Van de week de oude pasjes van mij en m'n vriendin gevonden, en dus ging ik vandaag bij de plaatstelijke Videoland een stapeltje lenen.
Overigens drie jaar lang niet gebruikt (druk, werk, 1e kind, zwangerschap) en bij het afrekenen werd er verbaasd gekeken, legitimatie gevraagd, en toen bleek dat beide pasjes niet meer in het systeem stonden, en erger: er geen spoor van het huurtegoed is.
Nou beweert de eigenaar dat er elk jaar geschoond wordt (lege passsen die lang ongebruikt blijven worden verwijderd), maar gelukkig heb ik in elk geval van 1 van de 2 passen nog een bon van 2003 gevonden waar het saldo opstond.
Destijds eind 2002 meegedaan met 2 passen (ook een voor vriendin destijds, nu vrouw) met die 50 euro storten en 100 euro tegoed krijgen-actie. "Uw tegoed blijft onbeperkt geldig" zie je nog bij de kassa.
Morgen nog een keer langs wanneer de huidige eigenaar er is, hopelijk dan een bevredigende oplossing, want 150 euri kwijt da's niet de bedoeling.
Mensen die ook zo iets herkennen of meegemaakt hebben???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Videoland: account en huurtegoed VERDWENEN?!
Re: Videoland: account en huurtegoed VERDWENEN?!
Logisch dat passen die langdurig niet gebruikt worden op een gegeven moment verwijderd worden. Het er aangekoppelde huurtegoed is je eigen verantwoordelijkheid en niet die van de winkeleigenaar.
Als in de Algemene voorwaarden staat dat je tegoed vervalt na 1 jaar dan heb je geen poot om op te staan.
Maar laat vooral weten hoe het afloopt, ik ben erg benieuwd.
Als in de Algemene voorwaarden staat dat je tegoed vervalt na 1 jaar dan heb je geen poot om op te staan.
Maar laat vooral weten hoe het afloopt, ik ben erg benieuwd.
-
Dan moeten ze niet adverteren dat het huurtegoed onbeperkt geldig is, want dat zou misleiding zijn. Als je na een jaar het bestand uitgeknikkerd wordt strijkt Videoland met de winst!
De nieuwe eigenaar heeft de bestanden gekregen van de vorige eigenaar, dus daar hield het op. Gelukkig kon hoofdkantoor van Videoland uit backups de gegevens terughalen, en is gisteren door de lokale vestiging het geld teruggezet op mijn kaart.
Huren met tegoed: niet teveel, niet te lang wachten. Hoorde van anderen ook wel eens over vestigingen die failliet gingen en dan ben je wellicht wat kwijt.
Huren met tegoed: niet teveel, niet te lang wachten. Hoorde van anderen ook wel eens over vestigingen die failliet gingen en dan ben je wellicht wat kwijt.