LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia.........

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
rob69

dexia.........

Ongelezen bericht door rob69 »

Aandelenlease
Fortis verkocht de beleggingsproducten zes jaar geleden en beloofde hoge rendementen. Klanten kochten de aandelen met geleend geld. Maar de beurs crashte doordat de internetbubbel uit elkaar spatte, waardoor het rendement uitbleef. In plaats daarvan werden klanten opgescheept met hoge schulden.

Geen protest meer
Fortis had vorige maand al aangegeven niet meer in beroep te gaan tegen uitspraken van het klachteninstituut DSI, dat de beleggers in het gelijk had gesteld. Volgens de bankverzekeraar viel de zaak niet meer te winnen. Het gaat om producten als Beursversneller, Kapitaalversneller en Koerswinststapelaar.

Tot 60.000 euro
Bij Fortis zijn circa honderdduizend klanten met aandelenlease-contracten. Degenen die klaagden hebben hun geld nu dus terug. Het gaat om uitkeringen die uiteenlopen van enkele duizenden euro's tot compensaties van 60.000 euro. Het is niet meer mogelijk voor andere gedupeerden om hun geld terug te krijgen, omdat de bezwaartermijn is verstreken. Wel kunnen ze nog een procedure starten bij de rechter.

Janny

Re: dexia.........

Ongelezen bericht door Janny »

hoe beroerd ook om op deze wijze je gelijk te krijgen, kan ik niet anders zeggen, dan dat Fortis zich in elk geval als een heer gedraagd, je verlies nemen, en toegeven dat je verloren hebt. ondanks alles heb ik daarvoor toch respect.

janny

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Wat moet het toch een heerlijke ervaring zijn, als je belegt en verblind door geldgier 1,2 of zelfs 3 van die contracten tekent, en als dan de beurs crasht, je verschuilen achter de rokken van de eega of je hullen in nevelen van onwetendheid, om vervolgens als beloning voor het pruilen al de geldjes terug te krijgen.
Een zomer zoete wollen wereld is dat.

B+

empie

Ongelezen bericht door empie »

Ben ik even blij, dat we niet afhankelijk zijn van uw uitspraken B+.

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Gelukkig maar....

Niet iedereen kan zulke onzin uitkramen als B+.. :D

Groet,
Martin

B-

Ongelezen bericht door B- »

Nee b+ kan in zijn eewige domheid alleen zichzelf oplichten. :lol:

*

Ongelezen bericht door * »

Vandaag was er voor de banken weer verontrustend nieuws.
En wie roert zich weer?
Juist, een van de angsthazen :wink:
En een berg frustratie dat je in zijn bericht leest.

Maarhuuuu, wat krijg je nou per uur? Of gaat het toch per geplaats oprui-bericht?

Navarre

Ongelezen bericht door Navarre »

Sorry *, maar jij hebt het steeds over angsthazen, waarom bedien jij jezelf dan van verschillende aliassen? Of heeft dat te maken met een of andere zandstrooitechniek?

En waarom toch steeds reageren op de mensen die, al dan niet terecht, een andere toon aanslaan? Als je er zo van overtuigt bent dat het allemaal onzin is wat deze mensen uitkramen, waarom dan jezelf toch zo druk maken, toch een beetje verscholen angst misschien?

Over een niet al te lange tijd zal alles duidelijk zijn, ik zou zeggen, richt je daarop in plaats van je tijd te verdoen met onzinnige antwoorden op in jouw ogen onzinnige postings.

*

Ongelezen bericht door * »

En waarom toch steeds reageren op de mensen die, al dan niet terecht, een andere toon aanslaan?
En wat doe jij nu dan?

En hoezo verschillende aliassen?

En dit noem jij simpel "een andere toon"?
Wat moet het toch een heerlijke ervaring zijn, als je belegt en verblind door geldgier 1,2 of zelfs 3 van die contracten tekent, en als dan de beurs crasht, je verschuilen achter de rokken van de eega of je hullen in nevelen van onwetendheid, om vervolgens als beloning voor het pruilen al de geldjes terug te krijgen.
Bovendien heb ik jou postings eens nagelezen. Of het nu gaat over de rechtzaken, de oplichting, de opstelling van Dexia of de gedupeerden, postings over LL enz, alles maar dan ook alles trek jij in twijfel. Je kan over bepaalde dingen een andere mening hebben. Maar als je IEDER onderwerp dat ten nadele van Dexia is probeerd te ontkrachten weet ik genoeg.
Jij probeert onrust te zaaien.

