LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inbouw koffie vol automaat

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
@KEES@
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2006 12:10

Inbouw koffie vol automaat

Ongelezen bericht door @KEES@ »

Hallo,

Voor mijn nieuwe keuken ben ik op zoek naar een inbouw koffie vol automaat. Mijn oog is gevallen op een AEG PE9038A te kombineren met andere "horizon & frontline" apparatuur. Helaas is er op het www nergens een review of produkt vergelijking te vinden.
Hoe verhoud dit produkt zich bijv. tov siemens
Wie weet er meer?

bvd

knowhow
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2006 11:37

Re: Inbouw koffie vol automaat

Ongelezen bericht door knowhow »

een AEG PE9038A te kombineren met andere "horizon & frontline" apparatuur
AEG is een heel goed merk. Het probleem met koffievolautomaat is dat de structuur van het RVS niet geheel gelijk is aan de compact-line combimagnetron. Daarbij komt nog dat het display van uiterlijk en/of kleur kan verschillen. Dit is allemaal niet zo erg, zolang je de apparaten niet direct naast elkaar moet plaatsen. Dit geldt trouwens ook voor Siemens en Miele. Dit komt omdat de koffieautomaat in een andere fabriek wordt gemaakt dan bijv. de combimagnetron.

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Inbouw koffie vol automaat

Ongelezen bericht door Kulta »

De koffiezetters van Miele, uitgevoerd in het Panoramic desig, zijn identiek aan de stoomoven en de combi uit dezelfde lijn.

Je kunt deze dus prima naast elkaar plaatsen.

Ook de oven is qua uitvoering identiek, maar de heeft een grotere nismaat. Hierdoor krijg je een wat verstoord beeld als je de oven naast een koffiezetter plaatst.
De oven plaatsen tussen twee nis 45 apparaten (bijv koffiezetter en stoomoven) is wel weer te doen.

Oven onder een nis 45 apparaat geeft ook een goed beeld.

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: Inbouw koffie vol automaat

Ongelezen bericht door slik »

Miele...er is geen betere!

farang
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 mar 2006 15:15

Re: Inbouw koffie vol automaat

Ongelezen bericht door farang »

De koffiezetter van AEG wordt bij Illy gemaakt. Deze apparaten zijn identiek, met uitzondering van de donkere bies die aan de bovenkant van het apparaat loopt.

Bij andere apparaten van de Horizon line loopt die helemaal van links naar recht, bij de koffiezetter zit er een klein biesje van rvs of aluminium. Als je dit apparaat in het midden van drie apparaten zet, stoort dat niet.

Verder heb ik mij laten vertellen door AEG dat de druk 14 bar is, ipv de gerapporteerde 12.

Inoitall
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 nov 2005 17:41

Re: Inbouw koffie vol automaat

Ongelezen bericht door Inoitall »

Beste Kees,

Volgens mij bestaat de PE 9038A niet, als je de PE 8038 A bedoeld, dan kan ik je melden dat dit geen koffievolautomaat is! Het is namelijk een Espresso apparaat. Je moet nog aardig wat handelingen verrichten om een behoorlijke bak koffie te verkrijgen. Niks dus deze AEG. Toedeloe....

@KEES@
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2006 12:10

Re: Inbouw koffie vol automaat

Ongelezen bericht door @KEES@ »

kijk eens in een catalogus uit 2006...........

kristie
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 apr 2006 08:00

Re: Inbouw koffie vol automaat

Ongelezen bericht door kristie »

Ik heb de machine ook. Perfekt

ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: Inbouw koffie vol automaat

Ongelezen bericht door ronan »

AEG PE9038A
Geïntegreerde volautomatische koffieautmaat met tosch control, automatische programma's, LED functieweergave, 12 bar pomp, back light verlichting € 1121.00


gevonden op www.veiligkopen.nu
toedeloe

Gesloten