Pagina 1 van 1

TweakDSL heeft ze niet op 'n rijtje...

Geplaatst: 10 mei 2006 21:33
door DarkForce
De communicatie tussen TweakDSL en andere bedrijven/maatschappijén blijkt van een zeer lage kwaliteit te zijn.

Telefoontjes kunnen al oplopen tot € 99,00 voor slechts 6 seconde bellen. Een voorbeeld heb ik uiteraard ook bij de hand let op!!!

http://www.maffedarkie.nl/tweakdshell.gif

Zoals te zien is in dit voorbeeld is één nummer niet onherkenbaar gemaakt, dit is een telefoonnummer van de Postbank, het nummer zou ongeveer 0,15ct per minuut kosten, voor nog geen 6 seconde bel je bij TweakDSL al naar dit nummer voor LET OP € 99,00 duur grapje en dan hebben ze zelfs het lef om de telefoontjes hierna (terwijl je helemaal niet meer kunt bellen omdat een z.g.n. vriendelijke stem je dringed verzoek contact op te laten nemen met de helpdesk) dat je niet meer kunt bellen.

Dit is dus een grapje dat maarliefst € 99,14 gaat kosten, c.q. opleveren voor TweakDSL. Dringend verzoek aan iedereen met TweakDSL als provider om goed de facturen in de gaten te houden.

Aangezien mijn vriendin zwanger is, bellen van vast naar vast goedkoper is als vanaf mobiel en mijn pre-paid ook niet altijd voldoende saldo betreft is dit lekker slim geregeld bij TweakDSL NOT!!!![/url]

Re: TweakDSL heeft ze niet op 'n rijtje...

Geplaatst: 11 mei 2006 00:33
door ??
Dit is nou een typisch geval: foutje. Maar ik denk dat je dat zelf ook al wel in de gaten zult hebben?

Re: TweakDSL heeft ze niet op 'n rijtje...

Geplaatst: 14 mei 2006 06:52
door DarkForce
Dit is nou een typisch geval: foutje. Maar ik denk dat je dat zelf ook al wel in de gaten zult hebben?
Een foutje moet inderdaad kunnen. Maar van een 'foutje' kunnen niet alle klanten de dupé zijn, blijven en blijven worden.... zoals de provider mij vertelde, bij alle onbekende (nieuwe) telefoonnummers met andere tarieven wordt automatisch een bedrag van € 99,00 aan de factuur gekoppeld, waardoor klanten dus niet meer kunnen bellen.

Overigens... wie zegt dat men alles wel op orde heeft en ik als klant aan het eind van de maand dat bedrag niet hoef te betalen ? Zoals her en der al eerder naar voren gekomen is... als een bedrijf geld wilt zien, dan zijn ze er sneller bij vergeleken met wanneer een klant onterecht geld moet betalen en/of een klant geld terug krijgt.