LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advocaat toegewezen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dhr.a de croos

advocaat toegewezen

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

beste medegedupeerde, ARAG/D heeft een aantal gedupeerde
een advocaat toegewezen.Dus forumschrijvers die zeiden een
rechtsbijstandsverzekering doet effectentransactie,nou hier
dus een voorbeeld doorzetten(ik hou jullie op de hoogte).
vrgr.andre de croos.

Joop

Re: advocaat toegewezen

Ongelezen bericht door Joop »

FBTO heeft zijn rechtsbijstandsverzekering ondergebracht bij ACHMEA. Deze hebben mij vanmorgen gebeld dat ze niemand toewijzen. Zij doen het niet. Kan ik weer een verzekering opzeggen als ze toch niets voor je doen.

Groet,

Joop

Fenna

Ongelezen bericht door Fenna »

André,

Wat bedoel je met ARAG/D? Mijn man heeft nul op request gekregen bij ARAG. Hoe moeten we dit dan aanpakken.

m.vr.gr.
Fenna

dhr.a.de croos

Ongelezen bericht door dhr.a.de croos »

fenna,je man of jij moet zich natuurlijk wel aansluiten,want het blijft natuurlijk een rechtsbijstandsverzekeringmaatschappy dus er zal waarschijnelijk zo verzekering ARAG/D moeten afgesloten
worden,laat ik het zo zeggen alle goedkopen verzekeringen
dekken dit niet.Consumentenbond heeft namelijk arag kwa
service heel goed genoteerd staan.De keus is aan je zelf.
vrgr.andre de croos.

dhr.a de croos

fenna,nog dit ARAG/d is een dekking tegen fin,effectentransaktie,en andere procedurens het is wel het
duurste pakket die er is.vrgr.andre de croos

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Heer de Croos,
even voor de goede orde.
Het is natuurlijk niet mogelijk om nu nog een rechtsbijstandsverzekering af te sluiten en dan te verwachten dat deze verzekeraar de advocaatkosten van een lopende (legio) zaak gaat vergoeden!

groet Maarten

janh

Ongelezen bericht door janh »

Geachte heer de Croos,
Verheugend om te zien dat u deze actie onderneemt. Zelf zou het mij niet verbazen dat wanneer de allereerste uitspraak van een rechter, en dan ook een uitspraak die overtuigend in het voordeel van de gedupeerden uitvalt, Dexia alsnog op een betere schikking aanstuurt en dat alle mensen die nu een schikking met Dexia treffen achter het net vissen. Zij hebben dan immers verklaard dat zij van verdere juridische procedures afzien. Maar dat ter zijde.
Wat ik nog wilde opmerken is dat m.i. de gang naar de rechtbank een procedure bij de klachtencie. van de DSI uitsluit. Zie artikel 6.2 van hun klachtenregelement.

mvg.
Janh

dhr.a de croos

janh.ik zei een advocaat toegewezen,de keus weten deze heren beter als ik en in die keuze kan burger/kantonrechter
of misschien dsi(een van beide kan oordelen over de inhoudelijk situatie.vrgr.andre de croos,Trouwens ik wou
alleen aangeven dat een goede rechtsbijstandsverzekering
die misschien niet de goedkoopste is maar wel voortgang
niet belemmerd,vanwege de kosten,ARAG/d is een beste.

Joop

Ongelezen bericht door Joop »

Voor een rechtsbijstandsverzekering moet je na afsluiten drie maanden aangesloten zijn voor ze iets vor je doen. Dan geldt nog altijd de regel dat reeds lopende zaken niet in behandeling of overgenomen worden. Het afsluiten van een dergelijke verzekering heeft dus geen zin en kost alleen maar geld. Ik betaal al jaren en heb nooit gebruik gemaakt. Nu één keer wat gevraagd en krijg gewoon 0.
Joop

Willem Arnoud

Ongelezen bericht door Willem Arnoud »

Haarlem heeft een goede naam op consumentenzaken m.b.t.
rechtbankzaken

Fenna

Ongelezen bericht door Fenna »

Als je geen D polis hebt bij ARAG kun je het wel vergeten. Nu aanschaffen kan natuurlijk niet. Dan ben je te laat.

