LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slaappaleis Almelo
Slaappaleis Almelo
hallo, mijn vriend en ik hebben in augustus 2005 een bed, kledingkast, matras en commodekast gekocht bij Slaappaleis Almelo. De levertijd zou 4 tot 6 weken zijn en we zouden gebeld worden als het binnen was. Na 8 weken nog geen reactie. Na zelf heeel vaak gebeld te hebben (en nooit worden teruggebeld) hebben we nu in april 2006 de kledingkast en het bed. Ook hebben we 2 commodekasten thuis staan die verkeerd zijn geleverd maar nooit weer zijn opgehaald. We wachten nu nog steeds op het juiste commodekastje en het matras. We hebben nooit een reden gekregen waarom ze niet leveren en waarom het zo lang duurt.
Wie heeft ongeveer dezelfde klacht en als dit is opgelost, hoe is dat dan gebeurd?
Wie heeft ongeveer dezelfde klacht en als dit is opgelost, hoe is dat dan gebeurd?
Re: Slaappaleis Almelo
Ze liggen daar vast te slapen!
Dit is duidelijk een zaak voor Tros-radar.
Ik durf te wedden dat U nu binnen zeer korte termijn lekker slaapt. Welterusten alvast
Ik durf te wedden dat U nu binnen zeer korte termijn lekker slaapt. Welterusten alvast
U wilt niet weten hoe vaak het fout gaat met levertijden. In 95% van de gevallen ligt het gewoon aan een slechte organisatie van de fabrikanten.
De winkelier zet gewoon uw bestelling door en controleert de orderbevestiging. Daarop staat meestal wel de juiste levertijd. Maar ook de winkelier wordt niet geinformeerd wanneer de levertijd uitloopt.
2 weken overschrijding van de levertijd is nog niets.
Het is wel een zeer slechte zaak dat men u niet goed informeert. De winkel kan toch zeker wel even contact opnemen met de fabriek om te informeren wanneer het komt en wat de reden is van de vertraging.
De winkelier zet gewoon uw bestelling door en controleert de orderbevestiging. Daarop staat meestal wel de juiste levertijd. Maar ook de winkelier wordt niet geinformeerd wanneer de levertijd uitloopt.
2 weken overschrijding van de levertijd is nog niets.
Het is wel een zeer slechte zaak dat men u niet goed informeert. De winkel kan toch zeker wel even contact opnemen met de fabriek om te informeren wanneer het komt en wat de reden is van de vertraging.
hoi allemaal,
ik wou reageren op SLAAPPALEIS AMELO.
We zijn al meer als 5 maanden bezig om de goeie juiste slaapkamer te krijgen.
door steeds leugens van hun. we werden van alles wijs gemaakt. wekelijks achter aan bellen leverde niets op. we hebben het bed nog niet.
we hebben nog een leen bed en kast van hun die moeten ze nog steeds ophalen en ons het aanbetalings bedrag terug geven. we hadden een afspraak staan maar een uur voor de tijd belden ze op. we kunnen niet komen want de bedrijfsleider was er niet. ( deze man heeft met ons die afspraak gemaakt. om het op te hal;en en het geld te brengen.)
KOOP NOOIT WAT BIJ DEZE WINKEL.
ik wou reageren op SLAAPPALEIS AMELO.
We zijn al meer als 5 maanden bezig om de goeie juiste slaapkamer te krijgen.
door steeds leugens van hun. we werden van alles wijs gemaakt. wekelijks achter aan bellen leverde niets op. we hebben het bed nog niet.
we hebben nog een leen bed en kast van hun die moeten ze nog steeds ophalen en ons het aanbetalings bedrag terug geven. we hadden een afspraak staan maar een uur voor de tijd belden ze op. we kunnen niet komen want de bedrijfsleider was er niet. ( deze man heeft met ons die afspraak gemaakt. om het op te hal;en en het geld te brengen.)
