tele 2 abonement
Geplaatst: 29 mar 2006 23:19
hy
een vrindin-een echte pc beginner, tot voor kort wist ze amper waar de aan/uitknop op de pc zat heeft voor haar werk internet nodig en heeft dan maar voor tele 2 gekozen-aarrgghhhhhhhhh
maar goed ik heb de boel instaleert bij haar en de adsl loopt eigenlijk best goed....
als ik haar vragen stell rolt ze met de ogen en weet het niet, dus ik stel jullie als het mag een paar praktische vragen voordat ik me morgen aan tele 2 richt...een informeert mens telt voor 2....
punt 1:
hoe zit dat nu met de gesprekskosten bel je gratis of betaal je echt het starttarief plus buiten de daluren ook een laag tarif?
punt 2:
we hadden mozilla thunderbird als emailprogramm ingestelt en dat beviel ze erg goed en ze snapte dat beter als outlok..
ik heb zelf emails ontvangen en verzonden dus de configuratie was goed...
na een dag begonnen echter de probleemen er kwam elke keer de melding dat de verbinding met pop3 mislukt was..
ze heeft met tele 2 gebelt en daar zijden ze dat ze met outlok moet werken omdat tele2 niet met mozilla overweg kan-het is toch van de zotte!!!!
ik wil haar eigenlijk aanraden het abonement op te zeggen en een andere te nemen, weten jullie wat daar de wettelijke mogelijkheden zijn en hoe je dat het beste aan kan pakken ikm denk echt dat ze niet blij wordt met tele 2....
bedankt en groetjes
een vrindin-een echte pc beginner, tot voor kort wist ze amper waar de aan/uitknop op de pc zat heeft voor haar werk internet nodig en heeft dan maar voor tele 2 gekozen-aarrgghhhhhhhhh
maar goed ik heb de boel instaleert bij haar en de adsl loopt eigenlijk best goed....
als ik haar vragen stell rolt ze met de ogen en weet het niet, dus ik stel jullie als het mag een paar praktische vragen voordat ik me morgen aan tele 2 richt...een informeert mens telt voor 2....
punt 1:
hoe zit dat nu met de gesprekskosten bel je gratis of betaal je echt het starttarief plus buiten de daluren ook een laag tarif?
punt 2:
we hadden mozilla thunderbird als emailprogramm ingestelt en dat beviel ze erg goed en ze snapte dat beter als outlok..
ik heb zelf emails ontvangen en verzonden dus de configuratie was goed...
na een dag begonnen echter de probleemen er kwam elke keer de melding dat de verbinding met pop3 mislukt was..
ze heeft met tele 2 gebelt en daar zijden ze dat ze met outlok moet werken omdat tele2 niet met mozilla overweg kan-het is toch van de zotte!!!!
ik wil haar eigenlijk aanraden het abonement op te zeggen en een andere te nemen, weten jullie wat daar de wettelijke mogelijkheden zijn en hoe je dat het beste aan kan pakken ikm denk echt dat ze niet blij wordt met tele 2....
bedankt en groetjes