Pagina 1 van 1

Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Geplaatst: 04 mei 2006 21:48
door Borisdepoes
Gisteren een behoorlijk duur Philips strijkijzer gekocht (GC4310/02) en daarbij zat een plastic maatvulbeker. Deze bleek een scheur in de bodem te hebben, en dus onbruikbaar. Probleem gemaild naar Costumer Care en hun antwoord "wij adviseren u om met het hele apparaat naar de leverancier te gaan".

Dit vind ik geen service voor een apparaat voor een A-klasse-prijs.
Ze kunnen mij toch wel een maatvulbeker toesturen, of is dat teveel gevraagd? Daarvoor hoef ik toch niet met het stoomstrijkijzer naar de winkel? Echt b e l a c h e l i j k !

Zo moet het dus niet, in mijn ogen?
Wat vindt u daar nu van?

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Geplaatst: 04 mei 2006 22:14
door Accutron
De service die Philips biedt op klein huishoudelijke apparaten is juist uitstekend. Dit is n.l een omruilgarantie. Gewoon terug gaan naar de winkel en u krijgt een compleet nieuw apparaat, de winkelier kan dan uw strijkijzer naar Philps sturen en krijgt het vergoed.

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Geplaatst: 04 mei 2006 22:18
door Borisdepoes
Als een plastic bekertje stuk is, een complete stoomstrijker omruilen?
In mijn ogen waanzin, hoor.

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Geplaatst: 04 mei 2006 22:20
door Accutron
Dat kun je waanzin noemen maar om dan te zeggen dat de service slecht is gaat me nou net even te ver ( Nee, ik werk niet voor Philips)

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Geplaatst: 04 mei 2006 22:45
door Shareena
Ik had hetzelfde met een funcook set van Princess! In mijn steengrill-plaat zat een barst.. Ik moest met het hele apparaat terug en kreeg zo een spiksplinter nieuwe.. De oude werd opgestuurd en dat werd door geregeld door het bedrijf waar ik het gekocht had!

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Geplaatst: 12 sep 2006 23:04
door VanTels
Tegenwoordig zie je het inderdaad steeds vaker.
Repareren wordt duurder dan omruilen!

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Geplaatst: 13 sep 2006 04:17
door ikbenik
Dit vind ik geen service voor een apparaat voor een A-klasse-prijs.
Ze kunnen mij toch wel een maatvulbeker toesturen, of is dat teveel gevraagd? Daarvoor hoef ik toch niet met het stoomstrijkijzer naar de winkel? Echt b e l a c h e l i j k !
Hoe de fabrikant het ook doet, er zijn altijd mensen die lopen te ze*ken!
Het is ook nooit goed.