LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzegging Het Net
Re: opzegging Het Net
Nou, krijg ik vandaag weer een herinnering van hetnet! Omdat mijn abbo dus is verlopen laat ik al de bedragen die ze onterecht afschrijven storneren. Dit heb ik dus ook voor juni gedaan, en nu krijg ik ineens een herinnering
Terwijl ik deze week ook gebeld ben door HetNet, dat ik het teveel betaalde abonnementsgeld terug gestort krijg.
Vaag gedoe, ik ga er maar niet meer op reageren, want HetNet heeft me al teveel postzegels gekost.
Terwijl ik deze week ook gebeld ben door HetNet, dat ik het teveel betaalde abonnementsgeld terug gestort krijg.
Vaag gedoe, ik ga er maar niet meer op reageren, want HetNet heeft me al teveel postzegels gekost.
Re: opzegging Het Net
@Boebele
Ik vroeg me bij jouw vorige bericht al af of je niet te vroeg aan het juichen was en dat blijkt dus ook. Let wel op dat de beeindiging met KPN, de moedermaatschappij van die prutsers, ook goed doorgegeven wordt. Op het moment dat je namelijk daar gaat inhouden op de rekening, dan verschuilt KPN zich namelijk te gemakkelijk achter het feit dat ze geen opzegging van Het Net door hebben gekregen, en zullen ze je telefoon afsluiten met alle ellende weer van dien.
Verder kan ik je maar adviseren alle communicatie met hun schriftelijk te laten verlopen, en dat uiteraard aangetekend met bericht van ontvangst. Echter ook dan durven ze nog te beweren iets niet ontvangen te hebben zoals Anita van Beem van Het Net onbeschaamd deed met veel stelligheid. Dit kun je dan vervolgens vrij gemakkelijk weerleggen. Ook is het natuurlijk zinvol om alle onzin mails van hun te bewaren teneinde een dossier te creeren. Uit ervaring weet ik dat je er zo een stel bij elkaar hebt. De mooiste is toch wel die waarin ik vroeg wat nu precies de einddatum van mijn contract was. Ik kreeg namelijk drie verschillende einddata.
Met alles wat ik van hun mee heb gemaakt ben ik bijna gaan denken dat er een stelletje zwakbegaafden rondloopt of zich althans zo voordoet.
Ondertussen heb ik mijn geschil overgedragen aan mijn rechtsbijstandsverzekeraar met maar een doel voor ogen. Er moet gewoon betaald gaan worden.
Ik vroeg me bij jouw vorige bericht al af of je niet te vroeg aan het juichen was en dat blijkt dus ook. Let wel op dat de beeindiging met KPN, de moedermaatschappij van die prutsers, ook goed doorgegeven wordt. Op het moment dat je namelijk daar gaat inhouden op de rekening, dan verschuilt KPN zich namelijk te gemakkelijk achter het feit dat ze geen opzegging van Het Net door hebben gekregen, en zullen ze je telefoon afsluiten met alle ellende weer van dien.
Verder kan ik je maar adviseren alle communicatie met hun schriftelijk te laten verlopen, en dat uiteraard aangetekend met bericht van ontvangst. Echter ook dan durven ze nog te beweren iets niet ontvangen te hebben zoals Anita van Beem van Het Net onbeschaamd deed met veel stelligheid. Dit kun je dan vervolgens vrij gemakkelijk weerleggen. Ook is het natuurlijk zinvol om alle onzin mails van hun te bewaren teneinde een dossier te creeren. Uit ervaring weet ik dat je er zo een stel bij elkaar hebt. De mooiste is toch wel die waarin ik vroeg wat nu precies de einddatum van mijn contract was. Ik kreeg namelijk drie verschillende einddata.
Met alles wat ik van hun mee heb gemaakt ben ik bijna gaan denken dat er een stelletje zwakbegaafden rondloopt of zich althans zo voordoet.
