LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canon? wat jammer.

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Perro13
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2006 16:51

Canon? wat jammer.

Ongelezen bericht door Perro13 »

2 jaar geleden hebben mijn vrouw en ik een camcorder gekocht.
Prijs: weet ik niet meer ongeveer 450 Euro.
De MV600. Een steengoed apparaat volgens vele websites en forums.
Maar 2 jaar later naar een gemiddeld gebruik(vakanties, pretparken en thuismomenten). Niets meer, geen beeld bij opnamen is ons probleem.
Wij naar De Harense Smid, 40 Euro betaald voor kijkkosten en 2 weken later een telefoontje. "Sorry meneer, hij moet naar Canon met zeker 190 Euro aan kosten voor de boeg, maaaar geen zekerheid dat hij gemaakt kan worden. Totaal 230 Euro dus. Tijdens dat telefoontje kijk ik naar een folder van de Media Markt. Een JVC van 330 Euro. 100 Euro meer een nieuwe. Sorry Canon.
8) 8) 8)

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Canon? wat jammer.

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Klik

http://tweakers.net/nieuws/39296

Uitvallende sensor is een bekend probleem en wordt veelal gratis verholpen. Er staat alleen de 600i en niet de 600 maar dat zou weinig uit moeten maken.

sindyb
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 feb 2007 14:16

Re: Canon? wat jammer.

Ongelezen bericht door sindyb »

Heb hetzelfde probleem. Lees nu dus dat dit opgelost kan wprden door Canaon. heb inmiddels een mailtje naar de helpdesk gestuurt. ben benieuwd!!!!

sindyb
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 feb 2007 14:16

Re: Canon? wat jammer.

Ongelezen bericht door sindyb »

Haha, goed nieuws!!!!! Mijn Canon camcorder mv600 is opgestuurd en GRATIS!!!!! gerepareerd door Canon. Het is een produktiefout. Dus iedereen met hetzelfde probleem even een mailtje aan Canon en opsturen maar!!!!!!

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Canon? wat jammer.

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Zei Captain al he!

Consunemer
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 jan 2007 14:59

Re: Canon? wat jammer.

Ongelezen bericht door Consunemer »

Wel jammer in dit geval is het feit dat de Harense Smid in dit geval 40 Euro opstrijkt voor verkeerde info... Hadden ze voor dat geld niet op zijn minst even contact met Canon over zo'n "bekend" probleem op kunnen nemen? Het woord service krijgt in zo'n geval wel een heel holle klank...

sindyb
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 feb 2007 14:16

Re: Canon? wat jammer.

Ongelezen bericht door sindyb »

Het is zowieso heel raar van Canon dat ze ze niet terughalen. Het gaat om heeeeel veel types heb ik begrepen. Als wij niet verhuisd waren waren we veel eerder naar de dealer gegaan waar we hem gekocht hadden en hadden we waarschijnlijk dezelfde kosten gehad. Heb op andere forums ook al mesen gezien die meer dan 200 euro hebben betaald. Terwijl ze bij Canon donders goed weten wat het is!!!!!!

Captain bedankt! oa door jou reaktie ben ik er zelf achter aan gegaan en heb ik nu dus een werkende camera! :D

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: Canon? wat jammer.

Ongelezen bericht door gjvisser »

Jammer dat je naar JVC overstapt, is echt troep vergeleken met Canon...

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Canon? wat jammer.

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

JVC videocamera's worden weliswaar het meest verkocht maar gaan ook het meest stuk. Ik heb nog nooit een Panasonic camera terug zien komen voor reparatie, ik zou blind een Pana kopen. Sony is ook niet slecht.

Gesloten