Mijn factuur online
Geplaatst: 23 apr 2006 12:34
Beste allen,
Graag wil ik vragen naar jullie ervaringen met 'mijn factuur online' van UPC. Een tijdje geleden heb ik mij hiervoor aangemeld en heb daarvan afgelopen week een bevestiging gekregen.
Nu ontving ik vandaag een mail met de mededeling dat mijn factuur online stond. Dit werkt dus allemaal prima. Echter stond er ook in de brief dat het bedrag automatisch geïncasseerd zou worden. Zelf heb ik echter een contract ondertekend waarin staat vermeld dat het bedrag pas geïncasseerd mag worden nadat ik de factuur heb geaccordeerd.
Ik ben het dus niet eens met deze gang van zaken. Hebben meer mensen hier problemen mee (gehad)?
Inmiddels heb ik uiteraard zo'n standaardformulier van hun ingevuld dat ik het hier niet mee eens ben en dat zij niet mogen incasseren. Ben benieuwd of ze een beetje snel reageren.
De factuur is kloppend maar het is een beetje een principekwestie...
MVG Talll
Graag wil ik vragen naar jullie ervaringen met 'mijn factuur online' van UPC. Een tijdje geleden heb ik mij hiervoor aangemeld en heb daarvan afgelopen week een bevestiging gekregen.
Nu ontving ik vandaag een mail met de mededeling dat mijn factuur online stond. Dit werkt dus allemaal prima. Echter stond er ook in de brief dat het bedrag automatisch geïncasseerd zou worden. Zelf heb ik echter een contract ondertekend waarin staat vermeld dat het bedrag pas geïncasseerd mag worden nadat ik de factuur heb geaccordeerd.
Ik ben het dus niet eens met deze gang van zaken. Hebben meer mensen hier problemen mee (gehad)?
Inmiddels heb ik uiteraard zo'n standaardformulier van hun ingevuld dat ik het hier niet mee eens ben en dat zij niet mogen incasseren. Ben benieuwd of ze een beetje snel reageren.
De factuur is kloppend maar het is een beetje een principekwestie...
MVG Talll