Ondertussen heb ik mijn geschil overgedragen aan mijn rechtsbijstandsverzekeraar met maar een doel voor ogen. Er moet gewoon betaald gaan worden.
Re: opzegging Het Net
Bink007,
ik heb alles per brief gedaan en ook schriftelijke toezeggingen gekregen, dus mij kan niet veel meer gebeuren. Mijn KPN-verbinding had ik in december al opgezegd, zelf dus omdat HetNet het niet voor me deed, en dat is allemaal goed gegaan.
Ik laat ze daar dus lekker in hun sop gaar koken.
ik heb alles per brief gedaan en ook schriftelijke toezeggingen gekregen, dus mij kan niet veel meer gebeuren. Mijn KPN-verbinding had ik in december al opgezegd, zelf dus omdat HetNet het niet voor me deed, en dat is allemaal goed gegaan.
Ik laat ze daar dus lekker in hun sop gaar koken.
Re: opzegging Het Net
*hele diepe zucht*
nadat ik terug gebeld werd door hetNet dat ze het resterende abonnementsgeld aan mij terug zouden betalen, kreeg ik vandaag een brief van Michiel Buitelaar dat het abonnement beëindigd is, maar dat ik Hetnet nog wel 1,30 euro verschuldigd ben... Beetje een raar bedrag als je bedenkt dat het abonnementsgeld per maand 13,00 is en ik 1,5 maand teveel heb betaald ipv te weinig.
Volgens mij doen ze het erom en is het gewoon pesterij. Ik kan er echt niets anders van maken.
nadat ik terug gebeld werd door hetNet dat ze het resterende abonnementsgeld aan mij terug zouden betalen, kreeg ik vandaag een brief van Michiel Buitelaar dat het abonnement beëindigd is, maar dat ik Hetnet nog wel 1,30 euro verschuldigd ben... Beetje een raar bedrag als je bedenkt dat het abonnementsgeld per maand 13,00 is en ik 1,5 maand teveel heb betaald ipv te weinig.
Volgens mij doen ze het erom en is het gewoon pesterij. Ik kan er echt niets anders van maken.
Re: opzegging Het Net
edit: had bericht niet goed gelezen
Laatst gewijzigd door Frankkk op 04 aug 2006 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: opzegging Het Net
Frank,
bedankt voor de tip, maar het enige dat ik wil is mijn geld terug.
Even een vraagje: weet iemand of je bij HetNet een maand vooruit betaalt? Mijn contract liep tot 18-4-2006. Op 18-4-2006 is wel gewoon weer 13 euro afgeschreven, en dat heb ik toen niet terug geboekt omdat ik toen nog niet wist wat de einddatum was van mijn contract. Vervolgens is er op 18-5- 2006 ook weer 13 euro afgeschreven, zelfde verhaal. Dus heb ik nu recht op 2 maanden teruggave of 1 maand?
Verwarrend.
bedankt voor de tip, maar het enige dat ik wil is mijn geld terug.
Even een vraagje: weet iemand of je bij HetNet een maand vooruit betaalt? Mijn contract liep tot 18-4-2006. Op 18-4-2006 is wel gewoon weer 13 euro afgeschreven, en dat heb ik toen niet terug geboekt omdat ik toen nog niet wist wat de einddatum was van mijn contract. Vervolgens is er op 18-5- 2006 ook weer 13 euro afgeschreven, zelfde verhaal. Dus heb ik nu recht op 2 maanden teruggave of 1 maand?
Verwarrend.
Re: opzegging Het Net
Het Net factureert/incasseert een maand vooruit. Je hebt dus recht op teruggave van 2 maanden. Of dat je ze ook daadwerkelijk gaat krijgen is een ander verhaal. Zelf zit ik ook nog te wachten op teruggave van o.a. teveel geincasseerde gelden. Echter daar is DAS, mijn rechtsbijstandsverzekeraar op dit moment mee bezig.
