Pagina 1 van 1

Mijn factuur online

Geplaatst: 23 apr 2006 12:34
door Talll
Beste allen,

Graag wil ik vragen naar jullie ervaringen met 'mijn factuur online' van UPC. Een tijdje geleden heb ik mij hiervoor aangemeld en heb daarvan afgelopen week een bevestiging gekregen.

Nu ontving ik vandaag een mail met de mededeling dat mijn factuur online stond. Dit werkt dus allemaal prima. Echter stond er ook in de brief dat het bedrag automatisch geïncasseerd zou worden. Zelf heb ik echter een contract ondertekend waarin staat vermeld dat het bedrag pas geïncasseerd mag worden nadat ik de factuur heb geaccordeerd.

Ik ben het dus niet eens met deze gang van zaken. Hebben meer mensen hier problemen mee (gehad)?

Inmiddels heb ik uiteraard zo'n standaardformulier van hun ingevuld dat ik het hier niet mee eens ben en dat zij niet mogen incasseren. Ben benieuwd of ze een beetje snel reageren.

De factuur is kloppend maar het is een beetje een principekwestie...

MVG Talll

Re: Mijn factuur online

Geplaatst: 21 mei 2006 23:30
door michel21
ze bedoelen daar vast mee dat je idd een automatische incasso afgeeft nadat je geaccodeerd staat.Logisch dat je ff van die :?: :?: hebt als je het zo leest. Maar volgens mij staat er letterlijk dat pas als jij accoord geeft de incasso er ook daadwerkelijk komt, anders niet! :)

Re: Mijn factuur online

Geplaatst: 31 mei 2006 21:30
door marijke123
Je kunt dit heel makkelijk checken...
Ga naar je factuur online op de UPC site en daar moet bij de factuur een button staan met accorderen voor betaling.

Staat die button er niet dan wordt het wel automatisch geincasseerd.

Re: Mijn factuur online

Geplaatst: 01 jun 2006 13:27
door Talll
Inmiddels is het gelukkig al opgelost.
Er werd nl de eerste keer ten onrechte automatisch geïncasseerd. Ik had voor accorderen gekozen bij mijn aanmelding, maar omdat de factuur al gemaakt was toen ik mij voor 'mijn factuur online' aanmeldde, hebben ze die factuur maar even automatisch geïncasseerd.
Wel raar, want voor mijn aanmelding voor factuur online heb ik nooit met automatische incasso betaald, dus dat zou mijn bank toch eigenlijk moeten blokkeren?

Ik snap dus wel hoe het werkt, maar ze hadden dus een fout gemaakt. Was benieuwd of meer mensen daar 'last' van hadden gehad.