Pagina 1 van 1
www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 08 apr 2006 11:29
door PaulvanDongen
Vakantiekaart heeft mijn abonnement met terugwerkende kracht opgezegd. Prima!!!! Géén opmerkingen meer.
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 08 apr 2006 13:00
door joopataa
Gewoon weer terugboeken en ze zoeken het maar uit! Je hebt in dat gesprek aangegeven dat je ervan afzagdus ze kunnen jou niets maken. Trouwens toen ik even op de site van die gasten keek sloeg mijn Firewall aan omdat er foute scripts opzitten!! Ook daar oppassen .
Joopataa
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 10 apr 2006 11:14
door PaulvanDongen
verwijderd
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 15 apr 2006 23:51
door mausie
Hallo allen,
Ik ben zelf een medewerker van een tussenschakel voor de vakantiekaart en bied mensen dus ook telefonisch zo'n kaart aan. Hierbij moet ik dus zeggen dat de manier waarop zo'n kaart wordt aangeboden, zoals in dit forum wordt gezegd, absoluut niet geaccepteerd wordt bij ons. Ik geef dus duidelijk aan wat mensen aan zo'n kaart hebben incl. alle voorwaarden.
Dit houdt dus in:
Beleefd en correct zijn
Niet zorgen dat een klant verkeerd wordt geinformeerd
Duidelijk aangeven dat de proefkaart gratis is maar dat je dus alleen voor de verzendkosten betaald.
Aangeven dat je binnen 3 weken kan opzeggen en dan vervalt na de 4e week die proefkaart.
Mocht je doorgaan, dan wordt de proefkaart omgezet in een standaardkaart voor je leven, je betaalt eenmalig 50 euro en krijgt 4 waardebonnen van elk 12.50.
5 procent extra korting op vakantiereizen muv losse vliegtickets en rechtstreekse (particuliere) boekingen
Aangesloten bij 95 % van alle tourorganisaties dus het staat in weze los van een reisburo.
Dit alles wordt ook duidelijk aangegeven in een voicelog en ook daarbij vraag ik toestemming voor de opname van dat gesprek en teven wanneer ik dat gesprek ga beeindigen.
Voor de tijd heeft de klant nog de gelegenheid om vragen te stellen en ook na die tijd. Geheel vrijblijvend dus!!
Op die manier zie ik van mijn kant dus niks verkeerds.
Wij worden goed getraind op de manier van benaderen, en tja........als er mensen zijn die wat onbeleefd en opdringerig zijn, dan vind ik dat je niet iedereen over 1 kamp moet scheren
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 18 apr 2006 12:15
door PaulvanDongen
verwijderd
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 18 apr 2006 12:34
door Martin1976
Ben het helemaal met Paul van Dongen eens, ook wij werden opgebeld door gasten van die vakantiekaart, er werd gezegd dat het heel vrijblijvend was allemaal. Wij ook de proef-kaart aangevraagd, het duurde echter ruim 2 weken voordat de kaart ook echt bij ons in de bus lag. Voorwaarden goed gelezen en wij hebben besloten om er toch van af te zien en het abonnement van € 50 niet te nemen.
Opzeggingsbrief gestuurd die echter werd geweigerd, we zouden 1 dag te laat zijn met opzeggen. Argumenten van onze kant dat we de kaart pas heel laat ontvangen hadden hielpen niet, ze hielden voet bij stuk. Nou, wij dus ook en hebben de € 50 meteen weer gestorneerd omdat die uiteraard wel afgeschreven werd. Paar aanmaningen ontvangen maar wij hadden het geluk dat wij tussentijds zijn verhuisd. We kregen nog post op ons oude adres, envelop ongeopend retour gestuurd met de mededeling 'niet woonachtig op dit adres' en we kregen prompt een mail dat onze aanmelding met terugwerkende kracht teruggedraaid werd. Verder nooit meer wat gehoord! Tip wellicht?
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 18 apr 2006 14:30
door PaulvanDongen
verwijderd
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 18 apr 2006 18:40
door mausie
Zoals ik het nu lees ligt het grooste probleem dus niet aan het product Vakantiekaart maar aan de manier waarop telefonisch wordt benaderd. Waar ik werk is nee ook duidelijk nee, helaas zijn er callcentra's waar anders mee wordt omgegaan en dat betreur ik. Zij krijgen een bonus bij het binnenhalen van een bepaald hoeveelheid sales maar wij doen niet iets tegen de wil van een klant. Jammer dat deze lijn niet bij iedereen gevolgd wordt
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 06 mei 2006 00:59
door zorrado
kijk op
www.dagvandeaarde.nl en pak alle diner en hotel kortingen voor veel minder geld. Echt ieder callcenter dat je probeert een individuele kaart aan t e smeren moet je niet te woord staan. In combinatie met een actie og met een goed doel is het altijd goedkoper of soms zelfs gratis...
Petra
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 21 aug 2006 19:21
door jos Speetjens
Mij werd vanavond een interessant aanbod gedaan voor de Vakantiekaart. Mooie kortingen, alleen omdat ik uitverkoren was na het invullen van een enquete.
Alleen diende ik toestemming te geven 2,95 euro van mijn rekening te doen afschrijven. Daartoe diende ik mijn gironummer op te geven.
Ik heb dit niet gedaan, omdat ik deze wijze niet bepaald betrouwbaar vind. Ook de mededeling dat het telefoongesprek opgenomen werd kan mij niet overtuigen van de goede bedoelingen.
