wegvallen verbinding @home en hun beroerde klantenservice
Geplaatst: 16 mei 2006 10:34
Gruwelijk gruwelijk gruwelijk.
Na bijna 2 jaar zonder problemen ge-internet te hebben via @ home begonnen de problemen bij ons thuis 3 maanden geleden.
Internet viel er constant uit en hoe vaak ik ook het modem resette, daarna weer even internet en dan pats vlogen we er weer uit.
Klantenservice gebeld, en daar begon het afwimpelproces al, tja mevrouw het is een storing.....(de buren ook via @home hadden wel gewoon internet..)
Dit had ik ook gezegd, de reactie van de klantenservice, ja dat zeggen ze allemaal....
Nu na lang bellen en doorverbonden te worden met de technische dienst zou er een monteur langsgestuurd worden. Deze zou van buitenaf de kabels controleren.
Ik wachtte (nog) geduldig af, maar na 2 weken en weer de nodige frustraties toch nog maar eens gebeld, antwoord, ja mevrouw er was niets te zien...gohhh nou fijn, ik had nog steeds een onstabiele verbinding.
Toen werd mij beloofd een nieuwe verhuisbox te sturen met nieuwe kabels en een contactdoosje voor tegen de muur, de technische dienst (die ik na veel bellen weer aan de lijn kreeg) wist me in een keer te vertellen dat DAT het probleem was. Ze zouden het opsturen maar na 2 weken nog niets.
Weer gebeld...oh ja mevrouw ziet u dat was niet aan ons doorgegeven dat u een nieuwe verhuisbox zou krijgen...Gelukkig had ik mijn referentienummer nog dus tja toen moesten ze wel.
Maar goed, binnen 3 dagen eindelijk nieuwe contactdoos voor tegen de muur maar na een paar dagen WEER hetzelfde probleem....we vlogen weer constant van internet af.
FEEST !!
5 telefoontjes verder en het probleem zou dan nu toch ECHT opgelost zijn....
Mooi niet, gisteravond WEER gebeld en toen werd mij de vraag gesteld of we soms verhuist waren....jaaaaa toen brak er bij mij iets.
Tja mevrouw ziet u in mijn systeem staat dat ik een monteur naar u toe moet sturen die van buitenaf eea. gaat bekijken.
Ik zeg nog zo, die is al eens "schijnbaar" geweest en er was niets te zien. Tja mevrouw meer kunnen we niet voor u doen.
Ik ben het nu zo spuugzat met @home, ik betaal 29,95 euro per maand voor maar half internet.
Ik denk dat ik nu maar eens een nieuwe provider ga zoeken want ik ben het BEU met @home
Ik zit er nog aan te denken om "nog" maar weer een email te sturen maar van de andere kant denk ik dan, wat heeft het voor zin, je wordt gewoon NIET serieus genomen.
Na bijna 2 jaar zonder problemen ge-internet te hebben via @ home begonnen de problemen bij ons thuis 3 maanden geleden.
Internet viel er constant uit en hoe vaak ik ook het modem resette, daarna weer even internet en dan pats vlogen we er weer uit.
Klantenservice gebeld, en daar begon het afwimpelproces al, tja mevrouw het is een storing.....(de buren ook via @home hadden wel gewoon internet..)
Dit had ik ook gezegd, de reactie van de klantenservice, ja dat zeggen ze allemaal....
Nu na lang bellen en doorverbonden te worden met de technische dienst zou er een monteur langsgestuurd worden. Deze zou van buitenaf de kabels controleren.
Ik wachtte (nog) geduldig af, maar na 2 weken en weer de nodige frustraties toch nog maar eens gebeld, antwoord, ja mevrouw er was niets te zien...gohhh nou fijn, ik had nog steeds een onstabiele verbinding.
Toen werd mij beloofd een nieuwe verhuisbox te sturen met nieuwe kabels en een contactdoosje voor tegen de muur, de technische dienst (die ik na veel bellen weer aan de lijn kreeg) wist me in een keer te vertellen dat DAT het probleem was. Ze zouden het opsturen maar na 2 weken nog niets.
Weer gebeld...oh ja mevrouw ziet u dat was niet aan ons doorgegeven dat u een nieuwe verhuisbox zou krijgen...Gelukkig had ik mijn referentienummer nog dus tja toen moesten ze wel.
Maar goed, binnen 3 dagen eindelijk nieuwe contactdoos voor tegen de muur maar na een paar dagen WEER hetzelfde probleem....we vlogen weer constant van internet af.
FEEST !!
5 telefoontjes verder en het probleem zou dan nu toch ECHT opgelost zijn....
Mooi niet, gisteravond WEER gebeld en toen werd mij de vraag gesteld of we soms verhuist waren....jaaaaa toen brak er bij mij iets.
Tja mevrouw ziet u in mijn systeem staat dat ik een monteur naar u toe moet sturen die van buitenaf eea. gaat bekijken.
Ik zeg nog zo, die is al eens "schijnbaar" geweest en er was niets te zien. Tja mevrouw meer kunnen we niet voor u doen.
Ik ben het nu zo spuugzat met @home, ik betaal 29,95 euro per maand voor maar half internet.
Ik denk dat ik nu maar eens een nieuwe provider ga zoeken want ik ben het BEU met @home
Ik zit er nog aan te denken om "nog" maar weer een email te sturen maar van de andere kant denk ik dan, wat heeft het voor zin, je wordt gewoon NIET serieus genomen.