Niet serieus genomen klacht fauteuil
Geplaatst: 02 apr 2006 23:23
Heb in oktober 2005 2 zits en 2 half zits bankstel gekocht. Heb er ook een aparte fauteuil van dezelfde fabrikant bij gekocht. Alles heb ik met dezelfde kleur en stof laten maken.Op de fauteuil zat er stof te kort op de rand gestikt. De fabriek heeft de klacht opgelost.Toen ik de fauteuil terug kreeg was het opnieuw overtrokken maar de rugleuning en zitting waren niet vervangen. Dus is er kleurenverschil.De stoel kostte me 859 euro. Er is weer iemand hier geweest van de fabriek en wees mijn klacht af want er is volgens hem geen kleurenverschil ik moest maar een maand wachten dan was de kleur wel bijgetrokken. Dan moet ik nog maar een keer contact met de winkelier opnemen en nemen hun nog wel eens contact op met de fabrikant. Als het goede stof is mag het toch niet verkleuren???Werd mij toen in de winkel verteld dat als ik wat duurder stof nam en goede kwaliteit, dat het niet zou verkleuren wat ik ook gedaan heb. Mijn vraag is moet ik hier genoegen mee nemen en wat kan ik nog meer doen om ze te laten zien dat er wel degelijk kleurenverschil is opgetreden bij het opnieuw overtrekken van mijn fauteuil?
Nu vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn die ervaring hebben met het feit dat een klacht niet serieus wordt genomen door de fabrikant. Zijn er misschien ook mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt met meubilair?
Nu vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn die ervaring hebben met het feit dat een klacht niet serieus wordt genomen door de fabrikant. Zijn er misschien ook mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt met meubilair?