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 21 aug 2006 19:38
door bodejosm43
Gefeliciteerd Jos, met het verstandige besluit om niet met ze in zee te gaan.
Wat mij overigens ook zo ontzettend tegenstaat bij deze firma: het stiekeme gedoe. Eerst blaten dat je een prijs hebt gewonnen, en later blijkt dat je helemaal niets gewonnen hebt.
Ik zou tegenwoordig drie jaar erover doen om alleen die bonnen al te verzilveren, maar dat kan dus niet eens.
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 17 feb 2007 19:25
door roelof51
heb ze ergens in oktober aan de lijn gehad
voor de verzendkosten kreeg 10 kaarten voor 75 euro een week opzicht
na alles gelezen te hebben en enkele berekeningen te hebben gemaakt heb ik ze binnen een week terug gestuurd! in een pakket.
daarna een brief verzonden met de reden waarom,niet aangetekend!
dit ook via hun email adres gedaan!
in de 2e week werd 75 euro van mijn rekening gehaald,en heb dit direct terug gevorderd via de bank.
maar tot nu toe herinneringen via mijn gsm via telefoon thuis dat ik moet betalen.
deze week een dame aan de lijn gehad die wel luisterde en het door zou geven voor onderzoek
ze zij deze week krijgt u bericht
wel nu het bericht :
Geachte heer van Nuil,
Indien u ons echter kunt aantonen door middel van een faxbevestiging of een aangetekend schrijven van TPG Post dat u ons de opzegging hebt verstuurd kunnen wij uw omzetting ongedaan maken. Indien u een dergelijk bewijs niet kunt overleggen dan kunnen wij de omzetting niet ongedaan maken.
Wij wijzen u er nogmaals op dat u voor de eenmalig kosten nu uw levenlang 5% korting krijgt op al uw toekomstige vakanties.
Met vriendelijke groet,
Natasja Enthoven Vakantiekaart BV
ik vraag me af wat te doen!
graag een reactie
bijvoorbaad dank
roelof
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 19 feb 2007 22:51
door ingie
Hoi Roelof,
Dit verhaal roept bij mij hele nare herinneringen op aan vakantiekaart.
Ik denk dat het nu een jaar geleden moet zijn, dat mij hetzelfde is overkomen.
Ook ik heb netjes alles teruggestuurd en toch boekten ze toen 49,95 van mijn rekening, ik naar de bank, terug laten storten, rekening blokkeren voor vakantiekaart, zodat ze het er niet nog een keer af konden halen.
Eenmaal thuis heb ik een vreselijke boze mail gestuurd naar vakantiekaart, waarin ik eiste dat ze mij het geld terug zouden storten binnen een week en dat ik absoluut geen lid wilde zijn van hun club.
Ik kreeg een mail terug waarin ze aangaven dat ze mijn opzegging niet hadden ontvangen en dat ze zelfs nog 3 dagen langer hadden gewacht op de post of het er misschien bij zou zitten, dit was volgens hun niet het geval, dus werd ik lid, aldus vakantiekaart.
Mijn man heeft toen een mail gestuurd, met daarin een aantal wettelijke bepalingen en hij heeft gedreigt met de rechtsbijstandsverzekeraar, en dat had effect.
Helaas niet het gewenste effect, maar de telefoon ging en zie daar, iemand van vakantiekaart aan de lijn...............
Heb even geslikt en toen ben ik ervoor gegaan.
Tijdens het gesprek bleef hij erop hameren dat ze niets hadden ontvangen en op een gegeven moment zou zelfs de postbode nog de schuld krijgen.
Toen begon hij erover dat ik moest bewijzen dat ik het verstuurd had, nou dat kon ik dus niet.......maar ik vroeg hem of hij kon bewijzen dat ze het NIET ontvangen hadden, dat kon hij ook niet, uiteraard.
Een heel gesprek is het geweest, waarin ik iedere keer zijn opmerkingen omzette in een vraag, tot zijn grote ergernis.
Uiteindelijk kreeg ik geen gelijk en toen heb ik gezegd, nou we zullen nog wel eens zien wie de langste adem heeft in dit verhaal, hij moest even lachen......tuurlijk......maar wat hij nog niet wist, was dat ik het geld allang terug had geboekt en alles had geblokkeerd.
Er zou nog wel iemand anders met mij contact opnemen.
Later die middag ging weer de telefoon en op de nummermelder kon ik zien wie het was, vakantiekaart, nou ik dacht het dus niet....'k heb niet meer opgenomen, weer ging de telefoon en nog eens.........
En toen kwam een mailtje waarin ze mijn lidmaatschap ongedaan zouden maken en ik kon via de bank mijn geld terug laten storten.
Echt, je hebt je geld terug en ik hoop ook dat je je rekening hebt geblokkeerd voor vakantiekaart, en nu gaat het erom wie de langste adem heeft.
Het is mij gelukt en het kan ook jou lukken.
En vanaf die tijd ben ik vriendelijk kortaf tegen iedereen die mij iets via de telefoon wil verkopen en probeer ik mijn kinderen duidelijk te maken dat ze alleen iets moeten kopen op het moment dat zij dat beslissen en niet omdat iemand toevallig belt.
Groetjes en succes, Ingie
Re: www.vakantiekaart.nl
Geplaatst: 20 feb 2007 16:18
door roelof51
bedankt voor je reactie
heb alles geblokkeerd
het word een soort hetze van vakantie kaart
heb inmiddels wat geprobeerd via consumentenbond
even zien hoe het verloopt
vr gr roelof