LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPROEP

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
adjudant
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 aug 2004 16:33

OPROEP

Ongelezen bericht door adjudant »

:?: Spoorweghistorie eind 20ste eeuw. Dit is een website met een groot aantal beeldreportages van spoorse zaken die niet meer bestaan of een grondige metamorfose hebben ondergaan. Tot op heden kan, v.z.v. ik dat kan nagaan, de hele wereld en iedereen m'n website http://www.spoorweghistorie.nl benaderen/bereiken, behalve alle abonnees/klanten van XS4ALL ! XS4ALL stelt zich op het standpunt dat ik maar met mijn hostingprovider in de weer moet om het "probleem" te verhelpen. Ik ben echter van mening dat XS4ALL een probleem heeft en haar klanten info onthoudt: er draaien immers nog meer websites/domeinen op de betreffende naamserver van mijn hostingprovider!

Ik wil u vragen te proberen voornoemde website te benaderen en mij van het resultaat hiervan in kennis te stellen door op deze oproep te reageren; gaarne met vermelding van uw provider (planet, wanadoo, @home, etc.) Alvast bedankt! :!:

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: OPROEP

Ongelezen bericht door movieman »

Hoi,

Ik zit bij Planet (sorry...zat!) en heb nu KPN. De website is voor mij gewoon bereikbaar.

Soms worden door providers IP(-ranges) geblokkeerd omdat ze wellicht eens een keer zijn opgevallen bij hack-pogingen e.d.

Ik vermoed dat dit hier het geval is.

Groetjes. :wink:

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: OPROEP

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=38889

Waarom twee keer? Boos op xs4all of reclame voor je website?

astavar
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 feb 2006 22:17

Re: OPROEP

Ongelezen bericht door astavar »

XS4ALL stelt zich op het standpunt dat ik maar met mijn hostingprovider in de weer moet om het "probleem" te verhelpen. Ik ben echter van mening dat XS4ALL een probleem heeft en haar klanten info onthoudt: er draaien immers nog meer websites/domeinen op de betreffende naamserver van mijn hostingprovider!

Ik denk met de anderen hetzelfde: neem kontakt op met je hostingprovider. (Ben trouwens wel heel benieuwd welke je hebt, trouwens. :) )
Ik heb niet het idee dat XS4ALL domeinen of naamservers blokkeert, tenminste *ik* heb daar nog nooit iets van gehoord.

adjudant
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 aug 2004 16:33

Re: OPROEP

Ongelezen bericht door adjudant »

Waarom twee keer? Boos op xs4all of reclame voor je website?
Beste Sjoerd_
a. ik heb geen reclame nodig voor m'n website;
b. 'k vind het alleen heel erg vreemd dat een ISPtje alleen z'n eigen klanten informatie onthoudt c.q. een stukje censuur oplegt;
c. heb je soms een 'belang' in XS4ALL?

Ik ben dus niet boos, want het zal me eerlijk gezegd een worst wezen dat ik misschien wel 5 bezoekers meer mis.....

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: OPROEP

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Die vragen stel ik me aangezien er twee mogelijkheden zijn:
1) Echt slim ben je niet en je hebt geen idee waarover je praat
2) Je hebt bepaalde andere belangen zoals bijvoorbeeld die in mijn eerdere bericht beschreven

Er is absoluut geen sprake van censuur bij de internet service provider in kwestie. Je hosting provider heeft een niet goed geconfigureerde firewall geplaatst. Daar ligt het probleem en daar zul je aan moeten kloppen voor een eventuele oplossing.

adjudant
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 aug 2004 16:33

Re: OPROEP

Ongelezen bericht door adjudant »

:D Houd jij het er maar op dat ik niet (zo) slim ben en niet weet waarover ik praat. Als jij maar weet hoe 't écht zit...! :D

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: OPROEP

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik ben dus niet boos, want het zal me eerlijk gezegd een worst wezen dat ik misschien wel 5 bezoekers meer mis.....
Gezien het onderwerp zullen het er ook niet meer dan 5 worden.....

Gesloten