KOOP NOOIT WAT BIJ DEZE WINKEL.
het is nu alweer zover dat we op 22- 5-2007 een brief van deze winkel kregen en dat we binnen 4 weken onze slaapkamer zouden krijgen en nu is het al weer 5 weken geleden.
ze komen als het goed is op 4 juli ik ben in huis en niemand komt. er achter aan gebeld. ze hadden het heel druk. jaja. weer gebeld en mijn hart uit gelucht. ik heb gezegt: klant is koning maar bij jullie is klant een vijand.
als het goed is komen ze vandaag
ze komen als het goed is op 4 juli ik ben in huis en niemand komt. er achter aan gebeld. ze hadden het heel druk. jaja. weer gebeld en mijn hart uit gelucht. ik heb gezegt: klant is koning maar bij jullie is klant een vijand.
als het goed is komen ze vandaag
He,
Wij zijn ook de duppe,
als ik het allemaal zo lees, mogen we blij zijn dat wij wel het bed geleverd hebben gekregen.
We wachten alleen nog op de matrashoezen.
Begin april hebben we de bestelling al geplaatst.
Net wat iedereen schrijft: als we bellen krijgen we het antwoord dat snel wordt geleverd, maar we horen nooit iets.
Als we nu bellen, weten ze nooit waar het over gaat en moeten we altijd een collega hebben, die toevallig weer niet aanwezig is.
Wij zijn ook de duppe,
als ik het allemaal zo lees, mogen we blij zijn dat wij wel het bed geleverd hebben gekregen.
We wachten alleen nog op de matrashoezen.
Begin april hebben we de bestelling al geplaatst.
Net wat iedereen schrijft: als we bellen krijgen we het antwoord dat snel wordt geleverd, maar we horen nooit iets.
Als we nu bellen, weten ze nooit waar het over gaat en moeten we altijd een collega hebben, die toevallig weer niet aanwezig is.
Hallo,
Wij hebben een slaapkamer gekocht bij het slaappaleis maar hebben alleen een deel van het bed geleverd gekregen. De winkel zit dicht, de telefoon is afgesloten en een aangetekende brief werd nooit beantwoord. De eigenaar is gewoon niet meer te bereiken. De KvK zegt de zaak in behandeling te hebben maar kan of wil er niks over kwijt.
Wij zijn nu bang dat we naar onze goederen en ons geld kunnen fluiten.
Graag zou ik in contact komen met mensen die ook gedupeerd zijn.
Groet, Ingeborg
Wij hebben een slaapkamer gekocht bij het slaappaleis maar hebben alleen een deel van het bed geleverd gekregen. De winkel zit dicht, de telefoon is afgesloten en een aangetekende brief werd nooit beantwoord. De eigenaar is gewoon niet meer te bereiken. De KvK zegt de zaak in behandeling te hebben maar kan of wil er niks over kwijt.
Wij zijn nu bang dat we naar onze goederen en ons geld kunnen fluiten.
Graag zou ik in contact komen met mensen die ook gedupeerd zijn.
Groet, Ingeborg
Ook wij hebben een bed besteld bij Slaappaleis Almelo september 2007. Wij deden een aanbetaling en spraken af, dat we in maart het bed zouden laten afleveren. Helaas, evenals anderen, de deur is inmiddels enkele weken gesloten en we kunnen geen contact krijgen met de eigenaar.
Wat nu? Geld kwijt en geen bed op tijd!
Kunnen we nu een nieuw bed elders bestellen zonder risico dat we het bed van Slaappaleis alsnog moeten afnemen.
Ik vind wel, dat er nu duidelijkheid moet komen. Officieel (informatie Kamer van Koophandel) zijn ze nog niet failliet.
Wat nu? Geld kwijt en geen bed op tijd!
Kunnen we nu een nieuw bed elders bestellen zonder risico dat we het bed van Slaappaleis alsnog moeten afnemen.
Ik vind wel, dat er nu duidelijkheid moet komen. Officieel (informatie Kamer van Koophandel) zijn ze nog niet failliet.
Hallo,
Na wat ik gelezen heb op internet heeft de heer Rasink er een handje van om mensen goed dwars te zitten als je de koop wilt annuleren.
Na wat ik gelezen heb op internet heeft de heer Rasink er een handje van om mensen goed dwars te zitten als je de koop wilt annuleren.
slaappaleis is voor mij een echte slchte zaak.
we hebben nog steeds de juiste kleur van ons bed niet. we hadden vooor kerst al wax moeten krijgen niet dus.
ik heb venomen dat je hen niet meer kunt bereiken.
wat moeten we nu?
gr els
we hebben nog steeds de juiste kleur van ons bed niet. we hadden vooor kerst al wax moeten krijgen niet dus.
ik heb venomen dat je hen niet meer kunt bereiken.
wat moeten we nu?
gr els
Naam: Slaappaleis
Vestigingsadres: Woonboulevard 18
Vestigingsplaats: 7606JA Almelo
Internetadres: www.slaappaleis.nl
KvK-nummer: 08103012 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Kenmerk: telefoonnummer bewindvoerder: 0546-588888
Vestigingsadres: Woonboulevard 18
Vestigingsplaats: 7606JA Almelo
Internetadres: www.slaappaleis.nl
KvK-nummer: 08103012 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Kenmerk: telefoonnummer bewindvoerder: 0546-588888
-
Na gisteren de uitzending over het Slaappaleis gezien te hebben, zijn wij bereid om eventuele slachtoffers de kans te geven om het bestelde bed alsnog geleverd te krijgen, gezien het feit wij met nagenoeg dezelfde leveranciers werken.Mensen die een aanbetaling hebben gedaan en dit kunnen aantonen willen wij tegemoed komen in de vorm van een kortingspercentage.Wij hopen op deze manier iets te kunnen betekenen voor de gedupeerden en ze alsnog een goede nachtrust te geven, letterlijk en figuurlijk.
Notenboom&Valkenaar Slapen
Tolstraat 17
Haaksbergen
053-5741153
Notenboom&Valkenaar Slapen
Tolstraat 17
Haaksbergen
053-5741153
-
Wij hebben 2 boxspings gekocht bij het slaappaleis in Almelo en hebben deze ook geleverd gekregen. Alleen waren beide boxen beschadigd. (Eén met een kapotte stof en de andere met een kapotte binnenvering). Ook zijn er verkeerde onder pootjes geleverd.
Naar aanleiding van deze klachten is een werknemer van het bedrijf (Richard) in november 2007 langs geweest en heeft mondeling met mij afgesproken de 2 boxen incl. nieuwe pootjes te leveren. Dit zou voor december 2007 geleverd worden. Dit is echter nooit gebeurd.
Uiteindelijk heb ik na vele telefonische afspraken een datum gekregen wanneer ze het bed kwamen brengen. Alleen is het slaappaleis deze afspraak nooit nagekomen. Ik heb daarna nog een keer of vier telefonisch contact gehad met een vrouwelijke werkneemster. Zij gaf aan dat de eigenaar wel vaker zijn afspraken niet na kwam, maar dat hij mij die maandag nog zou bellen. Ook dit heeft hij niet gedaan.
Na een bezoek aan de winkel te hebben gebracht bleek de winkel "vandaag wegens omstandigheden gesloten". We zijn meerdere keren langs geweest, maar het bleek voorgoed gesloten te zijn..
Wij zitten nu met een kapot bed.. Slaappaleis bedankt!
Naar aanleiding van deze klachten is een werknemer van het bedrijf (Richard) in november 2007 langs geweest en heeft mondeling met mij afgesproken de 2 boxen incl. nieuwe pootjes te leveren. Dit zou voor december 2007 geleverd worden. Dit is echter nooit gebeurd.
Uiteindelijk heb ik na vele telefonische afspraken een datum gekregen wanneer ze het bed kwamen brengen. Alleen is het slaappaleis deze afspraak nooit nagekomen. Ik heb daarna nog een keer of vier telefonisch contact gehad met een vrouwelijke werkneemster. Zij gaf aan dat de eigenaar wel vaker zijn afspraken niet na kwam, maar dat hij mij die maandag nog zou bellen. Ook dit heeft hij niet gedaan.
Na een bezoek aan de winkel te hebben gebracht bleek de winkel "vandaag wegens omstandigheden gesloten". We zijn meerdere keren langs geweest, maar het bleek voorgoed gesloten te zijn..
Wij zitten nu met een kapot bed.. Slaappaleis bedankt!