LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN 50,- Pakketkorting en internetdeals - Misleidend

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
brambos

KPN 50,- Pakketkorting en internetdeals - Misleidend

Ongelezen bericht door brambos »

Eind december in Primafoon Utrecht een compleet pakket aangevraagd met Internetplusbellen, en digitale TV. Deze voor eind december aangevraagd omdat ze een goede aanbieding hadden (ondermeer 50,- pakketkorting en eerste maand gratis). omdat ik na 2 maanden nog niks had ontvangen maar eens gebeld met de klantenservice. Na 5 keer te zijn doorverbonden kreeg ik te horen dat de 50,- zonder bericht gestort zou worden en dat de 34,95 met mijn eerste factuur verrekend zou worden. Na 2 weken niks ontvangen dus maar weer gebeld. Krijg ik doodleuk te horen dat het niet geldt voor internetplusbellen en TV! Het enige wat ze konden doen was een klacht indienen. Heb ik dus ook gedaan omdat de 50,- tijdens het gesprek in de primafoon winkel genoemd is maar omdat ik nu internetplusbellen heb (i.p.v. ADSL en een gewone lijn) geldt het niet. (is me toen ook niet verteld dat het bellen over internet was en niet zomaar gewoon een pakketbenaming.

Tevens geldt de eerste maand gratis niet omdat dit via internet is. En waarom dan altijd een doorverwijzing naar KPN.com of de primafoon winkels?

Zijn er meer mensen die zich hierdoor bedrogen voelen?

Jonjo

Re: KPN 50,- Pakketkorting en internetdeals - Misleidend

Ongelezen bericht door Jonjo »

KPN.com gaat via internet.

AnnePanne

Ongelezen bericht door AnnePanne »

je bent niet bedrogen alleen verkeerd voorgelicht

sinds kort is het dus wel mogelijk om die 50 euro te krijgen iqm internetplusbellen maar dat was in december nog niet.
het is dus een vergissing geweest van de verkoper

wat je kan proberen is nu nog een keer naar de winkel te gaan en het verhaal uit leggen misschien dat ze nog iets voor je kunnen doen

Justina

Ongelezen bericht door Justina »

Je kunt gaan naar die winkel wat je wilt.
Zo ben ik er ook ingelopen.
Ik heb mer dan 17 jaar onterecht betaald voor een antwoordapparaat wat allang afbetaald was.
Ook huurde ik een veel te dure telefoon.
Naar de winkle gegaan om alles op te zeggen. Zag een mooie draadloze telefoon voor enkele euro's premaand waarbij je ook nog gratis een telefoonbundel zou krijgen.
Ik daarvoor een 3 jarig abonnement afgesloten.
Maar het tegoed van de telefoonbundel werd nooit vergoed.
De actie was ook nog niet van kracht toen ik dus die telefoon huurde.
Kom niet van het 3 jarig contract af, geen tegoed en ik heb na 1 jaar niks dan ellende met het aparaat waar je hele hoge kosten voor moet neerleggen.

KPN en schappelijk en er voor de klant?

KPN heeft een te hoog verlies van klnaten peurt alleen nog maar uit.
Service kennen ze niet en komt niet meer in hun woordenboek voor. Misleiding echter daarentegen zeer goed.

Gesloten