LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Traag P2P verkeer oplossing

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ex-Chellohelpdesk

Traag P2P verkeer oplossing

Ongelezen bericht door Ex-Chellohelpdesk »

Goedendag lieve mede chello gebruikertjes! :wink:

Ik zag hier en daar een paar posts over hoe p2p verkeer traag loopt voor ons op chello, dat klopt, Chello kiest ervoor om dit verkeer te filteren en een extreem lage prioriteit te geven, gemeen he! Gelukkig is er bij sommige programma's nu een oplossing, namelijk het verkeer encrypten zodat je ISP het niet meer kan herkennen en kan verbannen naar het equivalent van een modderig achterweggetje vol met kuilen.

Het enige programma dat ik gebruik is azureus (open bittorrent client te krijgen op sourceforge), en de laatste versies hebben onder de opties een "encryption" tabblaadje, waar je dit aan kan zetten. Alleen aan zetten is genoeg, maakt niet uit dat anderen zonder encryptie geen contact met jou meer kunnen maken voordat ze een keer updaten want het komt toch strontlangzaam binnen. Je zal zien dat binnen no-time je downloads de lucht in schieten.

Hopelijk helpt dit degenen die af begonnen te vragen waarom die downloads zo traag waren! Wel alleen maar legale dingetjes doen he! :roll:

chris64

Re: Traag P2P verkeer oplossing

Ongelezen bericht door chris64 »

hallo Ex-Chellohelpdesk .

ook ik maak gebruik van Azureus 2.4.0.2 (Laatste verie ?)

Maak ik kan dat tabblad die je aan geeft niet vinden .

Onderwelke optie zit die ( aub kan je me helpen)

Idd chello schijnt erg te gaan knijpen als je psp gebruikt voor downloads.

Zo erg dat ik denk dat dat de rede is dat mijn internet wegvalt .

nou en dan download ik maar heel weinig .

help me als je kunt

alvast bedankt

Hasjroker

Ongelezen bericht door Hasjroker »

De beste manier is om gewoon je Internet van UPC op te zeggen en over te stappen naar ADSL. Dat werkt een stuk stabieler. Zelf heb ik XS4ALL en ben supper tevreden. Niks geen geknijp van data.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

wees blij dat 2p2 traag is bij UPC voor je het weet liggen je gegevens bij Brein

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Onzinnig verhaal Agro-Hoffie

Gesloten