Pagina 1 van 1

Trendhopper ellende

Geplaatst: 13 mei 2006 19:35
door tismewat
Meubels bij Trendhopper Tilburg (al eerder failliet geweest) met levertijd 6 tot 8 weken besteld. Je hoort na 8 weken helemaal niets, na zelf bellen allerlei beloftes maar steeds niets en ook geen belletje dat het toch niet komt (dus vele zaterdagen voor niets zitten wachten). Alles blijkt ergens anders te staan, na 12 weken geeist dat ze de meubels dan maar zelf bij de leveranciers gaan ophalen en dat deden ze eindelijk. Nu de eetkamerstoelen nog, weer werden er allerlei data genoemd en telkens niet geleverd. Men weet zelf ook niet meer waar de stoelen nu zijn!!! Gelukkig hebben we de aanbetaling gelijk bij andere meubels verrekend en hebben we nu leenstoelen gekregen zodat we iets achter de hand hebben. Ze vinden ons vervelende klanten!!! Omdat zij zich niet aan hun afspraken houden, zijn wij nu zeurpieten! Klant is koning?? Laat me niet lachen, dit geldt alleen als je de voordeur binnenkomt en daarna moet je blij zijn als je je spullen mag krijgen en betalen. Spijt Spijt Spijt

Re: Trendhopper ellende

Geplaatst: 15 mei 2006 13:51
door NAK
Geschillencommissie Wonen
Surinamestraat 24
2585GJ Den Haag

Re: Trendhopper ellende

Geplaatst: 15 mei 2006 18:31
door 16again
Volgens mij is trendhopper tilburg (nog...) niet aangesloten bij CBW en kun je dus niet terecht bij geschillencommissie.

Re: Trendhopper ellende

Geplaatst: 15 mei 2006 19:05
door NAK
Tóch melden.

Niet geschoten is ALTIJD mis !!!!!!!!!!!!