LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
DonVito
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 apr 2006 21:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door DonVito »

Babs,voorlopig hebben wij wel onze zin en worden deze honden afgemaakt zoals wij willen.
Kittek*t jullie hebben helemaal niet jullie zin dom tering wijf dat je er bent !!!

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bitchy »

ik kan er niets aan doen,
ik blijf verbaasd dat mensen zo'n hekel aan honden kunnen hebben.
laten we hopen dat nog kitt alias jan tiel geen kinderen hebben die hun gebrek aan respect voor dieren over kunnen nemen.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Maar laat ik dit zeggen er zijn een aantal mensen hierdoor(mijn kittens)erg gelukkig
Jammer dat je zelf zo ongelukkig bent. Maar dat geeft eigenlijk niet, want mensen zoals jij wens ik eigenlijk alleen maar onheil toe. Simpel zieltje.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Rasje34 »

laten we hopen dat nog kitt alias jan tiel geen kinderen hebben die hun gebrek aan respect voor dieren over kunnen nemen.
Waarschijnlijk hebben die nog niet eens een partner. Welk weldenkend mens zou met iemand die zo klein van geest is een relatie aan kunnen gaan? Ach, die K*tt is in ieder geval happy met d'r katten. Zijn waarschijnlijk ook d'r enige vrienden :D

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Geplaatst op 17 Mei 2006 03:44 door JanTiel

En Kitt,ze willen en kunnen het niet weten dat het ras gewoon afgemaakt blijft worden!
Zelf zijn ze zo stom om dit ras te kopen,maar dat duurt niet lang meer
Welk ras Infan Tiel?? Leer nou eens lezen voor je weer begint te blaten! De pitbull is hier verboden, de Stafford NIET en dat zal ook niet gebeuren. De Staff met stamboom is gewoon toegestaan hier in Nederland en daar kan jij nog Kittk*t iets aan veranderen.
Geplaatst op 17 Mei 2006 03:46 door JanTiel

ze denken het allemaal beter te weten maar de wet kunnen hun NOOIT veranderen,het wordt alleen maar erger,hahahahahahahahaha,maar dat weten hun niet
De wet kan wel degelijk veranderen, alleen besef jij dat niet, omdat je dat niet wilt. Deze wet zal dan ook niet erger worden, alleen aangepast en dat is wat wij willen.

Blijf jij lekker schreeuwen lachen, wij lachen straks, want.... wie het laatst lacht, lacht het best :wink:

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

JANL*L nogmaals laten we eens afspreken maar ik verzeker je wel dat IK het licht uit je ogen trapt!!!! degene die in een gesticht horen dat zijn jij en dat teringwijf(of je alias). jullie sporen allebei niet!!! KANKERMONGOOL!!!!!!!!!!!!!

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door pardon »

kitt alias jan tiel ,hoe kunnen mensen nu gelukkig zijn met jou kittens . die zijn met haat gevoelens voor dieren grootgebracht. je bent gewoon een zielig mens met een gesleten persoonlijkheid, die zijn katten alleen voor te fokken heeft om er aan te verdienen. verder kan je ook goed fantaseren. eigenlijk ben je niet normaal. een plaatsje in een inrichting zou voor jou de beste oplossing zijn .

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

jan tiel is echt zielig,volgens mij weet hij niet eens hoe een pitbull eruit ziet,en wil hij alleen maar provoceren,egaal waarmee :roll:

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door just the cook »

JanTiel


Geplaatst op 17 Mei 2006 03:44 door JanTiel


--------------------------------------------------------------------------------

Zelf zijn ze zo stom om dit ras te kopen
Welk ras bedoel je nou JanTiel? :roll:
JanTiel
Geplaatst op: 17 Mei 2006 03:46 Onderwerp:



ze denken het allemaal beter te weten maar de wet kunnen hun NOOIT veranderen,het wordt alleen maar erger,hahahahahahahahaha,maar dat weten hun niet
Voor zover ik kan kan bevatten kunnen jullie (jij en je alias kitt dus) de wet net zo goed niet veranderen.
Laat die geschifte lach trouwens maar weg, stel je voor dat ze denken dat je een spuitje nodig hebt.
jan tiel is echt zielig,volgens mij weet hij niet eens hoe een pitbull eruit ziet,en wil hij alleen maar provoceren,egaal waarmee
Nou, dat is ook zo.

DonVito
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 apr 2006 21:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door DonVito »

Kittek*t tering hoer en Jan kanker *** waar blijven jullie nou????? :lol:

Presa
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2006 10:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Presa »

Hallo mensen

Ik kwam toevallig op deze site terecht en ik heb een paar stukjes gelezen(de rest ga ik zsm nog doorlezen)

Ik heb zelf een dogo canario(een geweldige hond :D ) en ik heb jarenlang een engelse stafford gehad(ook zo'n geweldige hond)
Ik heb ook kindertjes en twee katten. Mijn honden hebben zelfs nog nooit maar gegromd naar de kinderen of katten.
In mijn ogen is het een kwestie van opvoeding.
Eerder heb ik een schotse collie gehad en deze zgn kindvriendelijk hond heeft wel mijn zoontje gebeten toen hij 1 was. Echt doorgebeten zonder enige aanleiding:cry:

Wezens zoals Kitt en Jan Tiel oordelen over dieren die ze niet kennen en men vreest wat men niet kent. Dus hierbij een tip: leer dit soort honden eerst eens kennen en oordeel dan pas!

