Scarlet One(ce) en nooit meer.
Geplaatst: 06 apr 2006 23:50
Nooit meer, althans als ik er een keer vanaf kom.
Ik schrijf 11 Augustus 2005. Net verhuisd, en na een beetje zoeken heb ik Scarlet One aangevraagd. Het klonk op dat moment allemaal wel goed. Aanvraag werd verwerkt en zou binnen drie weken aangesloten worden voor zowel vaste en mobiele telfonie en internet. Na drie weken kregen we te horen dat er eerst eenmonteur van de KPN langs moest komen om de aanwezige centrale aan te passen. Okee, dat is goed hoewel die weer pas twee weken later kon komen. Na zijn bezoek was het afwachten. en afwachten. (ondertussen wel het mobiele kaartje ontvangen waarmee ik dan toch bereikbaar was) Na een aantal malen te hebben gemaild(bij iemand anders) en de klantenservice gebeld te heben(hoewel het de naam van klantenservice volgens mij niet waardig is) werd het ondertussen maart 2006. En nog steeds niet aangesloten.
Een aangetekende brief gestuurd met daarin vermeld dat dit niet kon en dat ik met onmiddelijke ingang mijn contract wilde ontbinden gezien Scarlet zich niet aan de voorgeschreven regels houdt. Tot op heden, 6 april 2006 heb ik hier nog niets van gehoord.
Op dit moment bel ik nog steeds met het scarlet mobiele nummer en heb een internet aansluiting van KPN(wat binnen twee weken naar behoren werkte). Wil graag een andere mobiele provider vinden maar wil ook graag mijn nummer behouden. En dit kan alleen als Scarlet zegt dat dit kan. Maar het feit is dat ik niets hoor of dat ze het nu gaan beeindigen of niet.
Ik ben het eigenlijk beu om steeds via de mail of via de telefoon te horen dat er nog geen antwoord klaar ligt op mijn brief. Er is ook geen manier om iemand te spreken te krijgen die deze beslissingen mag nemen.
Mijn vraag is ofdat er een manier is om dit proces te versnellen.
Ik vind deze manier van behandelen en mensen in het ongewis laten erg amateuristisch hoewel ze via de reclames dit niet verkondigen.
MVG,
Robin Weesepoel
Ik schrijf 11 Augustus 2005. Net verhuisd, en na een beetje zoeken heb ik Scarlet One aangevraagd. Het klonk op dat moment allemaal wel goed. Aanvraag werd verwerkt en zou binnen drie weken aangesloten worden voor zowel vaste en mobiele telfonie en internet. Na drie weken kregen we te horen dat er eerst eenmonteur van de KPN langs moest komen om de aanwezige centrale aan te passen. Okee, dat is goed hoewel die weer pas twee weken later kon komen. Na zijn bezoek was het afwachten. en afwachten. (ondertussen wel het mobiele kaartje ontvangen waarmee ik dan toch bereikbaar was) Na een aantal malen te hebben gemaild(bij iemand anders) en de klantenservice gebeld te heben(hoewel het de naam van klantenservice volgens mij niet waardig is) werd het ondertussen maart 2006. En nog steeds niet aangesloten.
Een aangetekende brief gestuurd met daarin vermeld dat dit niet kon en dat ik met onmiddelijke ingang mijn contract wilde ontbinden gezien Scarlet zich niet aan de voorgeschreven regels houdt. Tot op heden, 6 april 2006 heb ik hier nog niets van gehoord.
Op dit moment bel ik nog steeds met het scarlet mobiele nummer en heb een internet aansluiting van KPN(wat binnen twee weken naar behoren werkte). Wil graag een andere mobiele provider vinden maar wil ook graag mijn nummer behouden. En dit kan alleen als Scarlet zegt dat dit kan. Maar het feit is dat ik niets hoor of dat ze het nu gaan beeindigen of niet.
Ik ben het eigenlijk beu om steeds via de mail of via de telefoon te horen dat er nog geen antwoord klaar ligt op mijn brief. Er is ook geen manier om iemand te spreken te krijgen die deze beslissingen mag nemen.
Mijn vraag is ofdat er een manier is om dit proces te versnellen.
Ik vind deze manier van behandelen en mensen in het ongewis laten erg amateuristisch hoewel ze via de reclames dit niet verkondigen.
MVG,
Robin Weesepoel