Pagina 1 van 1

Riviera Maison klachten

Geplaatst: 12 apr 2006 11:57
door sophia
Graag willen wij weten of er meer mensen zijn met klachten over Riviera Maison. Wij hebben een en ander daar gekocht, maar met de levering van onze spullen, de service en de kwaliteit is van alles mis. Hebben wij gewoon pech of is het gewoon zo dat de kwaliteit onder de maat is.

Re: Riviera Maison klachten

Geplaatst: 12 apr 2006 15:20
door crazyme
maar met de levering van onze spullen, de service en de kwaliteit is van alles mis
En dat "van alles" is ?

Re: Riviera Maison klachten

Geplaatst: 12 apr 2006 16:24
door marjal
Goed mis dus :lol:

Re: Riviera Maison klachten

Geplaatst: 29 sep 2012 14:32
door Jort00
Riviera Maison is inderdaad een heel erg slecht merk. Je betaalt alleen voor de naam maar niet voor de kwaliteit. Wij hebben een tijdje geleden een bank gekocht die in de aanbieding was. Van €1800! Voor €900. Er zat geen garantie op omdat de bank in de aanbieding is. De bank begon in de eerste week al minder te worden. De kussens zakten zo ver in dat je op de bodem van de bank zat. Daarna ging de leuning los. Daarna kraakte de veren en zakte de veren te ver door en nog even later begint de vulling van de rugleuningkussens los te laten van binnen waardoor de kussens niet goed meer gevuld zijn. Dit alles in 1 maand!! Omdat we eigenlijk geen garantie hadden willen ze alleen extra vulling cadeau geven om alles weer een beetje op te vullen, maar verder hebben we gewoon pech. Koop nooit wat van Riviera maison!!

Re: Riviera Maison klachten

Geplaatst: 28 okt 2013 20:40
door cookys12
ruim twee weken geleden een tafel gekocht waarvan ik er graag 2 wilde hebben Na check in de computer door een medewerker van de winkel bleken er nog 2 beschikbaar. De medewerker liet kordaat weten dat er onmiddellijk een besluit genomen moest worden dus heb ik direct een tafel gereserveerd. Levertijd over 10 tot 12 dagen werd mij medegedeeld.

Dus na 12 dagen gebeld naar de winkel of de tafel al was gearriveerd. Nee maar er zou gebeld worden naar het hoofdkantoor en teruggebeld worden. Na 2 dagen weer gebeld en er was er nog steeds niets bekend over de tafel en er zou weer gebeld worden naar het hoofdkantoor en weer teruggebeld worden.
2 dagen later naar de winkel. O ja, ik zal direct bellen met het hoofdkantoor, nee hoor, de tafel wordt eind november geleverd. Maar hoe kan dat nu, de tafel was toch gereserveerd? Daar moet u niet voor bij mij zijn. Ja, maar reservering moet men toch van op aan kunnen. Nogmaals u moet hier niet voor bij mij zijn. Onbeschoft, kortaf, geen interesse in de klant, ik ben maar weggelopen maar er werd nog even keihard "Dag mevrouw" geschreeuwd. Ik zet geen voet meer in deze winkel, terwijl ik voor duizenden euro's besteed heb in het verleden.

Re: Riviera Maison klachten

Geplaatst: 28 okt 2013 20:44
door Jort00
Mag hopen dat de tafel goed is die je heb besteld want bij ons is dat niet het geval

Re: Riviera Maison klachten

Geplaatst: 28 okt 2013 20:46
door crazyme
Was dat een winkel van (uitsluitend) riviera maison of een winkel waar ze ook nog andere merken verkopen ?

Re: Riviera Maison klachten

Geplaatst: 29 okt 2013 10:49
door cookys12
Het is DE winkel van Riviera Maison in Buitenveldert, Gelderlandplein.

Re: Riviera Maison klachten

Geplaatst: 29 okt 2013 19:14
door sjoegel
Al het geld dat Riviera maison steekt in dure advertenties kunnen ze niet in de kwaliteit stoppen... :wink:
Naar mijn idee is het Ikea en leenbakker kwaliteit met een labeltje. het wordt heel exclusief gepresenteerd. Tis allemaal lucht en bla bla...