Pagina 1 van 1
KPN
Geplaatst: 14 apr 2006 20:29
door debby83
Ik werk zelf bij de KPN en ik merk dagelijks de problemen die klanten ondervinden door geporteerd zijn naar een andere provider die hun diensten niet kunnen leveren, ze kunnen wel op tijd aan KPN de porteerdatum doorgeven..maar dat klanten weken en soms maanden zonder telefoon zitten doet ze niets..Maar wel rekeningen sturen en incassobureau's achter de klant aan laten gaan voor diensten die ze nooit hebben gehad..Als klanten twijfelen over het overstappen naar een provider omdat ze door de bomen het bos niet meer zien verwijs ik ze steeds weer naar deze site..KPN maakt ook fouten, maar wie doet dat niet, fouten maken is tenslotte menselijk toch!Zoek eerst alles uit over de provider en maak dan de overstap, want wat ik hoor van klanten bespaart dat je heel veel zorgen en geld....
Re: KPN
Geplaatst: 14 apr 2006 20:49
door queenfan
Ik werk zelf ook voor KPN, maar ADSL ho maar.
Oke iedereen maakt fouten maar wat worden ik en meer monteurs gek van die mongolen die in een callcenter werken en denken dat ze alles beter weten.
Maar goed eerst een aantal van die mongolen verrot schelden omdat zij mij niet aan kunnen sluiten op ADSL omdat er een stuk glas zit tussen de wijkcentrale en de cetrale.
Als monteur wordt ik helemaal gek.
Re: KPN
Geplaatst: 14 apr 2006 20:54
door debby83
maar ja uiteraard kun je niet iedereen over 1 kam scheren..En niet alle callcentermedewerkers zijn MONGOLEN zoals je het zo leuk verwoord..Er zijn ook nog callcentermedewerkers die wel zoveel mogelijk proberen op te lossen voor de klant!!Of ben jij perfect als monteur, je kan bij glasvezel bedrijven (te vinden de telefoongids in jou regio) navragen welke wel internet kan leveren over de glasvezelkabel
want je bent niet de enige die glasvezel in zijn woonwijk heeft liggen........
Re: KPN
Geplaatst: 15 apr 2006 21:35
door binkie
Wanneer iedereen zich eerst eens goed zou verdiepen in de mogelijk- en onmogelijkheden bij de diverse telecomaanbieders en wat minder impulsief van de ene naar de andere aanbieder overstapt, zou er veel ergernis te voorkomen zijn.
En fouten.......die worden overal gemaakt. Zeker in een organisatie met een omvang als die van KPN.
een ex-KPN medewerker.