Pagina 1 van 1
Speedlinq laat uw domeinnaam nooit meer los.
Geplaatst: 16 apr 2006 01:51
door pbd
Stichting De Mus is een landelijke stichting die probeert de mus weer in de stad terug te krijgen. Maar u vindt ons niet onder die naam op internet. De reden: wij dachten -dom,dom- de naam via Speedlinq te kunnen laten registreren. Maar toen Speeedlinq niet de benodigde webfunctionaliteit kon bieden moesten wij het domein verhuizen naar een nwe provider. Al bijna 2 jaar proberen we nu de domeinnaam te verhuizen. maar Speedlinq weigert de naam over te dragen. Na veel klachten, aangetekende brieven en telefoontjes zijn we nog geen stap verder. Slechts excuusmailtjes krijgen we, maar acties blijven uit. Speedlinq zit als een broedse kip op de naam en weigert systematisch iedere medewerking. Ook mijn provider krijgt geen enkele beweging in het apparaat. Ergste van al: niettegenstaande aangetekende brieven om alle diensten op te zeggen, blijft Speedlinq ons facturen sturen voor diensten die wij (na de verplichte periode) keer op keer hebben opgezegd. Binnenkort is er een landelijke dag over stadvogels, misschien een moment om bij Speedlinqs bijdrage stil te staan als Radar?
Re: Speedlinq laat uw domeinnaam nooit meer los.
Geplaatst: 17 apr 2006 22:37
door MXMCE
http://www.domjur.nl
arbitrageprocedure
Het onderzoek van Hey uit 1985 laat zien dat huismussen het 't best doen in buitenwijken met een hoog percentage groen, dus hop, de stad weer uit met die mussen!
Re: Speedlinq laat uw domeinnaam nooit meer los.
Geplaatst: 17 apr 2006 23:57
door pbd
Dank voor de link, die site kende ik niet. Overigens alleen echte mussenkenners kennen het onderzoek van Heij.
Re: Speedlinq laat uw domeinnaam nooit meer los.
Geplaatst: 28 nov 2006 15:49
door Paulus_de_Boskever
Beste lezer van dit forum,
Om een klacht over Speedlinq gehonoreerd te krijgen, kun je deze melden bij de Consumentenbond. Op hun site lees je het volgende:
‘In de zomer riepen we consumenten op klachten over bedrijven te melden. We hebben de drie bedrijven benaderd die de meeste klachten opleverden. Dit waren telecombedrijf KPN, energieleverancier Oxxio en internetprovider Speedlinq. Alle drie ondernemingen hebben toegezegd mee te werken aan een actie met de Consumentenbond om de klachten snel op te lossen. Via onderstaande link kunt u uw klacht bij de Consumentenbond aanmelden. Wij zorgen er dan voor dat het bedrijf contact met u opneemt. De bond houdt vinger aan de pols bij de afhandeling van de klacht.’
Surf dus snel naar
http://www.consumentenbond.nl. Succes!
Paulus.
Re: Speedlinq laat uw domeinnaam nooit meer los.
Geplaatst: 29 nov 2006 08:14
door Stef123
Volgens mij kan een provider een domeinnaam niet tegenhouden, mits jij natuurlijk wel bij SIDN als eigenaar staat geregistreerd. Een verhuizing kun je dan via jouw nieuwe provider regelen.
Re: Speedlinq laat uw domeinnaam nooit meer los.
Geplaatst: 01 dec 2006 21:03
door Karin@
Paulus, je moet er wel bij zetten, dat je eerst lid moet worden van de Consumentenbond, anders helpen ze je mooi niet.
Re: Speedlinq laat uw domeinnaam nooit meer los.
Geplaatst: 02 dec 2006 20:07
door Paulus_de_Boskever
Niet-leden kunnen na betaling van €10,- ook aan de actie meedoen.
Re: Speedlinq laat uw domeinnaam nooit meer los.
Geplaatst: 14 jan 2007 20:04
door johnvisser
problemen met speedlinq
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling
consumentenautoriteit :
voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar
consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek