Ik heb sinds 3 weken via KPN een Sagem myX1-2 met natuurlijk een
KPN prepaid kaart. Het toestel geeft na 4 keer overgaan de voicemail
aan, soms is het niet mogelijk binnen deze 4 keer de telefoon aan te nemen. Ik heb van alles binnen het menu geprobeerd maar niet gelukt
wie heeft een oplossing.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN prepaid
-
- Berichten: 430
- Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12
Re: KPN prepaid
Bel de support-lijn, staat achter in je boekje. (In Amsteram dacht ik)
Of bel KPN. Soms heeft de provider een code om je voice-mail te blokkeren.
Succes, Lieske
Of bel KPN. Soms heeft de provider een code om je voice-mail te blokkeren.
Succes, Lieske
Re: KPN prepaid
Na 4 keer overgaan naar de voicemail is volgens mij een instelling van het toestel zelf of de provider. Kijk in het instructieboekje of bel de helpdesk voor meer informatie.
Re: KPN prepaid
voicemail helemaal uitzetten is 12339 bellen
hem weer aan zetten is 12331
hem weer aan zetten is 12331
Re: KPN prepaid
Bij abonnement werkt het maar of het ook bij prepaid werkt dat is ff uitproberen!!!
**61*1233
uw tiencijferig mobiele nummer
*11*
het aantal seconden: 5, 10, 15, 20, 25 of 30
# gevolgd door de zendtoets
Dit alles is te vinden op de site van KPN,
Groeten RSt
**61*1233
uw tiencijferig mobiele nummer
*11*
het aantal seconden: 5, 10, 15, 20, 25 of 30
# gevolgd door de zendtoets
Dit alles is te vinden op de site van KPN,
Groeten RSt
Re: KPN prepaid
toets op je sagem 12339 in enje voicemail word uitgeschakeld.
groetjes Marian (medewerkster van primafoon)
groetjes Marian (medewerkster van primafoon)
Re: KPN prepaid
Je kunt ook gewoon de rinkeltijd verlengen. Dan gaat het toestel langer over voordat ie naar de voicemail springt