LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kat als verstekeling onder de motorkap

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Marianna

Kat als verstekeling onder de motorkap

Ongelezen bericht door Marianna »

Kat overleeft 160 kilometer onder motorkap
Een kat heeft een autorit van 160 kilometer in de Verenigde Arabische Emiraten overleefd. Een vriend van de chauffeur merkte iets vreemds op onder de motorkap van de wagen. Toen Guy Odell de motorkap opliftte, zag hij Tosca, een Perzische kat zitten.

Naamplaatje
Het diertje hield alleen een verbrande staart over aan haar avontuur, meldt de krant Gulf News. Guy Odell wil het beestje terugbrengen naar haar eigenares: "Ik breng haar terug maar deze keer zal ze naast mij in de auto zitten." Gelukkig droeg Tosca een naamplaatje om haar nek.

kanovaarder

Re: Kat als verstekeling onder de motorkap

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Dat een kat de spreekwoordelijke 7 levens heeft maakte ik ook eens mee toen een kat 's nachts zo uit de bosjes rennend de straat wilde oversteken en ik dit dier niet meer kon ontwijken.
Gestopt, gekeken waar ik hem geraakt zou hebben en nog gezocht maar niets kunnen vinden.
De volgende ochtend pakte ik mijn auto(taxi) en ik dacht iets geks te zien.
De plastic grille zat helemaal omgedraaid!
Toen ik deze loshaalde zat die kat tussen deze omgedraaide grille en radiator en had daar minstens 5 uur nog gezeten en zo te voelen en te zien scheen hij niets te mankeren ook nog!
Ik heb hem dan ook op de plaats van de aanrijding losgelaten waar hij als een speer uit de boog wegrende.
Toch moet die kat hete minuten hebben doorgemaakt zo tegen een warme autoradiatior aan!

Nee, 'k Eet géén katten!
zegt deze Vrije Vogel.

ilseb

Ongelezen bericht door ilseb »

wauw, die kat moet een engeltje op zij katteschouder hebben gehad, in de grill, wat een g(r)iller!!!! :D

dens

Ongelezen bericht door dens »

Die kat is de hitte gewoon gewend. Weet je hoe warm het is in de Verenigde Arabische Emiraten??

Gesloten