LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw persoonlijk schikkingsvoorstel van Dexia:

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Nieuw persoonlijk schikkingsvoorstel van Dexia:

Ongelezen bericht door aert0001 »

misschien over enkele dagen, anders verklap ik nu te veel, en laten we het netjes houden,

T :) n

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: Nieuw persoonlijk schikkingsvoorstel van Dexia:

Ongelezen bericht door Math »

Mijn advocaat belde mij net op dat zij ook het schikkingsvoorstel had gekregen en een afspraak wilde ter bespreking a.s. maandag.
Wat zij mij ook nog vertelde en dat is toch wel belangrijk voor sommige mensen en volgens mij tot op heden nog niet gesignaleerd in het forum is dat gedupeerden die een voorwaardelijke toevoeging hebben van de raad voor Rechtsbijstand de kans lopen dat deze voorwaardelijke toevoeging wordt ingetrokken als de Raad van Rechtsbijstand zal informeren bij de advocaat welke kostenvergoeding door Dexia aan de gedupeerde wordt voldaan indien deze het schikkingsvoorstel accepteert. Dat betekent dus ook dat gedupeerde de kosten van de rechtsbijstand zelf dient te worden voldoen. M.i. ziet het plaatje ineens heel anders uit? Gr. Math

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Nieuw persoonlijk schikkingsvoorstel van Dexia:

Ongelezen bericht door ad snoeren »

dat deze voorwaardelijke toevoeging wordt ingetrokken als de Raad van Rechtsbijstand zal informeren bij de advocaat welke kostenvergoeding door Dexia aan de gedupeerde wordt voldaan indien deze het schikkingsvoorstel accepteert.
Het lijkt mij logisch Math als je het schikkings voorstel accepteerd, en er wordt een bedrag ter vergoeding van de advocaatkosten door dexia betaald, dat het daar dan ook voor wordt gebruikt.

Het lijkt mij niet dat je het schikkingsvoorstel moet accepteren als dat voor jou nadelig is.
Het kan ook zijn dat dit weer een adder onder het gras is, en dexia op deze manier weer een aantal zaken denkt weg te kunnen strepen.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Nieuw persoonlijk schikkingsvoorstel van Dexia:

Ongelezen bericht door Janny »

Dat betekent dus ook dat gedupeerde de kosten van de rechtsbijstand zelf dient te worden voldoen. M.i. ziet het plaatje ineens heel anders uit? Gr. Math
Kun je het niet zo lezen dat het geld, dat Dexia eventueel terugbetaald, voor de advocaat en procedure kosten, terugvloeien naar de bron van waaruit ze gekomen zijn.?

Als ik bv. maar 250,== euro zelf hoef te betalen, en de overheid komt met de rest, is het toch ook niet meer als redelijk, dat ik niet meer terugkrijg dan die 250, == of een gedeelte.

Immers als ik 4500,== euro zelf betaal, en er wordt me een bod gedaan van teruggave onkosten van 1000,== is dat maar 20% van de werkelijke kosten.

Waarom moet iemand die minder betaald , en door de Raad van Rechtsbijstand wordt aangevuld,meer terugkrijgen. ?meer dan hij/zij zelf heeft betaald? Dat de rest dan weer terugvloeid naar de raad van rechtsbijstand, kan ik niet onredelijk vinden
janny

JD2
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 mei 2012 16:21

Re: Nieuw persoonlijk schikkingsvoorstel van Dexia:

Ongelezen bericht door JD2 »

Willems schreef:Ik begrijp niet, indien de eega's vernietigd hebben en dit in handen van advocaten gelegd, hoe een Duisenberg voorstel dan nog mogelijk is?
Zou Dexia weten dat overdaad schaadt?
Rudy, ik ben van mening dat Dexia dat niet weet.

Gesloten