Pagina 1 van 1

KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 07 apr 2006 17:36
door avb111
Doordat de KPN het af laat weten, probeer ik het maar via deze site;

Ik lees veel over klachten omtrent niet gebeld kunnen worden met de experia box van KPN,
ons probleem is echter dat er vanaf het begin al een enorme echo aanwezig is in de lijn en vertragingen die optreden.
Het bellen is hierdoor alles behalve aangenaam te noemen.
Al tig keren naar de KPN gebeld, maar ze kunnen er nix aan doen..
Herkent iemand van jullie ook dit probleem of heeft mischien iemand DE oplossing ?
Ben erg benieuwd naar reacties !
Groet,AvB.

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 09 apr 2006 22:18
door jankelder
kijk de stekkertjes na .
als de ledjes branden lijkt als alles goed is ,deed bij mij ook
en had ook een slechte telefoon verbinding en het lag aan een stekkertje wat naar de experia box ging .
maakte geen goed contact
het is het proberen waard
succes

gr jan

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 15 apr 2006 20:37
door Tele
Het kan zijn dat de experiabox de dicht op de groepenkast hangt in de meterkast of dat deze op een speaker/ televisie staat of te dichtbij een ander draadloos apparatuur vergeet niet dat ook halogeenverlichting storingen kunnen veroorzaken.

mvgrt

Tele

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 26 aug 2006 16:56
door joshandel
Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.

Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl

of mail naar [email protected]

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 07 jan 2009 17:52
door chicky252
Hoi en help ,ik heb sinds kort de makkelijke experiabox van kpn , ten eerste heb ik kiestoon en kan bellen.
Dan krijg ik niets anders dan in gesprektoon , ook gaan bij mij alleen maar power , ethernet en wlan branden de rest brand niet eens.
Ik heb daar al een email over weg gedaan naar het net , heb antwoord gehad met wat ik kan proberen om het euvel te verhelpen.
Dit gaat om een uitleg van 3 a4 vellen lang , kan iemand mij misschien hierover iets meer vertellen .
Anders pak ik alles maar weer in , en stuur ik gewoon alles retour .
met vr groet anita

P.S ik heb nog een aansluiting via ziggo dus zit niet zonder , maar dubbel op word te duur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 07 jan 2009 18:41
door agro
Had ongeveer een week problemen met (siemens experiabox, grijs) moest bijna iedere dag uitzetten en na ca 10sec. weer inschakelen, na mailen met [email protected] kreeg ik advies om storingsdienst te bellen via 0900-0244 waarna door monteur een nieuwe speedtouch is geplaatst, volgens monteur waren er veel problemen met de grijze siemens experiabox.
De siemens experiabox heeft ca 3 jaar probleemloos gewerkt.

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 08 jan 2009 12:03
door chicky252
@agro

Bij mij doet hij helemaal niets het enige lampje wat brand is power ,
ik heb een kiestoon , maar zodra ik die wil activeren , krijg ik een in bezet toon.
Ook heb ik al gebeld met het net , moest hem maar resetten , wat ook niet helpt .
En een monteur kost 100,- euro , das niet bepaald service van het net vind ik .
Misschien heb ik een kabeltje verkeerd zitten , wat me sterk lijkt want de kleurtjes geven aan waar de kabeltjes in moeten , hoop dat iemand mij kan helpen .
Anders pak ik alles weer in en stuur ik hem gewoon retour bvd en met vr groet anita

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 08 jan 2009 12:12
door agro
Ook heb ik al gebeld met het net , moest hem maar resetten , wat ook niet helpt .
Ik heb rechtstreeks van kpn weet niet of het net dezelfe gebruikt.
Als resetten niet helpt is er in ieder geval iets fout, storingsdienst zou dit moeten kunnen doormeten zonder dat ze een monteur hoeven te sturen.

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 08 jan 2009 12:48
door chicky252
@agro
Bedankt voor je antwoord , maar weet jij toevallig het nummer van de storingsdienst .
Want 45 cent per minuut , is nogal aan de hoge kant en echt hulp krijg je van het 0900 nr , krijg je ook niet het enige wat ze zei is , ogenblikje even kijken en toen werd het dan resetten .
Maar ik vind het rare dat ik wel gewoon kiestoon krijg , maar als je belt krijg je in bezet toon ????????????????????

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 08 jan 2009 13:05
door agro
Bij kpn is het nummer 0900-0244 en kost (tijdelijk 1 cent) per minuut, volg het keuzemenu.
Laat je niet afschepen, vertel dat je er al hele tijd mee zit, en al meerdere keren hebt gebeld maar dat geboden oplossingen geen respons geven.
Mogelijk kan je een gratis nummer vinden met www.antwoordnummer.nl
Bij invoeren "hetnet" komen volgende nummers tevoorschijn:
Hetnet Telefoonnummer: 0800-0407
Planet +hetnet+kpn Telefoonnummer: 0800-0505

succes toegewenst.

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 08 jan 2009 18:53
door D1RK
[email protected] is ook gratis en ik zie dat je nog online berichten kunt plaatsen?

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Geplaatst: 10 jan 2009 01:19
door areyouben
Zo te lezen zit er geen internetsignaal op de Experiabox, dat kan aan de lijn naar je huis liggen (die dus niet aangesloten is) of de aansluitingen die je zelf hebt gedaan zijn niet goed. Laatste mogelijkheid is uiteraard dat het hele modem kapot is. De lampjes die nu branden zijn in ieder geval niet afdoende om een verbinding te regelen.
Dat je een kiestoon hoort, komt omdat de kiestoon vanuit de Experiabox gegeven wordt. Zodra je dan een nummer gaat draaien, probeert de experiabox pas verbinding naar buiten te maken en dan krijg je dus een in bezettoon. Zo werken praktisch alle internet en bellen modems.