Cashback bij bestelmaar...nepzooi
Geplaatst: 24 mar 2006 13:20
hai
is er iemand hier ervaring met Bestelmaar.nl??
Wij hebben daar in dec 2004 een contract afgesloten met Telfort, inclusief gsm etc... (telfort 200 voor 1 jaar) en kregen in september een mail (keurig) dat het tijd werd om aan verlengen te denken.
Zo gezegd..zo gedaan, we kozen weer voor telfort 200, in combinatie met een Nokia, 6030 ofzo. Daar zouden we een bedrag van 148 euro bij terugkrijgen.
Het ligt er aan welk toestel je neemt,of je moet betalen,of terugkrijgt. Wij kregen terug dus.
De faktuur lag binnen een week op de mat, met daarin geschreven dat we binnen +/- 45 dagen het bedrag op de rekening gestort zouden krijgen. Of dat werkdagen...of gewone dagen zijn..stond er niet bij.
Er vanuit gaand dat het hier om werkdagen gaat, verwachtten wij in januari (9 weken later) toch wel iets op de rekening te zien.
Maar...tot op heden niks gehad. Wel mailtjes in het begin...dat er een fout was opgetreden in de administratie, en dat we z.s.m. het geld zouden krijgen....en na 3 weken (toen ik weer mailde) dat we binnen 1 week het geld zouden hebben,maar ook dit is alweer ruim 3 weken geleden.
De laatste 3 weken weer 2x gemaild...en krijg nu zelfs geen antwoord meer geloof ik.
Wij moeten ook ons abonnementsgeld op tijd betalen (ze zijn er zelfs voor gemachtigd) anders sluit men je af.. maar andersom schijnt dat niet te werken?
Ben benieuwd hoe men hier op het forum erover denkt...en of het normaal is dat er zo met je geld omgesprongen word?
Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd.....?
Met vr. gr. Lisette
is er iemand hier ervaring met Bestelmaar.nl??
Wij hebben daar in dec 2004 een contract afgesloten met Telfort, inclusief gsm etc... (telfort 200 voor 1 jaar) en kregen in september een mail (keurig) dat het tijd werd om aan verlengen te denken.
Zo gezegd..zo gedaan, we kozen weer voor telfort 200, in combinatie met een Nokia, 6030 ofzo. Daar zouden we een bedrag van 148 euro bij terugkrijgen.
Het ligt er aan welk toestel je neemt,of je moet betalen,of terugkrijgt. Wij kregen terug dus.
De faktuur lag binnen een week op de mat, met daarin geschreven dat we binnen +/- 45 dagen het bedrag op de rekening gestort zouden krijgen. Of dat werkdagen...of gewone dagen zijn..stond er niet bij.
Er vanuit gaand dat het hier om werkdagen gaat, verwachtten wij in januari (9 weken later) toch wel iets op de rekening te zien.
Maar...tot op heden niks gehad. Wel mailtjes in het begin...dat er een fout was opgetreden in de administratie, en dat we z.s.m. het geld zouden krijgen....en na 3 weken (toen ik weer mailde) dat we binnen 1 week het geld zouden hebben,maar ook dit is alweer ruim 3 weken geleden.
De laatste 3 weken weer 2x gemaild...en krijg nu zelfs geen antwoord meer geloof ik.
Wij moeten ook ons abonnementsgeld op tijd betalen (ze zijn er zelfs voor gemachtigd) anders sluit men je af.. maar andersom schijnt dat niet te werken?
Ben benieuwd hoe men hier op het forum erover denkt...en of het normaal is dat er zo met je geld omgesprongen word?
Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd.....?
Met vr. gr. Lisette