LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] typhoon mydj anubis

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ads
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2006 14:26

typhoon mydj anubis

Ongelezen bericht door ads »

in 2004 bij lidl een typhoon mydj 20gig mp3speler gekocht voor 279 euro. Veel geld. zeker als je nog geen twee jaar later het apparaat kan weggooien omdat de batterij nog maar een half uurtje mee gaat. Een nieuwe batterij is nergens te krijgen. De service van Anubis gaat zo ver dat ze alleen naar het apparaat willen kijken als ik het opstuur. ze brengen dan in ieder geval een onbekend bedrag aan verzendkosten in rekening en als ze het apparaat repareren dan mag ik de prijs betalen die ze dan pas kunnen geven. anders krijg ik mij apparaat tegen verzend en onderzoekskosten terug. Ik vind dat idioot. Al diverse keren heb ik een prijsopgave vooraf gevraagd, maar daar doen ze niet aan.
Op klachten reageren ze overigens niet. Je wordt door medewerkers van het kastje naar de muur gestuurd. Men volgt het protocol
Ik zou nog eens drie keer nadenken voordat ik iets van Anubis /typhoon koop. Ik koop overigens nog wel bij de Lidl.
Ad

spammie
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2006 08:12

Re: typhoon mydj anubis

Ongelezen bericht door spammie »

Ja, ik ben ook met zo een Lidl 20Giga Typhoon MyDJ opgelicht, en als ik zo in het net kijk met mij velen!
Dat ding heeft van begin af aan problemen met de accu gehad, en is een keer opgestuurd door mij, resultaat null coma null.
Het ergste is dat men de accu volgens Anubis zelfs niet wisseln kan.
Ik raad iederen nooit zo een ding te kopen, dit is nou echt weggegooit geld :x
Ik heb nu een Cretive Zen Microfoto, loopt en als de accu het niet meer doet kan ik hem zelf wisselen.

Gesloten