Tele2 - weet iemand wat ik kan doen?
Geplaatst: 28 apr 2006 10:54
Ik zie hier op het forum dat er veel mensen zijn die zeer ontevreden zijn over Tele2. Bij mij zijn ze zelfs nog veel verder gegaan dan in de verhalen die ik hier allemaal lees.
In december vorig jaar werd plotseling een bedrag van bijna 120 euro van mijn rekening geschreven, terwijl ik niet eens klant van Tele2 ben. Natuurlijk heb ik ze meteen gebeld (op het bekende 0900-nummer) en de dame in kwestie beloofde nog contact met me op te nemen. Ze adviseerde me ook om het geld niet terug te laten schrijven naar mijn rekening.
Natuurlijk was ik zo stom om haar te geloven, waardoor er in januari opnieuw geld van mijn rekening werd gehaald, ditmaal 150 euro. Dat heb ik meteen terug laten schrijven en bovendien heb ik Tele2 toen laten blokkeren. Het eerste bedrag van 120 euro kon ik echter niet meer terughalen. Daar kwamen nog de kosten van het telefoongesprek (een kwartiertje met een prepaid mobiel naar een 0900-nummer kostte me zo'n 20 euro) bij.
Ik heb Tele2 verschillende malen geschreven en gemaild (gezien de kosten zag ik het niet zitten ze nog eens te bellen, vooral ook omdat zo'n telefoongesprek toch niets oplevert), maar ik heb slechts 1 keer weer een reactie gekregen, waarin gezegd werd dat ze mijn klacht zo snel mogelijk zouden behandelen. Vervolgens gebeurde er weer niets.
Enerzijds denk ik dat ik ze opnieuw zou moeten bellen, omdat dat de enige manier van communicatie is waarbij ik zeker ben van een reactie. Anderzijds ben ik bang dat de kosten dan echt de pan uitrijzen en ik de kosten van de telefoongesprekken niet van ze terug krijg.
Heeft iemand hier een idee of tip wat ik kan doen? Weet iemand waar het kantoor van Tele2 zit? (dan ga ik wel bij ze langs). Ik ben de wanhoop nabij, want alles wat ik ze stuur wordt genegeerd.
In december vorig jaar werd plotseling een bedrag van bijna 120 euro van mijn rekening geschreven, terwijl ik niet eens klant van Tele2 ben. Natuurlijk heb ik ze meteen gebeld (op het bekende 0900-nummer) en de dame in kwestie beloofde nog contact met me op te nemen. Ze adviseerde me ook om het geld niet terug te laten schrijven naar mijn rekening.
Natuurlijk was ik zo stom om haar te geloven, waardoor er in januari opnieuw geld van mijn rekening werd gehaald, ditmaal 150 euro. Dat heb ik meteen terug laten schrijven en bovendien heb ik Tele2 toen laten blokkeren. Het eerste bedrag van 120 euro kon ik echter niet meer terughalen. Daar kwamen nog de kosten van het telefoongesprek (een kwartiertje met een prepaid mobiel naar een 0900-nummer kostte me zo'n 20 euro) bij.
Ik heb Tele2 verschillende malen geschreven en gemaild (gezien de kosten zag ik het niet zitten ze nog eens te bellen, vooral ook omdat zo'n telefoongesprek toch niets oplevert), maar ik heb slechts 1 keer weer een reactie gekregen, waarin gezegd werd dat ze mijn klacht zo snel mogelijk zouden behandelen. Vervolgens gebeurde er weer niets.
Enerzijds denk ik dat ik ze opnieuw zou moeten bellen, omdat dat de enige manier van communicatie is waarbij ik zeker ben van een reactie. Anderzijds ben ik bang dat de kosten dan echt de pan uitrijzen en ik de kosten van de telefoongesprekken niet van ze terug krijg.
Heeft iemand hier een idee of tip wat ik kan doen? Weet iemand waar het kantoor van Tele2 zit? (dan ga ik wel bij ze langs). Ik ben de wanhoop nabij, want alles wat ik ze stuur wordt genegeerd.