LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] payback -> geen reactie op vraag

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ruud

payback -> geen reactie op vraag

Ongelezen bericht door Ruud »

Beste mensen,

op de internetsite van payback is een link waar je vragen kunt stellen wanneer bijv: een incassobureau dreigt, deurwaarder, dexia etc.

Ook ik had wat te vragen maar om een mij nog onbekende reden krijg ik daar geen antwoord op.

Of ze hebben weekend en reageren pas maandag of is het maar een fake e-mail adres.

m.v.g. Ruud

Wie weet hier meer van????
payback laat je horen!!

PAYBACK

Re: payback -> geen reactie op vraag

Ongelezen bericht door PAYBACK »

Beste Ruud,

Je dwingt mij helaas hierop te reageren. Dat vind ik niet fijn maar het kan niet anders. Ik wil niet dat mensen raar over PAYBACK gaan denken.

Om 19.25 uur heb je PAYBACK een mailtje gestuurd.
Om 21.39 uur heb je hier PAYBACK met vraagtekens voorzien.

Ik heb je om 21.44 uur een mailtje gestuurd waarop je nog niet hebt reageert. Misschien kijk je nu op zaterdag avond een leuke film. Is nog niet zo'n gek idee.

Waarom zit ik niet een leuke film te kijken? Precies een week geleden heb ik nog zitten uitrekenen dat ik op dat moment in 2 weken 200 uur gewerkt heb voor PAYBACK. Mijn lichaam heeft dan ook al langzaam geroepen "stop".

Sommige roepen dan hier ook rare dingen over PAYBACK of plaatsen er vraagtekens bij. Laat mij dan a.u.b. iemand zien die er dan inmiddels bijna een jaar lang voor gedupeerden vecht zonder 1 euro'tje daarvoor ontvangen te hebben. Bij TROS RADAR werken ze voor geld, bij stichting leaseverlies of leaseleed doen ze het ook niet voor niets.

Ik heb dit wel gedaan en weet je waarom, wat mijn drijvende kracht is?
Kracht die uit je hart komt. Als je ziet hoe mensen hier in catastrofale situaties zijn gebracht waar ze zonder hulp niet meer uitkomen. Mensen die in hun onmacht niet weten hoe ze daar uit kunnen komen.
Gezinnen, oude of jonge mensen die er vertrouwt hebben dat diegene die het product uitgelegd of verkocht heeft daar wel verstand van had. De consument weet niet hoe het op de aandelenmarkten loopt. Die vertrouwt op die bank of instelling. Dat een bank klanten misleid verwacht je toch niet. Banken hebben toch een zorgplicht, die worden toch gecontroleerd! Of niet?

Dus ik ga ervan uit dat je hier niet goed over nagedacht hebt, of dat je ook in zo’n situatie zit als zoveel gedupeerde en dat het daarom niet snel genoeg ging om een antwoord op jouw berichtje af te wachten.

Ik wil dan hier ook gelijk de gelegenheid gebruiken om alle actieve leden van PAYBACK mijn dank uit te spreken voor hun inzet. Ook hun werken vrijwillig en hebben daarvoor geen geld ontvangen.

Wil je meer weten over PAYBACK kijk dan a.u.b. op onze website onder

http://www.pay-back.nl of bezoek onze bijeenkomsten.

Met vriendelijke groeten,

Jurgen Weber
van de vereniging PAYBACK

renee

Ongelezen bericht door renee »

toet, ben je er nog?

ergens verklaarde je me je liefde, dank nog daarvoor.......

aan allen, wie kan nu echt eens echte info over payback geven?
het blijft maar vaag als het gaat om met name wie en waar en hoe ........PAYBACKERS, AUB NIET REAGEREN, DIE ANTWOORDEN KEN IK NU WEL.......

iets anders,

dexia heeft enige maanden geleden een schuld van ruim 35.000 euro zonder zeuren overgenomen van mijn schoonmoeder
(78)
het betrof een vliegwielcontract dat zij op advies van een inmiddels exhuisvriend had afgesloten twe jaar geleden

hij deed haar financien, zij tekende alles in goed vertrouwen, hij verzuimde echter de maandelijkse betalingsverplichting ook in orde te maken

de exhuisvriend heeft inmiddels voor nog veel meer een rechtzaak aan zijn broek, dat loopt, maar ik wil hier toch even aageven, dat dexia niet altijd weigert mee te denken en werken in het voordeel van een client

ik ga op advies van onze advocaat trachten een coulanceregeling voor schoonmama voor haar aandelenlease van legio te verkrijgen
de exvriend had voor haar 2 forse contracten geregeld, zo'n 5 jaar terug en medio dit jaar zit zij met de gebakken peren

lukt het mij niet, dan gaat de advocaat aan de slag

ik zal jullie op de hoogte houden

Van Leen > Jurgen Weber v

Ongelezen bericht door Van Leen > Jurgen Weber v »

Nou Jurgen het zal wel zo zijn zoals jij het uitlegt maar ook ik heb al ongeveer 10 dagen terug een vraag gesteld aan de ver.Pay Back en heb nooit een antwoordt gehad.
Dus dat brengt mij wel aan het twijfelen over de zogenaamde goede bedoelingen van Pay Back.
En dat je nog niets betaald hebt gekregen is iets waar jezelf voor hebt gekozen. Overigens heb ik wel begrepen dat ook Pay Back geld wil vragen aan de leden.
Maar ja, pay back moet natuurlijk eerst zaaien en dan oogsten...

