Alleen de 1ste factuur was correct toen we chello classic hadden met digitale telefonie.
Daarna kwam de upgrade naar extreme voor maar 2 euro per maand meer.
Daarna was het foute boel en kwamen er rekeningen van 190 euro binnen die zonder pardon van mijn rekening werden geschreven.
Nu kon ik dus en classic betalen EN Extreme !!!
Is degene die de facturen maakt blind ofzo of denkt diegene dat het normaal is om 2 verschillende verbindingen te hebben??
Beetje zelfde als in 2 wagens tegelijk rijden.
Dit tot 3 x toe en na de 2de keer zou alles wel geregeld worden.
NIET DUS !!
Nu weer een rekening van 150 euro terwijl ik eigenlijk geld terug krijg.
Mijn vrouw weer bellen en werd nog onbeschoft te woord gestaan ook door ene Laura van de klantenservice.
Morgen meteen naar de bank en de machtiging voor de incasso intrekken voor die lui want die zijn echt niet te vertrouwen.
Volgens mij doen ze het express bij honderden mensen en trekken zo veel rente door het geld lang vast te houden. Dit is dus pure oplichting en diefstal in mijn ogen.
Ook zou er teruggebelt worden door de klantenservice maar je kan nog beter wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen.
Ik stap dus ook binnenkort naar de rechter via rechtsbijstand en als iemand nog wat tips heeft graag want het lontje begint aardig op te branden bij mij.