IKEA bed en matras
Geplaatst: 17 mar 2006 18:54
Hallo ik heb een tijd geleden een IKEA bed gekocht,
en gelijk bij thuiskomst bleek een onderdeel niet aanwezig te zijn.
Dus bellen en er werd gezegt dat onderdeel(middenbalk) niet benodigd was (ok dan zal wel goed zijn dacht ik).
Maar na een tijdje begon er het een en ander te verzakken dus weer bellen bleek dat er een middenbalk bij gekocht moest worden. dit terwijl er eerder was gezegd dat dit niet nodig was.
Toen toch maar die balk gekocht.
En na 6 maanden liet de bed rand los waardoor de lattenbodem naar de grond zakte.
Dus gelijk ikea gebeld en na een paar weken en veel bellen eindelijk een reactie. Ik mocht een nieuw bed uitzoeken.
Nu 1,5 jaar na aankoop beginnen de veren van de matras duidelijk voelbaar te worden dus weer IKEA bellen, ne een paar weken geen reactie gekregen te hebben weer eens bellen. Nu afgesproken dat er een externe expert kwam kijken.
een maand na dat deze expert is geweest nog geen reactie dus weer bellen. Nu werd mij gezegd dat het ontstaan is door niet normaal gebruik . Nu willen ze (zogenaamd) zo goed zijn om het toch om te ruilen. Maar ja nu moet ik weer op en neer rijden :S..
Kan ik niet eisen van de IKEA dat ze een vergoeding of iets dergelijk geven (ben nu al 3x heen en terug gereden door hun slechte producten) ?
en gelijk bij thuiskomst bleek een onderdeel niet aanwezig te zijn.
Dus bellen en er werd gezegt dat onderdeel(middenbalk) niet benodigd was (ok dan zal wel goed zijn dacht ik).
Maar na een tijdje begon er het een en ander te verzakken dus weer bellen bleek dat er een middenbalk bij gekocht moest worden. dit terwijl er eerder was gezegd dat dit niet nodig was.
Toen toch maar die balk gekocht.
En na 6 maanden liet de bed rand los waardoor de lattenbodem naar de grond zakte.
Dus gelijk ikea gebeld en na een paar weken en veel bellen eindelijk een reactie. Ik mocht een nieuw bed uitzoeken.
Nu 1,5 jaar na aankoop beginnen de veren van de matras duidelijk voelbaar te worden dus weer IKEA bellen, ne een paar weken geen reactie gekregen te hebben weer eens bellen. Nu afgesproken dat er een externe expert kwam kijken.
een maand na dat deze expert is geweest nog geen reactie dus weer bellen. Nu werd mij gezegd dat het ontstaan is door niet normaal gebruik . Nu willen ze (zogenaamd) zo goed zijn om het toch om te ruilen. Maar ja nu moet ik weer op en neer rijden :S..
Kan ik niet eisen van de IKEA dat ze een vergoeding of iets dergelijk geven (ben nu al 3x heen en terug gereden door hun slechte producten) ?