Ook een angsthaas?

Navarre

Ongelezen bericht door Navarre »

Maar als je IEDER onderwerp dat ten nadele van Dexia is probeerd te ontkrachten weet ik genoeg.
Sorry *, je denkt misschien veel te weten, maar ik kan dat in geen enkele posting van jou terug vinden, ook niet van je alter ego.
Op zich is dat ook geen enkel probleem, want ik denk dat maar weinigen deskundig zijn in deze materie.
Misschien dat je je verder kunt beperken tot postings die werkelijk ergens over gaan in plaats van er een dagtaak van te maken of er "onruststokers" rondlopen, want daar scoor je ook al niet te best mee.

Overigens wil ik je nog even meegeven, dat het kijken vanuit een ander oogpunt naar deze materie, niks met onrust stoken te maken heeft, maar meer met een open vizier de dingen benaderen. Zou je misschien ook eens moeten doen, wie weet leer je er wat van, of krijg je op z'n minst een wat bredere kijk op het geheel.

Rasputin1

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

Overigens wil ik je nog even meegeven, dat het kijken vanuit een ander oogpunt naar deze materie, niks met onrust stoken te maken heeft
Dat kan, zij het echter dat er ook mensen zijn die er een satanisch genoegen in hebben om hier op dit forum mensen en hun problemen te relativeren. Belegger + hoort bij het soort gasten dat hier schijnbaar een ontzettende kick van krijgt, tezamen met figuren als HvdB en Jules Degrelle. Maar misschien zijn dit allemaal dezelfden.

De heer heeft soms vreemde kostgangers...

nooitmeeraandelen

Ongelezen bericht door nooitmeeraandelen »

Hoe je het ook wendt of keert, het heeft nu de langste tijd geduurd, de aanhouder wint! Hoezee!

Nog heel even, en de race is gelopen!

Succes, allemaal!

Anneke

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Hoe je het ook wendt of keert, het heeft nu de langste tijd geduurd, de aanhouder wint! Hoezee!
Leg eens uit en maak me gelukkig???

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Hier nog iemand die gelukkig gemaakt wil worden...

Als je biezondere inside information heb zou ik die graag willen horen.. :D

Groet,
Martin

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Geplaatst op 02 Mei 2006 16:33 door nooitmeeraandelen

--------------------------------------------------------------------------------

Nog heel even, en de race is gelopen!

Succes, allemaal!

Anneke
voelen jullie dat dan niet?

T :wink: n

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

Volgens de bankverzekeraar (Fortis) viel de zaak niet meer te winnen

Inderdaad Fortis kon niet winnen van de enkele tientallen Fortis/GroeiVermogen-gedupeerden die al in 2003 of 2004 een klachtprocedure startten bij de Klachtencommissie DSI en die allen in het gelijk werden gesteld. Anders dan indruk die dit krantenbericht wekt, betekent dit nog geenszins dat Fortis de handdoek in de ring gooit TEN OPZICHTE VAN DE ANDERE 100.000 FORTIS LEASE-GEDUPEERDEN. Gelijk alle andere leasebanken Dexia, Aegon is Fortis bezig die andere ruim 100.000 Fortis lease gedupeerden uit te roken en tracht Fortis de groep gedupeerden die ze ooit zal moeten schadeloosstellen zo klein mogelijk te houden.

De strijd tegen Fortis gaat verder !

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Goed dat je dat nog even opmerkt peewee !

De indruk ontstond inderdaad even dat de (algehele) overwinning door alle gedupeerden was behaald en dat Fortis bij al die andere gedupeerden nu wel een briefje in de bus zou doen: Stuur uw schade- bedrag maar op, wij betalen!

Maar dat is dus zeker niet zo.
Ik hoop dat ook hier alsnog duizenden wakker geschud zijn/worden en actie zullen ondernemen om hun centen terug te vorderen.

BvdH

Ongelezen bericht door BvdH »

De indruk ontstond inderdaad even dat de (algehele) overwinning door alle gedupeerden was behaald en dat Fortis bij al die andere gedupeerden nu wel een briefje in de bus zou doen: Stuur uw schade- bedrag maar op, wij betalen!
----------------------------------------------------------------------------------

Elias kijkt te veel naar de reclame van Pearle !! Ik zie een grooooooooot licht ;)

Natuurlijk geven die banken de strijd niet op...

B-

Ongelezen bericht door B- »

Dit zou wel heel erg verstandig zijn van Fortis, dus ik denk niet dat het gebeurt.

Gesloten