Verhuizing Wanadoo
Geplaatst: 17 mar 2006 12:31
Hallo,
Ik ben vorig jaar 15 dec verhuisd. Op mijn oude adres maakte ik gebruik van Wanadoo Family.
Ik heb deze verhuizing tijdig bekend gesteld bij Wanadoo. Ik heb hierop een bevestigingsbrief gehad, waarin werd beloofd dat alles goed zou komen.
Niet dus. Op 15 december werd keurg op mijn oude adres internet losgekoppeld. Op het nieuwe adres werd echter niets aangelsoten.
Na een aantal telefoongesprekken (á 20 ct/min) werd gezegd dat per abuis Wanadoo Lite was aangesloten. Bij dit abbonement betaal je een deel aan kpn en een deel aan Wanadoo. Ik heb hierop gezegd dat ik dit niet wil hebben. Ik wilde alleen maar dat mijn Family werd verhuisd.
We zijn inmiddels 3 maanden verder, ik heb al meer dan tien keer gebeld. Vandaag 17 maart, heb ik weer gebeld. Er werd mij nu verteld omdat per abuis Wanadoo lite is aangesloten, Ik nu een contract heb met de kpn dat één jaar duurt en dit pas in dec 2006 kan worden opgezegd. Ze kunnen wel Familily opnieuw aansluiten, maar dan moet ik tot het einde contract de kpn blijven betalen. Nogmaals, ik heb NOOIT gevraagd om lite, maar ik zit wel aan dit contract vast.
Ik betaal overigens nog steeds elke maand mijn abbonemntsgeld voor Wanadoo family.
Ik ben ten einde raad, de helpdesk zegt dat ze mij niet kunnen helpen. Ze maken slechts tickets aan voor de 2e lijn, waar ik vervolgens niets van hoor. De KPN zegt dat de schuld bij Wanadoo ligt en dat hun het probleem moeten oplossen.
Kortom, Ik heb nog steeds geen family (waar ik nog steeds voor betaal) en ik kom geen steek verder door de servicedesk van Family.
Heeft iemand voor mij een tip hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik ben vorig jaar 15 dec verhuisd. Op mijn oude adres maakte ik gebruik van Wanadoo Family.
Ik heb deze verhuizing tijdig bekend gesteld bij Wanadoo. Ik heb hierop een bevestigingsbrief gehad, waarin werd beloofd dat alles goed zou komen.
Niet dus. Op 15 december werd keurg op mijn oude adres internet losgekoppeld. Op het nieuwe adres werd echter niets aangelsoten.
Na een aantal telefoongesprekken (á 20 ct/min) werd gezegd dat per abuis Wanadoo Lite was aangesloten. Bij dit abbonement betaal je een deel aan kpn en een deel aan Wanadoo. Ik heb hierop gezegd dat ik dit niet wil hebben. Ik wilde alleen maar dat mijn Family werd verhuisd.
We zijn inmiddels 3 maanden verder, ik heb al meer dan tien keer gebeld. Vandaag 17 maart, heb ik weer gebeld. Er werd mij nu verteld omdat per abuis Wanadoo lite is aangesloten, Ik nu een contract heb met de kpn dat één jaar duurt en dit pas in dec 2006 kan worden opgezegd. Ze kunnen wel Familily opnieuw aansluiten, maar dan moet ik tot het einde contract de kpn blijven betalen. Nogmaals, ik heb NOOIT gevraagd om lite, maar ik zit wel aan dit contract vast.
Ik betaal overigens nog steeds elke maand mijn abbonemntsgeld voor Wanadoo family.
Ik ben ten einde raad, de helpdesk zegt dat ze mij niet kunnen helpen. Ze maken slechts tickets aan voor de 2e lijn, waar ik vervolgens niets van hoor. De KPN zegt dat de schuld bij Wanadoo ligt en dat hun het probleem moeten oplossen.
Kortom, Ik heb nog steeds geen family (waar ik nog steeds voor betaal) en ik kom geen steek verder door de servicedesk van Family.
Heeft iemand voor mij een tip hoe ik dit probleem kan oplossen?