Pagina 1 van 1

UPC Mobile Positief

Geplaatst: 02 apr 2006 22:05
door Gabriël&Dresden
UPC Positief? Het kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet dat bij UPC het een en ander niet helemaal goed gaat heb dat zelf 2 jaar destijds ondervonden omdat ik zelf toen in het Oosten des lands woonzaam was. Dus ik ken al die problemen. Maar sinds de introductie van UPC Mobile, is mij een ding opgevallen en wel dat de kwaliteit en het bereik super goed is even goed als KPN en Vodaphone!!! Had vorig jaar in 2005 zo'n simpakket aangevraagd om te kijken of het wat is, en het verbaasde mij dat ik zelfs goed bereik ermee had waar andere providers het bij lieten afweten noem een voorbeeld: als je in de trein zit en je rijdt de schipholtunnel in bij elke provider zie je dat je bereikbaarheid zwakker wordt of zelfs wegvalt KPN en Vodaphone zijn de enigste die signaal pakte tot voorkort geloof het of niet zelfs UPC Heeft goed bereik als je in de Tunnel bent!!! Mijn Complimenten aan UPC en hetzelfde geldt voor op meer plaatsen dat UPC uitstekend bereik blijft houden en stukken goedkoper is met bellen en sms'en dan alle andere providers!!! Dus schaf zo'n simkaart aan en ervaar het zelf de voordelen!!! Nadelen kent het product tot nu toch niet.

Re: UPC Mobile Positief

Geplaatst: 29 aug 2006 09:17
door aklompe
Nou... ik ben helemaal niet tevreden over UPC mobiel.
En dat voordat ik er ooit 1 seconde mee gebeld heb.
Het begon zo, ik kreeg een verkoper aan de deur, deze heeft een bestelling opgenomen voor een SIM kaart starterspakket.
Die is wel betaald, maar nooit aangekomen, probleem was dat de verkoper een foutieve postcode had ingevuld.
De combinatie van de postcode en huisnummer levert een niet bestaand adres op, toch heeft UPC het starterspakket naar het verkeerde adres opgestuurd.
Enige controlle op ingevulde informatie voert men dus niet uit, het SIM pakket is dus verstuurd naar een fictief adres ergens in Kampen.
Ik dus bellen naar de UPC klantenservice (0,10 euro per minuut :evil: )
Wordt je op zijn minst 3 keer doorverbonden om vervolgens iedere keer weer je verhaal uit te leggen.
Uiteindelijk krijg je dan iemand aan de telefoon die met een oplossing komt, die in eerste instantie goed lijkt.
Het voorstel was om nogmaals een starterspakket op te sturen naar het juiste adres, dit factureert men dan op je huidige UPC factuur waarna men het bedrag ook direct weer crediteerd.
Dit laatste is prima uitgevoerd echter tot op de dag van vandaag nog steeds geen starterspakket in de brievenbus mogen ontvangen.
Factureren en crediteren kan men bij UPC kennelijk heel goed maar dingen daadwerkelijk afsturen is een probleem, als je dan toch een pakketje van UPC mag ontvangen dan is het een ongevraagde digitale televisie decoder.
Rare jongens daar bij UPC, ik ga nu maar eens 'zeuren' of ik niet gewoon mijn geld terug kan krijgen.

Re: UPC Mobile Positief

Geplaatst: 04 sep 2006 10:07
door aklompe
Hèhè.... eindelijk heb ik mijn SIM kaart binnen, heeft heel wat langer geduurd dan de 5 werkdagen die mij werd voorgespiegeld, maar in ieder geval is hij nu dus wel aangekomen.
Ik zal de komende tijd eens gebruik van de SIM kaart gaan maken om te kijken hoe UPC mobile me bevalt.

Re: UPC Mobile Positief

Geplaatst: 23 sep 2006 13:51
door Innes28
UPC mobile zit op het netwerk van Orange.
Ik kan zo een hele dag of soms 2 niet bellen en gebeld worden met UPC mobiel, direct voice mail. Als ik UPC mail dat ik niet kan bellen en bereikbaar ben mailen ze dat ik even moet bellen, ja euh hoe dan? :roll: