LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hardeschijf formateren maar geen nieuwe herstel schijf!

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
melisjuh

hardeschijf formateren maar geen nieuwe herstel schijf!

Ongelezen bericht door melisjuh »

hallo

ik wil graag me pc formateren omdat ie zo ongelofelijk sloom is!
en elke keer zegt ie dat er te weinig ruimte is.

ik heb de pc van iemand anders gekocht en er geen herstel cd van windows xp bij gekregen!

iemand een idee wat ik nu kan doen?!

alvast bedankt!

joopataa

Re: hardeschijf formateren maar geen nieuwe herstel schijf!

Ongelezen bericht door joopataa »

Je kan als jezelf een licentienummer op je computer hebt een Windows Cd-rom van iemand lenen! Het nummer staat namelijk niet op de windows cd/rom ,Maar dit geld natuurlijk alleen als je zelf de licentie in je bezit hebt ( stikker op kast ). Anders gaat het legaal niet lukken :idea:

Joopataa

mavk

Ongelezen bericht door mavk »

Als het goed is kan je zelf een herstel cd/dvd maken. Heb ik nl. ook gedaan. Via start, alle programma's, pc and tools daar staat pc herstelwerkset cd. Als het goed is staat er ook een partitie op je computer die werkt met de herstel cd. Windows XP wordt daar vandaan geïnstalleerd. Mij is het gelukt en ik ben een vrouw van bijna 50 met weinig computer ervaring. Dus veel succes.

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

Dat gaat alleen op als het een merkcomputer is van HP of PB,En nog wat andere merken. Voor de rest heb je gewoon de XP-CDROM nodig! Vraag het anders aan de vorige eigenaar.
Joopataa

Gesloten