wasmachine kopen? geen Samsung!
Geplaatst: 21 apr 2006 20:53
Ik wil iedereen waarschuwen die van plan is een Samsung wasmachine te kopen! Kijk ook eens op www.kieskeurig.nl, dan weet u dat mijn klacht niet op zichzelf staat:
Wij kochten in 2000 een Samsung wasmachine. Ik zal u niet vermoeien met het hele relaas, maar in 2001 is de oorspronkelijke wasmachine omgeruild, omdat er zoveel defecten waren. Eén daarvan was een versleten lager. Vanaf dat moment hebben wij dezelfde problematiek 3x gehad, waarvan de laatste vervanging een levensduur bleek te hebben van 6 maanden! Service biedt Samsung al geheel niet. 4 maanden zijn we aan het bellen, en men roept steeds dat we teruggebeld worden. Helaas....nooit! Uiteindelijk, nadat WIJ weergebeld hebben zou men iemand langs sturen. Nu blijkt dat dit ons 59,50 Euro kost i.v.m. voorijkosten. Twee dagen eerder meldde TOM van Samsung dat dit onder garantie zou vallen, en dat wij deze kosten niet hoefden te betalen. En wat zegt Tom nu? U raadt het al.....hij heeft het nooit gezegd! Omdat wij de voorijkosten niet betaald hebben (aan HAS, TD voor Samsung) kregen wij nu een telefoontje dat er geen omruilvoorstel komt omdat wij niet betaald hebben. Mensen.....wees gewaarschuwd, men ziet u als klant niet staan, en heeft selectief last van geheugenverlies!
Wij kochten in 2000 een Samsung wasmachine. Ik zal u niet vermoeien met het hele relaas, maar in 2001 is de oorspronkelijke wasmachine omgeruild, omdat er zoveel defecten waren. Eén daarvan was een versleten lager. Vanaf dat moment hebben wij dezelfde problematiek 3x gehad, waarvan de laatste vervanging een levensduur bleek te hebben van 6 maanden! Service biedt Samsung al geheel niet. 4 maanden zijn we aan het bellen, en men roept steeds dat we teruggebeld worden. Helaas....nooit! Uiteindelijk, nadat WIJ weergebeld hebben zou men iemand langs sturen. Nu blijkt dat dit ons 59,50 Euro kost i.v.m. voorijkosten. Twee dagen eerder meldde TOM van Samsung dat dit onder garantie zou vallen, en dat wij deze kosten niet hoefden te betalen. En wat zegt Tom nu? U raadt het al.....hij heeft het nooit gezegd! Omdat wij de voorijkosten niet betaald hebben (aan HAS, TD voor Samsung) kregen wij nu een telefoontje dat er geen omruilvoorstel komt omdat wij niet betaald hebben. Mensen.....wees gewaarschuwd, men ziet u als klant niet staan, en heeft selectief last van geheugenverlies!