aankoop bij Dixons van een pocket pc met Tom Tom navigatie
Geplaatst: 04 apr 2006 15:34
Hallo,
in aug 2005 heb ik een pocket pc (merk ACER) met Tom Tom navigatie bij Dixons.
op zich was ik hier best wel tevreden mee, tot december 2005.
in dec 2005 bleek namelijk dat ik regelmatig de Tom Tom navigatie opnieuw moest installeren (van mijn pc naar de pocket pc).
De Tom Tom navigatie verdween namelijk spontaan van mijn pocket pc waardoor ik telkens de Tom Tom moest herinstalleren.
ik ben hiermee terug naar Dixons gegaan en na 8 weken kreeg ik mijn pocket pc terug met een werkende Tom Tom navigatie.
Toen ik hiermee in dec 2005 terugging naar Dixons, werd mij gezegd door een verkoper dat dit een bekend probleem is. Omdat ik vanwege mijn werk vaak gebruik maak van het navigatiesysteem stelde ik voor om gezien de reactie van de verkoper een nieuwe navigatiesysteem te kopen bij Dixons. Dit om te voorkomen dat het probleem van de TomTom navigatie zich zou herhalen.
Volgens de verkoper ging dit niet.
Na 8 weken kreeg ik mijn pocket pc terug en deze werkte weer (incl de Tom Tom navigatie)
tot afgelopen maandag 3 april 2006
het probleem was er weer, de TomTom navigatie was weer spontaan verwijderd van de pocket pc. dus vandaag ben ik weer naar Dixons gegaan. zij sturen de pocket pc weer op naar de fabriek, ben hem vervolgens weer 6 weken kwijt en dan maar afwachten wanneer de volgende storing zich voordoet.
ik heb de verkoper weer voorgesteld dat ik een nieuwe navigator wil kopen bij Dixons met kortingsbedrag van de oude pocket pc (acer)
dit was volgens de verkoper niet mogelijk!!!!!
conclusie: DIXONS KOMT MIJ NIET TEGEMOET MET MIJN PROBLEEM ZELFS ALS IK VOORSTEL EEN NIEUWE POCKET PC MET NAVIGATIE AAN TE SCHAFFEN. DE MEERKOSTEN KOMEN DAN VOOR MIJN REKENING
DIXONS HEEFT TOTAAL GEEN SERVICE EN KOMT DE KLANT NIET TEGENMOET. HIEROVER HEB IK EEN KLACHT INGEDIEND BIJ DIXONS.
IK BEN ALLEEN HUIVERIG ALS MIJN GARANTIE IN AUG 2006 AFLOOPT
WANT DAN ZAL DIXONS ME WEL LATEN STIKKEN [/b]
in aug 2005 heb ik een pocket pc (merk ACER) met Tom Tom navigatie bij Dixons.
op zich was ik hier best wel tevreden mee, tot december 2005.
in dec 2005 bleek namelijk dat ik regelmatig de Tom Tom navigatie opnieuw moest installeren (van mijn pc naar de pocket pc).
De Tom Tom navigatie verdween namelijk spontaan van mijn pocket pc waardoor ik telkens de Tom Tom moest herinstalleren.
ik ben hiermee terug naar Dixons gegaan en na 8 weken kreeg ik mijn pocket pc terug met een werkende Tom Tom navigatie.
Toen ik hiermee in dec 2005 terugging naar Dixons, werd mij gezegd door een verkoper dat dit een bekend probleem is. Omdat ik vanwege mijn werk vaak gebruik maak van het navigatiesysteem stelde ik voor om gezien de reactie van de verkoper een nieuwe navigatiesysteem te kopen bij Dixons. Dit om te voorkomen dat het probleem van de TomTom navigatie zich zou herhalen.
Volgens de verkoper ging dit niet.
Na 8 weken kreeg ik mijn pocket pc terug en deze werkte weer (incl de Tom Tom navigatie)
tot afgelopen maandag 3 april 2006
het probleem was er weer, de TomTom navigatie was weer spontaan verwijderd van de pocket pc. dus vandaag ben ik weer naar Dixons gegaan. zij sturen de pocket pc weer op naar de fabriek, ben hem vervolgens weer 6 weken kwijt en dan maar afwachten wanneer de volgende storing zich voordoet.
ik heb de verkoper weer voorgesteld dat ik een nieuwe navigator wil kopen bij Dixons met kortingsbedrag van de oude pocket pc (acer)
dit was volgens de verkoper niet mogelijk!!!!!
conclusie: DIXONS KOMT MIJ NIET TEGEMOET MET MIJN PROBLEEM ZELFS ALS IK VOORSTEL EEN NIEUWE POCKET PC MET NAVIGATIE AAN TE SCHAFFEN. DE MEERKOSTEN KOMEN DAN VOOR MIJN REKENING
DIXONS HEEFT TOTAAL GEEN SERVICE EN KOMT DE KLANT NIET TEGENMOET. HIEROVER HEB IK EEN KLACHT INGEDIEND BIJ DIXONS.
IK BEN ALLEEN HUIVERIG ALS MIJN GARANTIE IN AUG 2006 AFLOOPT
WANT DAN ZAL DIXONS ME WEL LATEN STIKKEN [/b]