Sweex router na 2 jaar defect, sweex geeft dagwaarde terug ?
Geplaatst: 21 mar 2006 19:45
hallo,
ik zit met iets serieus vaags. ik heb een sweex router, heeft het perfect gedaan tot ie de laatste maanden heel vreemde kuren heeft.
de router word namelijk erg heet en maakt een vreemd piepend/sissend geluid. ook valt dan regelmatig spontaan de internetverbinding over beide pc's weg. als je 'm reset , door voedingstekker voor een minuutje uit de router te trekken, doet de internetverbinding het weer tot de volgende uitval. volgens de sweex site geven ze 3 jaar garantie op hun pc producten.
ik ben naar de computerzaak gegaan en die heeft me verteld dat ik zelf contact op moet nemen met sweex klantenservice omdat de computerzaak ondertussen is overgenomen door een andere baas en die verkoopt geen sweex producten meer.
ik stuur via de sweex site een mailtje over meer informatie over de zgn RMA nummer aanvraag.
ik kreeg vandaag een mailtje van de klantenservice welke stappen ik moet ondernemen.
ik moet de router in originele verpakking met RMA nummer opsturen, ik zal wel verzekerd moeten opsturen wat vast ook weer 5 euro kost....
behalve dat ze mijn naam, adres willlen hebben,willen ze ook mijn bankrekening nummer. de router wordt bij ontvangst getest of de klacht terecht is, zo ja , kijken ze dan naar de DAGWAARDE van de router en dit bedrag wordt dan op de bankrekening gestort ???
Restwaarde ??? wat is dit voor een flauwekul ! ik wil toch niet een auto gaan inruilen? het gaat me helemaal niet om die paar tientjes die de router heeft gekost, het gaat me om het feit dat je toch hebt op een eerlijke behandeling ?
ik wil gewoon mijn totale aankoopbedrag terug of anders een vervangende nieuwe !!!
wat kan ik hier tegen doen ?
weer terug naar die verdomde pc zaak , waar een paar jonge nerds de zaak runnen ? of moet ik harde actie ondernemen tegen de helpdesk van sweex ?
Versace1
ik zit met iets serieus vaags. ik heb een sweex router, heeft het perfect gedaan tot ie de laatste maanden heel vreemde kuren heeft.
de router word namelijk erg heet en maakt een vreemd piepend/sissend geluid. ook valt dan regelmatig spontaan de internetverbinding over beide pc's weg. als je 'm reset , door voedingstekker voor een minuutje uit de router te trekken, doet de internetverbinding het weer tot de volgende uitval. volgens de sweex site geven ze 3 jaar garantie op hun pc producten.
ik ben naar de computerzaak gegaan en die heeft me verteld dat ik zelf contact op moet nemen met sweex klantenservice omdat de computerzaak ondertussen is overgenomen door een andere baas en die verkoopt geen sweex producten meer.
ik stuur via de sweex site een mailtje over meer informatie over de zgn RMA nummer aanvraag.
ik kreeg vandaag een mailtje van de klantenservice welke stappen ik moet ondernemen.
ik moet de router in originele verpakking met RMA nummer opsturen, ik zal wel verzekerd moeten opsturen wat vast ook weer 5 euro kost....
behalve dat ze mijn naam, adres willlen hebben,willen ze ook mijn bankrekening nummer. de router wordt bij ontvangst getest of de klacht terecht is, zo ja , kijken ze dan naar de DAGWAARDE van de router en dit bedrag wordt dan op de bankrekening gestort ???
Restwaarde ??? wat is dit voor een flauwekul ! ik wil toch niet een auto gaan inruilen? het gaat me helemaal niet om die paar tientjes die de router heeft gekost, het gaat me om het feit dat je toch hebt op een eerlijke behandeling ?
ik wil gewoon mijn totale aankoopbedrag terug of anders een vervangende nieuwe !!!
wat kan ik hier tegen doen ?
weer terug naar die verdomde pc zaak , waar een paar jonge nerds de zaak runnen ? of moet ik harde actie ondernemen tegen de helpdesk van sweex ?
Versace1