Fortis Bank; Storten Klein/Munt Geld
Geplaatst: 15 mar 2006 18:31
De Fortis Bank heeft sinds een poosje de nieuwe "Direct Service" benadering, echter ben ik van mening dat (een voor mij) belangrijk service deel is verdwenen. Het storten van klein geld (o.w. Muntgeld) gaat sinds kort niet meer in het bijzijn van de klant en maar 1x per week op de Maandag ochtend als de bank gesloten is.
Hier door weet ik niet wat er in mijn spaarpot zit, waar overigens alleen de bank een sleutel van heeft dus ik kan het niet thuis tellen.
Maar buitendat; je krijgt nu geen "bewijs van storting", en de klant kan dus niet controleren of het gestorte bedrag juist is.
Buiten dat deze nieuwe benadering practische lastig is tevens het "spaarplezier" hier mee bedorven.
Na enige correspondentie met Fortis Bank op dit onderwerp was de reactie "als het je niet bevalt ga je toch naar een andere bank", dus ik denk dat Fortis zoveel klanten heeft dat ze er wel een "paar" kan missen.
Overigens dien ik wel te vermelden dat de "klachten telefoon" die netjes berijkbaar was het probleem begreep en het geheel met de klacht eens was, en tevens een aantal oplossing voordroeg die ik in de correspondentie ook het genoemd.
Zijn er meer mensen die deze "nieuwe service" ook vervelend vinden zoja, dan kunnen we misschien met meer personen een "klacht" in dienen??
Graag verneem ik van jullie...
Hier door weet ik niet wat er in mijn spaarpot zit, waar overigens alleen de bank een sleutel van heeft dus ik kan het niet thuis tellen.
Maar buitendat; je krijgt nu geen "bewijs van storting", en de klant kan dus niet controleren of het gestorte bedrag juist is.
Buiten dat deze nieuwe benadering practische lastig is tevens het "spaarplezier" hier mee bedorven.
Na enige correspondentie met Fortis Bank op dit onderwerp was de reactie "als het je niet bevalt ga je toch naar een andere bank", dus ik denk dat Fortis zoveel klanten heeft dat ze er wel een "paar" kan missen.
Overigens dien ik wel te vermelden dat de "klachten telefoon" die netjes berijkbaar was het probleem begreep en het geheel met de klacht eens was, en tevens een aantal oplossing voordroeg die ik in de correspondentie ook het genoemd.
Zijn er meer mensen die deze "nieuwe service" ook vervelend vinden zoja, dan kunnen we misschien met meer personen een "klacht" in dienen??
Graag verneem ik van jullie...