ARAG verwijst je verder naar een dochtermaatschappij en die vertellen je ijskoud dat je geen kans maakt en dat beleggen ook risico's oplevert. En volgens die mevrouw was het meetekenen van de echtgenoot ook niet nodig. Leaseverlies had geen kans volgens haar. Leek wel of ik Dennis aan de lijn had!

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

ARAG/D = een particuliere rechtsbijstand verzekering met module D meeverzekerd. En het klopt inderdaad dat ARAG dit in behandeling neemt voor een aantal gedupeerden. Voor allen word dezelfde advocaat toegewezen.

En een rechtsbijstandverzekering heeft wel degelijk zin. En dat je al die jaren betaald en er nooit gebruik van hoeft te maken is niet jammer, je moet je gelukkig prijzen.

dhr.a de croos

gedupeerde,als het goed is schrijf ik hier al een paar maanden op dit forum,maar regelmatig werd mij betoog
regelmatig de grond ingeboord. Gezien het verloop van de tyd is dit nu gebleken dat de gedupeerde hier geen gebruik kunnen maken op dit moment.Maar gezien de goede verzekering is het aan te raden om je eigen toch in te schrijven voor arag/d vanwege de lange strijd en periode.vrgr. André de Croos

mariska de croos

Ongelezen bericht door mariska de croos »

hallo ik ben mariska de croos.
en ik wil me vader ff de groete doen en een pluim voor zijn doorzettings vermogen.
doeidoei van mariska

Meisje

Meneer de Croos,

U heeft geen kennis van zaken. En laat dat duidelijk merken.
Daarbij is het ook zo dat uw reacties en posts zo onsamenhangend zijn dat mensen de bedoeling er met de grootst mogelijke moeite uit kunnen halen.

Daarom wordt u vaak de grond ingeboord.

En u geeft valse hoop aan mensen!
Mensen die nu nog een rechtsbijstandverzekering bij ARAG afsluiten hebben ten eerste een 'afkoelingsperiode' van
3 maanden. En daarbij komt ook nog dat de datum van aanvang contract wordt gezien als datum van oorsprong van het probleem. Dus als je nu daar een verzekering aangaat en kiest voor de extra module D wijzen ze je zaak meteen af.

Nou zeker een pluim waard (!)

dhr.a de croos

meisje,weet je wat ik nou leuk vind ,dat mensen pas gaan in
formeren als er pas resultaat wordt geboekt,nou ik ben in
de gelukkige omstandigheden dat ik nog wel eens op zoek
ben naar betere (productbestrijdingsvoorzieningen)organisatis die iets duurder zijn dan andere maar met meer vooruitzichten.Het moraal is, schrijf je nu in voor later.
Dus leaseverlies is geen slechtte instelling als je dat maarweet.voorstellingen tot verbeteringen geven is makkelijk,maar onderneem dan iets zelf forumschrijfster:
MEISJE vrgr.andre de croos

Meisje

Ik heb geen aflopend contract dus hoef ik niet naar een oplossing te zoeken.

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Ben het niet altijd met Meisje eens. Eerlijkheid gebied te zeggen dat haar opmerking richting Andre de Croos hout snijdt. Hr. de Croos: uw verhalen zijn onsamenhangend, vaak niet juist en u zet mensen (goedbedoeld) op het verkeerde spoor.

hoihoi

Ongelezen bericht door hoihoi »

Dhr. a de croos zet niemand op een verkeerd spoor jan want hij heeft al gezegd dat je eerst 3 maanden lid moet zijn van arag enz. dus opletten.

groetjes girllll

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Hij wekt de indruk dat het zin heeft om nu lid te worden van arag/d omdat, zo zegt hij, het een langlopende zaak gaat worden en je dus in de toekomst er wel een beroep op kunt doen. Maar dat levert in onze gevallen niets op omdat er ook gekeken wordt naar het moment van aangaan van de rechtsbijstandsverzekering.

Gesloten