Enne Kitt.....oordelen over honden terwijl jij katten hebt? Katten zijn van nature roofdieren en echt niet betrouwbaar. Zo liggen ze op schoot te spinnen en zo hangen ze met de nagels in je arm of waar dan ook...gewoon omdat ze er zin in hebben.
Mijn hondjes doen geen vlieg kwaad maar zoals ik zei heb ik zelf ook katten en 1 van deze twee had laatst bijna het oog van mijn buurmeisje aan de nagels hangen...gewoon omdat hij er zin in had :x
Zou er dan ook maar zo'n wetgeving voor katten moeten zijn? Dat zou dus net zo belachelijk zijn als de wetgeving voor honden.

S. ;-)

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Omdat katten zo klein en daardoor relatief zwak en ongevaarlijk zijn, is zo'n wetgeving voor hen gelukkig niet nodig. Je moet er niet aan denken dat mensen puma's of iets dergelijks gaan houden. Heb laatst wel gelezen dat bepaalde fokkers bezig waren met het fokken van een groot kattenras, en ja, dan zijn het gevaarlijke dieren. Vooral voor kleine kinderen die ermee willen gaan spelen, want de kat wordt graag met rust gelaten.
De kat is een solitair levend dier en een sluipjager, in tegenstelling tot de hond die een roedeldier en een drijfjager is.
De hond is daardoor voorspelbaarder in zijn gedrag en beter te corrigeren.

Voor mijn werk (thuiszorg) kom ik soms ook in aanraking met honden. Dan staat er een hond driftig te blaffen voor het hek. Wat goed werkt is wanneer je je vuist uitsteekt en die laat besnuffelen. Eigenlijk kom ik dan altijd wel verder.
Ook een hond medisch behandelen gaat vrij goed, na een korte gewenningsperiode. Bij een kat moet je dan behoorlijk vindingrijk zijn en heb je alle hulp van z'n eigenaar nodig, als je het diertje al te pakken krijgt. :wink:

Presa
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2006 10:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Presa »

Ben ik met je eens hoor S.

Ik ben een dierenliefhebber en ik geef dan ook om alle dieren.
Ik wil dan ook zeker geen dieren veroordelen op hun uiterlijk.

Kitt spreekt over hoe dom de mensen zijn om mensen met dieren te vergelijken maar Kitt kijk even wat je zelf schrijft;
maar laat ik dit zeggen er zijn een aantal mensen hierdoor(mijn kittens) erg gelukkig
Wie vergelijkt nu mensen met dieren dan?

Hoe komen ze trouwens op het achterlijke idee dat een zgn vechthond alleen maar wil vechten?
Ook bij dit soort honden gaat het net zoals bij de meeste honden.....als ze worden gebeten grijpen ze terug. Ze zijn alleen veel krachtiger.
Als je kijkt naar de lijsten met de meest voorkomende bijtincidenten zie ik steeds weer allerlei soorten honden wat juist geen staffords of pittjes zijn.
Het is overigens tegen de natuur van de stafford om een mens te bijten.

Gelukkig valt de dogo canario(perro de presa canario) niet onder de pittbullwetgeving maar ook dit is een oeroude vechthond en wordt nog steeds veel gebruikt als waakhond in Spanje bijv. De canario is nog veel krachtiger dan een pittbull, stafford etc.
Ze zijn zeer waaks en zijn onvriendelijk tegen vreemden. Ze staan alleen iemand toe met goedvinden van de baas.
Ze zijn wel zeer stabiel van karakter en superlief voor hun gezinnetje.
Toch staat de wet dit soort wel toe en de pittbullachtigen niet. Uiterst onredelijk. :x
Ik vind dat de pittbullachtigen ook moeten worden toegestaan.

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

Ik vind dat de pittbullachtigen ook moeten worden toegestaan.
Groot gelijk!! want een pitbull is een van de meest mensvriendelijke honden die er is.En die wet die geld,is alleen gekomen doordat de media ervoor gezorgd heeft dat er massahysteria is onstaan,doordat hun verzonnen feiten over de pitbull lieten zien!!En veel mensen geloven allws wat op tv komt :roll:

cyote
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2006 19:24

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door cyote »

He JanL*L,
Zullen we eens ergens afspreken ????
Dan zal ik je eens door mijn 2 afgerichte herders laten opknappen en dan wil ik mog wel eens zien of je nog steeds een hekel aan Pittbulls of staffords heb...

sukkel

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Ja hoor cyote je komt maar!Je kan me alleen maar BLIJ maken,maar NOOIT bang!!

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Bibabooble : Die wet is er gekomen,door de BIJTINCIDENTEN van dit ras!
En ook door de gevechten,waar ze voor gefokt zijn/worden. Misschien snap je nu waaromdie wet er voor is.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

je lult as usual uit je dikke speknek!!!

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

En veel mensen geloven alles wat op tv komt
Jan Debiel is daar een voorbeeld van,
Kitt is er straks zeker ook weer he Jannepan :roll:

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Hey cyote....je zal net als een Coyote met je staart tussen je benen wegrennen!

Gesloten