Re: opzegging Het Net
Mijn rechtsbijstand kan helaas niets voor me doen: het gaat om te weinig geld
Naja, zal zo maar eens bellen met die gast die had toegezegd dat ik het geld terug zou krijgen (lokaal nummer).
Naja, zal zo maar eens bellen met die gast die had toegezegd dat ik het geld terug zou krijgen (lokaal nummer).
Re: opzegging Het Net
Hallo...
ik zou graag seoman willen spreken...
deze heeft Het Net aangevraagd maar zag af van de koop. Hoe is het gegaan? Ik wil dr ook vanaf. Heb 08082006 aangevraagd,
Ook ik ben er ingetuind en ben van plan op te zeggen binnen de zeven dagen.
Belde vandaag maar ze hadden mn gegevens nog niet binnen en adviseerden me om vrijdag morgen vroeg terug te bellen.
Zijn er verder nog mensen die iets positiefs kunnen zeggen over
Het Net?
Groeten!
ik zou graag seoman willen spreken...
deze heeft Het Net aangevraagd maar zag af van de koop. Hoe is het gegaan? Ik wil dr ook vanaf. Heb 08082006 aangevraagd,
Ook ik ben er ingetuind en ben van plan op te zeggen binnen de zeven dagen.
Belde vandaag maar ze hadden mn gegevens nog niet binnen en adviseerden me om vrijdag morgen vroeg terug te bellen.
Zijn er verder nog mensen die iets positiefs kunnen zeggen over
Het Net?
Groeten!
Re: opzegging Het Net
Ja, ik kan positiefs zeggen... het abonnement verloopt prima! We hebben na een probleem van jaar of 4 terug geen last meer van... en sinds 3 jaren tevreden gebruikers! Bij elk bedrijf zijn er wel problemen hoor!!!
Re: opzegging Het Net
@Tray: zeg maar meteen aangetekend met handtekening retour op. Dat kost je € 6,75, maar als je niet uitkijkt ben je zo weer 7 dagen verder met hun mogelijke uitsteltaktiek en dan ben je te laat.
Re: opzegging Het Net
kan ook wel iets positiefs zeggen. Heb nu ruim anderhalf jaar adsl bij Het Net en eigenlijk nooit problemen. Meteen goed aangesloten, geen rare facturen, niets. Ook toen ik belde met de vraag waarom nieuwe klanten minder betaalden en geen datalimiet hadden hebben ze mijn adsl aangepast, zonder problemen.
Re: opzegging Het Net
Ik kan me helemaal aansluiten bij de mening van Frankkkk. Opzeggen die handel en dat vooral aangetekend.
Re: opzegging Het Net
Frankkk
thanks voor de hulp. Dat aantekenen doe ik meteen morgen en vragen om ontvangstbevestiging!
En ik bel denk ik vrijdagmorgen ook even dr over...
vrouw zei eerder dat je als beste s morgens vroeg al direct om acht uur kan bellen...
so be it!
thanks voor de hulp. Dat aantekenen doe ik meteen morgen en vragen om ontvangstbevestiging!
En ik bel denk ik vrijdagmorgen ook even dr over...
vrouw zei eerder dat je als beste s morgens vroeg al direct om acht uur kan bellen...
so be it!
Re: opzegging Het Net
Heb zojuist gebeld met Het Net en kreeg een vrouw aan de lijn
(bel s morgens, je krijgt meteen iemand dr aan).
Ik zo van dat ik een aanvraag had gedaan maar dat ik wilde annuleren.
Ze zei is goed en wat mn reden was, ik dus verteld. Nou even gewacht.
Ineens bleek dus dat er een order openstond voor mij en dat annuleren
niet mogelijk was, maar dat ze het toch zou regelen vandaag.
Ik uiteraard nadrukkelijk om haar naam gevraagd en gevraagd wanneer ik de annuleringbrief kon verwachten. Deze krijg ik binnen 5 werkdagen.