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Voor beide personen hierboven,

Sluit jullie toch gewoon aan bij de Stichting, die zijn teminste eerlijk en geven iedereen alle informatie die je maar vraagt! !

bram

Ongelezen bericht door bram »

De vereniging payback inclusief Jurgen hebben mijn volste
vertrouwen. Voorts ben ik van mening dat we Payback nog heel hard nodig zullen hebben. SLV richt zich op de rechtspraak, voor actie om de druk op te voeren en om ze stem te laten horen hebben we een andere insteek nodig. Payback kan daar een uitstekende invulling voor zijn.

Dus sluit je aan bij SLV en Payback!
Bram

bram

Ongelezen bericht door bram »

De vereniging payback inclusief Jurgen hebben mijn volste
vertrouwen. Voorts ben ik van mening dat we Payback nog heel hard nodig zullen hebben. SLV richt zich op de rechtspraak, voor actie om de druk op te voeren en om ze stem te laten horen hebben we een andere insteek nodig. Payback kan daar een uitstekende invulling voor zijn.

Dus sluit je aan bij SLV en Payback!
Bram

renee

Ongelezen bericht door renee »

heer blok, ik ga aan u twijfelen......
ineens paybackadept?

geeft u dan eens aan wie waar wat wanneer, oftewel op alle vragen die er in de loop van de maanden aan en over payback zijn gesteld?
van payback komt steeds slechts reclame voor henzelf, verder niets

PAYBACKERS, OOK NU WEER LIEVER GEEN REACTIE

of reageer alleen ter zake doende, zoals u vaker wel dan niet deed tot nu toe

Ruud

Beste Payback,

op de eerste plaats heb ik inderdaad niet het bovenstaande bericht geplaatst.

Ook heb ik u om 19:25 géén mailtje gestuurd.
Ik zal u persoonlijk mailen wat en wanneer ik u wel een vraag heb gesteld, op dit forum kan/ en wordt teveel misbruik gemaakt om dat hier te verkondigen.

Ik zal u spoedig mailen.

Payback heeft namelijk ook mijn vertrouwen, en als u 100 uur per week werkt kan ik heel goed begrijpen dat u moe bent en eens een paar dagen rustig aan wilt doen.

m.v.g. Ruud

NickW

Ongelezen bericht door NickW »

L. Blok.....ik weet het niet meer. Zou hij onder 1 hoedje werken met pay-back?

Ruud

Ik heet toevallig ook Ruud (dat komt wel vaker voor in Nederland) en heb wel gisteren om 19.25 een e-mail aan Pay Back gestuurd. Maar ik heb niet dit topic gestart, mijn ervaringen met Pay Back zijn tot nu toe positief en ik wil Jurgen en anderen zeer zeker niet afvallen op dit moment. We zullen elkaar binnenkort hard genoeg nodig hebben.

Ruud

Ruud

Beste Ruud,

ben jij diegene die ook geregeld reageert op het forum van payback?

Ik heb de situatie aan payback al uitgelegd hoe het zit met het bovenstaande bericht en de naamgeving.

Ik ben ook tevreden over pay-back en wil ze bij deze ook een hand onder de riem steken!!

De naam Ruud die ik gebruik is een verzonnen naam om misbruik en processen van spaar select, dexia etc. te voorkomen.

Voorkomen is beter als genezen.

Post al sinds lange tijd onder de naam Ruud zal voortaan Ruud V ervan maken om misverstanden te voorkomen,

m.v.g. Ruud V.

Saskia

Ongelezen bericht door Saskia »

Waarom al die vreselijke beledigingen over en weer.Weten jullie dan nog niet dat er mensen zijn die diep in de put zitten.Die geholpen willen worden,die zestig jaar zijn en niet weten wat te doen .Die al hun spaargeld(overwaarde)kwijt zijn.Nu phychische problemen hebben.Niks dollartekens in de ogen hadden,maar wat extra wilde voor de oudedag.Houd op met dat gescheld over en weer.Er zijn andere dingen belangrijker.Over waarde en normen gesroken.

Ruud

Beste "Ruud V",

Fijn dat je dit opheldert. Ik wil je echter verzoeken een andere naam te kiezen daar mijn echte achternaam met een "V" begint en we zo dan toch wel weer op elkaar lijken.

Groeten, Ruud

Ruud930

Ongelezen bericht door Ruud930 »

Beste Ruud V,

graag gedaan, was een makkelijk op te helderen probleem.

zal voortaan alleen posten onder: Ruud930

m.v.g. je forumcollega

Ruud930

Ruud930

Beste Ruud V,

Ben jij wel diegene die ook geregeld reageert op het forum van pay-back?

wanneer je dit liever (hier) niet wilt vertellen mag je me ook mailen:[email protected]

Iedereen kan mijn e-mailadres hier intikken, maar alleen de "echte" Ruud930 kan de e-mailtjes alleen lezen!!

m.v.g. Ruud930

Ruud

Beste Ruud930.

Ik heb één keer gepost op het payback forum.

Groeten, Ruud

Wim

Ongelezen bericht door Wim »

Saskia,

Klasse!!!!

Ruud930

Dat bedoelde ik Ruud,

dan is de zaak toch "rond" en opgelost.

Weet iemand wat er vanmiddag op rtl5 over legio is verteld worden?

m.v.g. Ruud930

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Renee,

Heb jij ooit hier op het forum gelezen dat de Stichting ergens op antwoord?????????????????

Gesloten