LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachten over uwv-cwi-gemeente-reintegratie bedrijven

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
solleila

klachten over uwv-cwi-gemeente-reintegratie bedrijven

Ongelezen bericht door solleila »

Hier is een site die klachten invetariseert.

Dus heb je een klacht over het cwi - uwv - gemeente of reintegratiebedrijf

Meld het dan hier

http://www.reintegratieklachten.nl/

Gioia

Re: klachten over uwv-cwi-gemeente-reintegratie bedrijven

Ongelezen bericht door Gioia »

Hallo,
heel hartelijk dank voor je tip.
UWV is de meest vreselijke instelling die ik kan bedenken.
Er zitten grotendeels zeer incompetente mensen die alleen maar bang zijn voor hun eigen suffige baantjes. Ouderwetse artsen die met hamertjes op je van reuma pijnlijk doordrongen knietjes gaan slaan.
Wat een vak!
Het is gewoonweg te schandelijk voor woorden: Immers dat zijn gezonde mensen en wat is er nu fijner om je vanuit een machtspositie, de minderen in gezondheid onder ons, eens te gaan "beoordelen"
Ik troost mijzelf met de gedachte, dat hen vaak ook wel iets zal overkomen, waardoor men hun eigen levenslevs gepresenteerd zal krijgen en dan maar zien hoe men zich daar dan uitredt.

ezra vermunt

Ongelezen bericht door ezra vermunt »

Ik ben werkeloos en door het uwv doorgestuurd naar een reintegratie bedrijf genaamd "baanbrekend" te Vlaardingen.
Hier moest ik 10 (!) sollicitatie's per week de deur uitdoen (wat zeer veel is) met als gegeven dat mijn werk coach contact zou opnemen met die bedrijven om mij zo snel mogelijk aan een baan te helpen.
Ik heb mij netjes aan mijn afspraken gehouden en heb in 2mnd tijd ruim 80!!! sollicitatiebrieven geschreven. Na enkele dagen desbetreffende instantie gebeld om de voortgang van mijn sollicitatie te bespreken en bij geen enkel bedrijf was er bekend dat mijn zogenaamde coach contact heeft opgenomen.
Voor elke client die ze bij baanbrekend in huis halen wordt er geld ontvangen, maar er word verder niks voor je gedaan, met als resultaat dat ik weer de sociale dienst in mag.
Het is toch schandalig voor woorden dat als ik mij aan de gemaakte afspraken moet houden, terwijl deze gemeentelijke instantie geen drol voor je doet, maar er wel aan verdiend!!!!

Ezra Vermunt

david13
Contacteer:

Ongelezen bericht door david13 »

Ja, het is een ellende. Ook voor de uitzend bureaus die 100+ sollicitaties van deze mensen ontvangen onder de 'sollicitatie plicht'. Er is gewoon geen werk en mensen solliciteren door hun bedreigingen op werk waar zijn 5% voor in aanmerking komen of helemaal geen kans hebben! :roll:

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Worden hier niet sollicitatie-activiteiten en daadwerkelijke sollicitaties door elkaar gehaald? Het online invullen van een intake-test bij een uitzendbureau, telde bij mijn vriendin als aparte sollicitatie-activiteit?

david13
Contacteer:

Ongelezen bericht door david13 »

sjohie schreef:Worden hier niet sollicitatie-activiteiten en daadwerkelijke sollicitaties door elkaar gehaald? Het online invullen van een intake-test bij een uitzendbureau, telde bij mijn vriendin als aparte sollicitatie-activiteit?

Werklozen worden in deze grote recessie gedwongen op tientallen sollicitaties te reageren. Online formulieren of postzegels: het maakt niet uit hoe de sollicitatie wordt verstuurt. Het moet geschieden. En dat eisen zij 10 of 20 per week! De personeelszaken dept. worden er gek van. Ik hoor het van ze.

Hansmes

Ongelezen bericht door Hansmes »

Ik ben voor het eerst op jullie forum. Ik zou graag zien dat er eens een themauitzending over het UWV wordt gemaakt. Je staat hier als 50-jarige in de kou. Hun speerpunt ligt op 50 jaar en ouder en voor anderen doen ze niets.

Ook op werk.nl wordt je nauwelijks serieus genomen. Ben benieuwd of mer mensen hier last van hebben.

Gesloten