Gezien dit alles ben ik nergens gerust op en ga ik ook een aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen...en natuurlijk kopieër ik al mijn stukken.
Daarnaast als Het Net dreigt met incasso's/boetes/afsluiten kan misschien dit en de andere topics die betrekking hebben met hun voorgelegd worden aan hun. Dan hebben we allemaal poten om op te staan!
(bel s morgens, je krijgt meteen iemand dr aan).
Ik zo van dat ik een aanvraag had gedaan maar dat ik wilde annuleren.
Ze zei is goed en wat mn reden was, ik dus verteld. Nou even gewacht.
Ineens bleek dus dat er een order openstond voor mij en dat annuleren
niet mogelijk was, maar dat ze het toch zou regelen vandaag.
Ik uiteraard nadrukkelijk om haar naam gevraagd en gevraagd wanneer ik de annuleringbrief kon verwachten. Deze krijg ik binnen 5 werkdagen.
Gezien dit alles ben ik nergens gerust op en ga ik ook een aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen...en natuurlijk kopieër ik al mijn stukken.
Daarnaast als Het Net dreigt met incasso's/boetes/afsluiten kan misschien dit en de andere topics die betrekking hebben met hun voorgelegd worden aan hun. Dan hebben we allemaal poten om op te staan!
Re: opzegging Het Net
Ik had ook mijn abonnement bij Het Net opgezegd. Ondertussen wel een bevestiging binnen, maar men gaat gewoon door met incasseren. Op mail wordt niet gereageerd en daarom maar het laatste incasso laten storneren. Hierop werd dus wel gereageerd.
Ik geloof niet dat ze daar goed sporen!
Ik geloof niet dat ze daar goed sporen!
Re: opzegging Het Net
Ik heb nog geen bevel tot automatische incasso afgegeven, maar mochten die basterds geld incasseren dan storneer ik gewoon.
x
x
Re: opzegging Het Net
Het onvoorstelbare is gebeurd: Ik heb het teveel betaalde geld terug gekregen! Ik sta er zelf ook van te kijken eerlijk gezegd, had me er eigenlijk al bij neergelegd dat ik het geld kwijt was.
Dus: zeuren helpt, dat is duidelijk. Gewoon zoveel mogelijk brieven versturen.
Succes allemaal!
Dus: zeuren helpt, dat is duidelijk. Gewoon zoveel mogelijk brieven versturen.
Succes allemaal!
Re: opzegging Het Net
(kleine kanttekening: het was 2 euro te weinig, maar daar ga ik niet meer over zeuren hoor )
Re: opzegging Het Net
Ontvang een orderbevestiging. Deze wordt uiteraard NIET geretourneerd nadat deze voorzien is met handtekening.
In de brief staat:
"Om uw huidige telefoonaansluiting om te zetten naar een Surfen en Bellen-aansluiting hebben wij uw schriftelijke toestemming nodig. "
Er moet een bepaalde verklaring ondertekend worden, wat ik uiteraard niet doe.
Heb wel effe een korte maar krachtige mail gestuurd:
"Indien ik geen reactie ontvang, ga ik er van uit dat mijn annulering bij u op de juiste wijze verwerkt is. Verder wens ik geen installatiepakket te ontvangen, daar deze toch direct geretourneerd dient te worden.
Hoogachtend,
"
In de brief staat:
"Om uw huidige telefoonaansluiting om te zetten naar een Surfen en Bellen-aansluiting hebben wij uw schriftelijke toestemming nodig. "
Er moet een bepaalde verklaring ondertekend worden, wat ik uiteraard niet doe.
Heb wel effe een korte maar krachtige mail gestuurd:
"Indien ik geen reactie ontvang, ga ik er van uit dat mijn annulering bij u op de juiste wijze verwerkt is. Verder wens ik geen installatiepakket te ontvangen, daar deze toch direct geretourneerd dient te worden.
Hoogachtend,
"