| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heeft iemand dit al meegemaakt?
Heeft iemand dit al meegemaakt?
Wij zijn gebeld door een vriendelijke (computer)vrouwenstem die ons heeft gevraagd of wij de 0 in wilden toetsen. Helaas is dit gebeurt. Kan iemand ons vertellen wat ons te wachten staat? Wij hebben vernomen dat er dan via je nummer naar ergens word gebeld. Daar zitten we niet op te wachten. Wat kunnen wij hieraan doen? Is het ook nog van belang of je digitale telefoon en/of dat je online bent? Wij bellen en internetten via de kabel bij UPC. Alvast bedankt voor je reactie
Groet Peter & Rinske
Groet Peter & Rinske
-
Zwollywood1970
Re: Heeft iemand dit al meegemaakt?
volgens mij is dat bij ons zo'n 2 weken geleden...
ik nam op en hoorde meteen een bandje met een stem van een vrouw...
vertelde inderdaad dat ik een "nul" moest intoetsen en dat wij iets gewonnen hadden oid....
ik heb de verbinding meteen verbroken...
eigenlijk was dat de eerste keer en hopelijk de laatste keer...
ik weet niet wie of wat er achter zit en of het allemaal kwaad kan...maar ze zullen het niet voor niets doen lijkt mij....
ik nam op en hoorde meteen een bandje met een stem van een vrouw...
vertelde inderdaad dat ik een "nul" moest intoetsen en dat wij iets gewonnen hadden oid....
ik heb de verbinding meteen verbroken...
eigenlijk was dat de eerste keer en hopelijk de laatste keer...
ik weet niet wie of wat er achter zit en of het allemaal kwaad kan...maar ze zullen het niet voor niets doen lijkt mij....
Dat iemand via jou nummer kan bellen naar andere nummers door het indrukken van een 0 of welke code dan ook, is voor zover ik weet een fabeltje.
Je zou het kunnen navragen bij je leverancier voor de zekerheid, maar ik denk niet dat je je al teveel zorgen hoeft te maken.
Je zou het kunnen navragen bij je leverancier voor de zekerheid, maar ik denk niet dat je je al teveel zorgen hoeft te maken.
Pas wel op, als je de 2 had ingedrukt, dan zou je telefoon ontploft zijn!
Frankk wat nu naar voren brengt klopt niet helemaal. Je moet 2 keer de 2 indrukken.
Pas wel op, als je de 2 had ingedrukt, dan zou je telefoon ontploft zijn!
allemaal broodje aap, dat is alleen bij een telefoon met draaischijfFrankk wat nu naar voren brengt klopt niet helemaal. Je moet 2 keer de 2 indrukken.