LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TweakDSL kom je niet vanaf!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rza-23
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2006 15:23

TweakDSL kom je niet vanaf!

Ongelezen bericht door rza-23 »

Geachte lezer(es),

Ik wil jullie allemaal laten meegenieten van het volgende verhaal.
Ik heb 2 jaar geleden TweakDSL genomen, omdat dat destijds een van de betere providers zou zijn. Ik heb meer dan een jaar met een 8mbit lijn gezeten die prima werkte. Af en toe een hickup, maar daar doe je niets aan. Heb ook nooit klachten over ze gehad. Ik betaalde 70 euro per maand, wat behoorlijk duur is. Nu wilde ik in december 2005 overstappen op Versatel. Dat was een 20mbit lijn en dan zou ik ook nog tv hebben. Voor 55 euro leek me dat een goede deal. Dus ik een brief schrijven naar Tweakdsl, want na een jaar kun je gewoon opzeggen. Duurt een maandje, maar dat maakte me niet uit. Dus ik de brief op de bus gedaan met de wetenschap dat het eind januari wel opgezegd moest zijn. Die maand zou ik voor lief nemen. Ik direct versatel besteld en dat werkte binnen een week. Alles goed tot nu toe. Nu blijkt dat TweakDSL me nooit opgezegd heeft. Ze hebben zogenaamd de brief niet ontvangen. Hier kwam ik begin februari pas achter. Ondertussen wordt mijn abonnement bij hun dus gewoon gecontinueerd. Ik heb 10x gebeld en de brief ook nog eens gefaxt. De een-na-laatste vrouw die ik aan de lijn gehad heb(helpdesk), wist mij te vertellen dat ik de 2 openstaande facturen(die ik weigerde te betalen omdat ik al opgezegd had in december en het ondertussen februari was) moest betalen en dat ik er dan vanaf zou zijn. Dus ik ging er tandenknarsend mee akkoord en heb direct de 2 facturen+adm.kosten overgemaakt in de wetenschap dat ik er dan direct vanaf zou zijn. Nu is het maart en wordt er weer geld afgeschreven. Ik heb dit direct gestorneerd en heb nu een incassobureau aan m'n broek. Ik blijf klant tot ik de laatste factuur heb betaald. Dit is toch werkelijk belachelijk? Wat kan ik als gewone consument nu doen tegen dit soort bedrijven? Ik ben een student en zelfs die worden kaalgeplukt!

Alvast bedankt!!

Gesloten