Pagina 1 van 1

Onbeschofte actie en telefonische afhandeling UPC!

Geplaatst: 07 apr 2006 20:05
door Marhees
Een telefonisch gesprek tussen mij en UPC, nadat ik een pakket had ontvangen voor 6 maanden gratis digitale t.v.:

Ik: Ik heb een pakket ontvangen, waarin ik niet geinteresseerd ben. Wat moet ik ermee?
UPC:Dat kunt u naar het postkantoor brengen om terug te sturen.
Ik: Kost mij dat iets?
UPC: Nee.
IK: Waarom krijg ik eigenlijk zo'n pakket? Ik heb niks besteld.
UPC: Dat krijgen alle klanten van UPC.
Ik: Ik vind het niet zo'n nette actie. Ten eerste krijg ik iets waar ik niet om gevraagd heb en ten tweede moet ik weer moeite doen om er vanaf
te komen.
UPC: U kunt het terugbrengen naar het postkantoor.
Ik: Ja, dat zei u al, maar ik zei dat ik het niet zo'n nette actie vind.
UPC: .................. (stilte).
Ik: U zegt daar verder niks op?
UPC: Nee, wat moet ik daarop zeggen? Ik kan er verder niks mee.
Ik: Nou, is dat de manier waarop UPC met klachten omgaat?
UPC: Ja, dag mevrouw.

Ik denk dat dit gesperek voor zich spreekt en dat het geen nadere uitleg verdient. Wij gaan in ieder geval op zoek naar een andere telefoonaanbieder.

Re: Onbeschofte actie en telefonische afhandeling UPC!

Geplaatst: 07 apr 2006 20:16
door marjal
Het was in ieder geval wel een leerzaam gesprek dus :lol: