Tele2 compleet is compleet niets!
Geplaatst: 14 apr 2006 09:25
1 maart heb ik mij aan gemeld voor het Tele2 compleet abonnement.
15 maart kwamen we zonder telefoon te zitten.
16 maart zou de oplevering plaats vinden.
17 maart tot heden heel veel mail en telefoontjes (GSM) naar/van Klantenservice.
30 maart Tele2 erkend de problemen en zal een gratis monteur sturen.
Ook hierna weer veel mail en telefoonverkeer met de klantenservice.
13 april de monteur moet nog komen maar wij zijn het zat en we hebben een opzegbrief verzonden.
Veel beloven weinig geven doen de gekken in vreugde leven, daar stoppen wij mee.
Tele2 compleet is compleet niets!
Ze bedoelen zeker met "small Bill" (van de reclame): als je GEEN telefoon hebt, kun je ook geen kosten maken.
15 maart kwamen we zonder telefoon te zitten.
16 maart zou de oplevering plaats vinden.
17 maart tot heden heel veel mail en telefoontjes (GSM) naar/van Klantenservice.
30 maart Tele2 erkend de problemen en zal een gratis monteur sturen.
Ook hierna weer veel mail en telefoonverkeer met de klantenservice.
13 april de monteur moet nog komen maar wij zijn het zat en we hebben een opzegbrief verzonden.
Veel beloven weinig geven doen de gekken in vreugde leven, daar stoppen wij mee.
Tele2 compleet is compleet niets!
Ze bedoelen zeker met "small Bill" (van de reclame): als je GEEN telefoon hebt, kun je ook geen kosten maken.