LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 41% minder boekingen naar Turkije!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik lees net op teletekst, dat het nu ineens allemaal wel meevalt met de boekingen naar Turkije. En dat zelfs verwcht wordt dat het land aan het einde van dit toeristenseizoen op de eerste plaats zal eindigen.

Het kan verkeren. Mensen vergeten kennelijk heel snel.

Medion
Berichten: 118
Lid geworden op: 08 aug 2005 19:48

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door Medion »

Misschien een verkooppraatje om mensen toch naar Turkije te lokken.

Groetjes,

Medion.

evie01
Berichten: 137
Lid geworden op: 21 apr 2005 09:24

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door evie01 »

nou laurent,



Ik ben al 6 keer in turkije geweest, en elke keer een andere plaats en een ander hotel! En van die 6 keer heb ik maar 1 keer meegemaakt dat het niet helemaal naar wens was voor wat betreft het eten. Al die keren hebben wij All inclusive gezeten.

Ook staat in de touristiek vermeld hoe de percentage's van andere nationaliteiten liggen! Wij hebben dus altijd in "rus" vrije hotels gezeten. vorig jaar hadden we als enige "oost-europesche" medehotel gasten 2 polen, waren prima mensen!

Spanje, griekenland enz. zijn gewoon prima vakantielanden, maar voor mijn gezinssamenstelling blijkt toch elke keer dat turkije voor ons voordeliger is!

Ik verklaar hiermee turkije niet heilig! maar in mijn geval is het tot nu toe een prima vakantieland! En die 45% minder mensen komt denk ik door de turkije moeheid, mensen willen na een paar jaar toch weer eens wat anders. Voor ons zal dit voorlopig ook de laatste keer zijn omdat we alles een beetje gezien hebben. Volgend jaar zal het ook wel weer Spanje of griekenland worden.

nelisje
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:00

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door nelisje »

Mijn dochter en ik gaan dit jaar voor de 7e maal onze moeder/dochter vakantie houden in Turkije.
Dit jaar gaan we naar Finike een nog niet zo toeristisch paatsje.
Wat ik vind van dit onderwerp is dat het maar weer blijkt hoe mensen zich kunnen ergeren aan elkaar en dat heeft niets te maken met welk ras dan ook.
Je ziet hier hetzelfde gebeuren, men is het niet met elkaar eens en wat gebeurd er zogenaamd op een nette manier probeert men elkaar op andere gedachten te brengen en is er weinig of geen respect voor de mening van een ander.
Laat ieder in zijn waard en laat een ieder zelf uitmaken waar hij of zij op vakantie gaat.
Wil je niet naar turkije ga dan niet en wil je niet naar een ander land ga dan ook niet.
Zolang we elkaars vakantie niet hoeven te betalen is er niets aan de hand toch?

Wij gaan in ieder geval en genieten alleen maar van het mooie weer en de mooie omgeving en dat kan geen Rus/Pool/nederlander enz. os afpakken. :lol:

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door Mr1 »

Nelisje, je hebt helemaal gelijk, dit is een van de weinige reacties die ik hier de laatste tijd lees die daadwerkelijk oprecht een eerlijk is. Hulde.

All-inclusive is makkelijk voor die mensen die niet met hun portomonee willen sjouwen. Echter wel slecht voor de restaurants daar,wat ook weer zonde is omdat je daar gewoon voor weinig heerlijk kunt eten.

nelisje
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:00

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door nelisje »

Nou we zijn dus weer terug uit Finike.
Heerlijk geweest en lekker bruin geworden.
We hebben veel verschillende mensen ontmoet en ons zeker niet geergerd. :P

mocca
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2006 00:51

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door mocca »

Ben vier keer naar Turkije geweest, eigenlijk altijd goed bevallen, ben met onur air gevlogen en er was niets aan de hand, dat de mensen op straat je aanspreken (lees naar binnen trekken) ach dat went ook wel, maar vorig jaar spande de kroon. Ik denk dat het voor een deel ook aan de turkse bevolking zelf ligt. Ik ben in een winkeltje geweest en vond er niet wat ik zocht dus ik bedankte vriendelijk en zei gedag, waarop de verkoper blijkbaar zo kwaad werd dat hij het nodig vond om op mij te spugen ! Ik hoef hier niet te beschrijven hoe ik me op dat moment voelde ,nog geen twee dagen later sta ik voor een pinautomaat waar een lange rij voor staat, ik sluit netjes achteraan. Ben ik bijna aan de beurt, komt er een local aangelopen en kruipt gewoon voor. Na hem hierover aangesproken te hebben laat hij me even weten dat ik mijn kop moet houden want ik ben tenslotte in "zijn" land. Mijn zus is op dit moment op locatie, ze zegt dat het opvallend rustig is en dat ze met de prijzen flink gedaald zijn... maar steeds krijgt ze de vraag waarom de nederlanders weg blijven. Voor mij is het geen raadsel, maar ik ben de beroerste niet en ga nog één keer. Maar mocht het dit jaar weer slecht aflopen dan keer ik mijn rug ook ...voorgoed.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door Laurent »

zo zijn er 100.000 den die Turkije de rug toekeren, jammer `maar helaas, het verhaal Onur werkt ook stevig door.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door sprookje »

ben in oktober jongstleden voor eerste keer in turkije geweest en kan zeggen eens maar nooit meer.mijn dochter van toen nog 15 werd buiten gesjot ondat ze geen jeansbroek wou kopen,er zat niks bij naar haar zin.jammer genoeg ookzeer slecht weer(regen,regen en onweer) en blijkbaar werkte dat ook op het humeur van de turken, ben nog nooit zo onbeschoft behandeld op vakantie en ben 12 jaar geleden in Bulgarije geweest!toen was er nog de comunistische gedachtengoed en waren ze ook niet te vriendelijk,soms moest je een helf uur wachten voor ze je kwamen bedienen.in turkije waren ze veel onvriendelijker nee voor ons nooit meer turkije :evil:

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door Marco Polo »

.....mijn dochter van toen nog 15 werd buiten gesjot ondat ....
???

Mike009
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 sep 2006 20:02

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door Mike009 »

Sprookje, ik dacht dat jij zo positief was????

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: 41% minder boekingen naar Turkije!

Ongelezen bericht door sprookje »

Mike009
Geplaatst op: 23 Jan 2007 23:37 Onderwerp:



Sprookje, ik dacht dat jij zo positief was????
---------------------------------------------------------------------------------
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hotel orient palace was een heel goed hotel,het eten was lekker,de kamers waren mooi en proper,de animatie was ok en ondat we het echte stuf kregen was de bacardi,de wiskey en de cocktails niet te versmaden zeer lekker

Gesloten