Canal+ / UPC
Geplaatst: 10 apr 2006 10:21
Bij Canal+ is mijn abonnement vanwege het stopzetten van de levering van het analoge signaal beƫindigd per 31 januari 2006.
Wel stuurde Canal+ nog een rekening over het abonnement voor februari.
Zowel Canal+ (direct) als UPC (na retournering) gaven aan de waarborg voor de huur-decoder terug te gaan storten.
Dit leek op een nette afwikkeling, echter ruim twee maanden later nog steeds niets ontvangen.
Telefonisch contact blijkt niet mogelijk, CanalDigitaal verwijst met een telefoonbeantwoorder naar UPC, en UPC verwijst naar CanalDigitaal.
Ook zo tevreden over de service van Canal+ / UPC ??
Peter Verkerk
Wel stuurde Canal+ nog een rekening over het abonnement voor februari.
Zowel Canal+ (direct) als UPC (na retournering) gaven aan de waarborg voor de huur-decoder terug te gaan storten.
Dit leek op een nette afwikkeling, echter ruim twee maanden later nog steeds niets ontvangen.
Telefonisch contact blijkt niet mogelijk, CanalDigitaal verwijst met een telefoonbeantwoorder naar UPC, en UPC verwijst naar CanalDigitaal.
Ook zo tevreden over de service van Canal+ / UPC ??
Peter Verkerk