Tele 2 Digitaal
Geplaatst: 31 mar 2006 12:44
Sinds december 2005 heb ik Tele 2 digitaal. Het gebruikte modem is de VOOD 422.
Na diverse problemen met de aansluitingen, zowel internet als telefonie, ben ik nu online.
Het instellen van de voicemail via #52# werkt niet. De handleiding geeft aan van wel.
Toen ik het welkomstbericht, wat ik niet kon inspreken, opende met *53# kreeg ik een computerstem in het engels die mij vertelde dat voice mail in dit land niet te gebruiken was.
Wat een gigantische service van Tele 2.
U betaalt geen KPN meer ad € 18,35 per maand. Vergeet het maar!!!
KPN wordt nog steeds betaalt naast het bedrag van € 49,95 per maand en de maandelijkse telefoonkosten.
Het contract ontbinden kan niet. Je zit er voor 1 jaar aan vast.
Schitterende reclame lokkertjes voor consumenten. Je gelooft je oren niet.
Kortom allemaal zaken die toch niet worden nagekomen.
De Helpdesk is heel slecht te bereiken. Krijg je iemand dan volgt het kastje naar de muur principe. Niemand weet eigenlijk waar hij/zij het over heeft. Steeds maar doorschakelen en jij maar betalen met je GSM als je telefoonlijn eruit ligt.
Jammer dat aan deze praktijken geen halt wordt toegeroepen.
Na diverse problemen met de aansluitingen, zowel internet als telefonie, ben ik nu online.
Het instellen van de voicemail via #52# werkt niet. De handleiding geeft aan van wel.
Toen ik het welkomstbericht, wat ik niet kon inspreken, opende met *53# kreeg ik een computerstem in het engels die mij vertelde dat voice mail in dit land niet te gebruiken was.
Wat een gigantische service van Tele 2.
U betaalt geen KPN meer ad € 18,35 per maand. Vergeet het maar!!!
KPN wordt nog steeds betaalt naast het bedrag van € 49,95 per maand en de maandelijkse telefoonkosten.
Het contract ontbinden kan niet. Je zit er voor 1 jaar aan vast.
Schitterende reclame lokkertjes voor consumenten. Je gelooft je oren niet.
Kortom allemaal zaken die toch niet worden nagekomen.
De Helpdesk is heel slecht te bereiken. Krijg je iemand dan volgt het kastje naar de muur principe. Niemand weet eigenlijk waar hij/zij het over heeft. Steeds maar doorschakelen en jij maar betalen met je GSM als je telefoonlijn eruit ligt.
Jammer dat aan deze praktijken geen halt wordt toegeroepen.