Pagina 1 van 1

Betreft: Versatel Compleet Voetbal pakket

Geplaatst: 26 mar 2006 13:43
door gerarddelft
Betreft: Versatel Compleet Voetbal pakket

Mijn ouders hebben sinds begin februari een voetbalpakket van Versatel, sinds dag 1 werkt het hele pakket niet. Dat betekent voetbal is niet live te volgen, internet is maar een 1/5 van de beloofde snelheid.

Na ongeveer 8 keer contact te hebben gehad met de helpdesk wordt er elke keer beloofd om een aparte storingsmonteur te sturen. Maar het installatie bedrijf belt mijn ouders niet op en je kan geen directe afspraak maken met de mensen. Elke keer wordt er geschermd met erg drukke periodes en ziek personeel, tevens heb ik gevraagd of er een hoge urgentie mogelijk is en er wordt gezegd dat een hoge urgentie aanwezig is.

Wat kunnen we hiernog aandoen ?

Versatel is zeer klantonvriendelijk en arogant ...

Re: Betreft: Versatel Compleet Voetbal pakket

Geplaatst: 26 mar 2006 16:02
door Sjo.erd
Versatel schriftelijk in gebreke stellen en ze een redelijke termijn geven om het op te lossen (bijvoorbeeld twee weken). Mocht dat geen effect hebben dan kun je het contract eenzijdig openbreken en de betaling stopzetten.
Je kunt ook in je brief zetten dat je alle gemaakte kosten op hun zult verhalen. Bijvoorbeeld telefoonkosten met de helpdesk en kosten voor het versturen van (aangetekende) brieven.

Succes ermee!