Tmobile en BKR
Geplaatst: 08 mei 2006 13:39
Hallo,
Situatie is als volgt: kind (17 jaar, ernstige vorm van het Borderlinesyndroom) sloot zonder medeweten van ouders met behulp van kopieen paspoort en nagemaakte handtekeningen een contract met o.a.. T-mobile. Ouders hebben dit twee jaar geleden geheel betaald. Ivm meerdere schulden kind vorig jaar de hypotheek overgesloten bij ELQ. Willen nu graag de hypotheek oversluiten ivm hoge rente en onderhoud aan de woning. Omdat ouders zelfstandig ondernemers zijn kan dit het makkelijkst met een
geen-inkomenhypotheek. Er stond een a-codering van o.a. T-mobile. (de andere was van Wehkamp; een A-2 + H. Wehkamp maakte na uitleg geen problemen en haalde het totale BKR weg .)
T-mobile daarintegen had haar zaken niet op orde:
volgens hen was er nooit betaald en hadden zij dit doorgegeven aan
incassobureau Transfair. Contact opgenomen met Transfair en deze hebben nogmaals een brief gestuurd aan T-mobile om ken baar te maken dat er al betaald was. T-mobile heeft dus nu een H-codering gemeldt bij het BKR; zij weigeren echter alles weg te halen, ondanks verklaringen en enkele bewaarde documenten waaruit blijkt dat dit kind (inmiddels 21 jaar, waarschijnlijk verblijvend in het buitenland met onbekende woon -en verblijfplaats) overal schulden had en heeft.
Weet iemand van u misschien een mogelijkheid om T-mobile te bewegen dit alsnog weg te halen?
Situatie is als volgt: kind (17 jaar, ernstige vorm van het Borderlinesyndroom) sloot zonder medeweten van ouders met behulp van kopieen paspoort en nagemaakte handtekeningen een contract met o.a.. T-mobile. Ouders hebben dit twee jaar geleden geheel betaald. Ivm meerdere schulden kind vorig jaar de hypotheek overgesloten bij ELQ. Willen nu graag de hypotheek oversluiten ivm hoge rente en onderhoud aan de woning. Omdat ouders zelfstandig ondernemers zijn kan dit het makkelijkst met een
geen-inkomenhypotheek. Er stond een a-codering van o.a. T-mobile. (de andere was van Wehkamp; een A-2 + H. Wehkamp maakte na uitleg geen problemen en haalde het totale BKR weg .)
T-mobile daarintegen had haar zaken niet op orde:
volgens hen was er nooit betaald en hadden zij dit doorgegeven aan
incassobureau Transfair. Contact opgenomen met Transfair en deze hebben nogmaals een brief gestuurd aan T-mobile om ken baar te maken dat er al betaald was. T-mobile heeft dus nu een H-codering gemeldt bij het BKR; zij weigeren echter alles weg te halen, ondanks verklaringen en enkele bewaarde documenten waaruit blijkt dat dit kind (inmiddels 21 jaar, waarschijnlijk verblijvend in het buitenland met onbekende woon -en verblijfplaats) overal schulden had en heeft.
Weet iemand van u misschien een mogelijkheid om T-mobile te bewegen dit alsnog weg te halen?